Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 3516
Data publikacji:
2021-04-29 10:35:28
Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z budową bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe w ramach zadania p.n.: „Przebudowa świetlicy" w miejscowości Zakrzów.
Treść przetargu:
ZAPROSZENIE
DO
ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Gmina
Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonie zadania pn.: „Przebudowa
świetlicy” w miejscowości Zakrzów
w ramach Funduszu sołeckiego na 2021 r.
1.
Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiot
zamówienia obejmuje budowę bezodpływowego
podziemnego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności do 8 m3
wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej od budynku świetlicy do w/w zbiornika
- szczegółowy zakres robót określa dokumentacja – projekt budowlany
(załącznik 1a-c), w tym przedmiar
robót (załącznik nr 1d).
Inwestycja
przewidziana jest do realizacji na działce o nr ewid. 387 w Zakrzowie.
Na wykonanie
powyżej inwestycji zamawiający posiada decyzje pozwolenia na budowę oraz decyzję
pozwolenia wodnoprawnego.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres
rękojmi.
1)
Termin
wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 30.09.2021r.
2)
Wymagany
termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – 36 miesięcy.
Okres
rękojmi rozpoczyna się od daty zakończenia prac potwierdzonych bezusterkowym
protokołem odbioru końcowego.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu
mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia (tzn. osobami posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020r.
poz. 1133 ze zm.) lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniejszych
przepisów;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na
formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia; Do oferty załączyć kosztorys ofertowy
2) Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby)
upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;
3) Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i
słownie z wyodrębnieniem podatku VAT;
4) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie,
zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz
zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl;
5) Na kopercie oferty należy zamieścić następujące
informacje:
·
Nazwę i adres wykonawcy
·
Adres Zamawiającego : Gmina Pińczów, ul. 3 Maja
10, 28-400 Pińczów
Opis:
OFERTA na wykonanie zadania: „Przebudowa
świetlicy” w Zakrzowie” - otwarcie ofert 07.05.2021 r. o godz. 1030
6) w
przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
zdarzenia wynikające z tego faktu, np. przypadkowe otwarcie oferty przed
wyznaczonym terminem otwarcia.
5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1)
Zaleca się, aby wykonawca
dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia
warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem
zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do
sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia
2)
Podana cena oferty musi
zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające:
- z projektu wykonawczego oraz specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- zarówno z przedmiaru robót, jak również w nich nie
ujęte, a bez których nie można zrealizować, odebrać przedmiotu zamówienia.
- wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych
terenu budowy,
- uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót.
6. Okres związania ofertą
wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.
7. Miejsce
oraz termin składania i otwarcie ofert:
Oferty należy składać w kancelarii Urzędu
Miejskiego w Pińczowie, pok. 17 lub
przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, w terminie do dnia 07.05.2021r. do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2021 r. o godz. 1030
w świetlicy Urzędu Miejskiego.
Oferty
otrzymane przez Zamawiającego po w/w
terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
8. Opis
kryteriów wyboru oferty:
Przy
dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie
kryterium cena - wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto: 100%.
9. Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania
umowy:
1)
Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg.
kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.
2)
Przed podpisaniem umowy
wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię potwierdzoną za zgodność z
oryginałem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z zaświadczeniem o przynależności
do właściwej Izby Samorządu Zawodowego jeżeli wobec wskazanej osoby powstaje
taki obowiązek (ważne na dzień otwarcia ofert), osoby
która będzie sprawować funkcję kierownika budowy;
3)
Informacje o terminie i
miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.
10. Osoby do porozumiewania się w sprawie
zamówienia:
Piotr Winiarski– Naczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury
Drogowej U.M. w Pińczowie,
tel: 41 23 45 130
Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydziale Inwestycji i Infrastruktury
Drogowej U.M. w Pińczowie,
tel: 41 23 45 132
11. Pozostałe informacje:
1)
Zamawiający zastrzega, że
może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w
szczególności :
a) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty
przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia,
b) ze względu na konieczność usunięcia wad
zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa
lub innych regulacji wiążących Zamawiającego.
2) Zamawiający może nie
dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez
podania przyczyny.
3) Po
zakończeniu procedury nastąpi podpisanie umowy z wybranym (zgodnie z zasadą
konkurencyjności) Wykonawcą. W przypadku gdy Wykonawca odstąpi od podpisania
umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku
prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę punktów. Wzór umowy
stanowi załącznik nr 3 do przedmiotowego zapytania ofertowego.
12. Klauzula
informacyjna Zamawiającego z art. 13 RODO w celu związanym z postepowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1
i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz.
Urz. UE L119/1) informujemy, że:
1.
Administratorem Pani/Pana
danych osobowych w Urzędzie Miejskim z siedzibą w Pińczowie, ul.3 Maja
10, jest Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów, kontakt e-mail pod adresem:
burmistrz@pinczow.com.pl
- Administrator
wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za
pomocą poczty elektronicznej (iod@pinczow.com.pl)
3.
Pani/Pana dane osobowe
będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) wykonania zawartej z Panią/Panem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1
lit. b) RODO,
b) wykonania przez Administratora prawnie ciążących na nim
obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewidują
to przepisy szczególne,
c) zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub
dochodzenia ewentualnych roszczeń.
4. Administrator przetwarza następujące kategorie
Pani/Pana danych osobowych: nazwa obejmująca imię i nazwisko i nazwę
działalności, adres obejmujący miasto, kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, NIP,
adres e - mail oraz telefon.
- Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora, organy
administracji publicznej oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w
imieniu Administratora.
- Pani/Pana dane
osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7.
Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane w celu wskazanym w:
a)
pkt 3 a) będą
przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Panią /Panem umowy,
b)
pkt 3 b) będą
przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,
c)
pkt 3 c) będą
przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia
roszczeń.
- Przysługuje
Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
- Przysługuje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych
osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Podanie danych
osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do
realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację
zawartej umowy.
- Przetwarzanie
Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Załączniki:
1a-1c. projekt budowalny wraz z
załącznikami
1d. przedmiar robót
- formularz ofertowy
- wzór umowy
Zatwierdzam:
BURMISTRZ
mgr inż. Włodzimierz Badurak
Pińczów, dn.28.04.2021
r.
Załączone pliki |
zal.1a (Zal.1a_projekt_zbiornik_Zakrzow_I.pdf - 6261.049 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-29 10:35:56 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.1b (Zal.1b_pozwolenie_na_budowe_I.pdf - 235.888 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:07 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.1c (Zal.1c_zmiany_do_projektu_Zakrzow.pdf - 1043.467 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:19 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.1d (Zal.1d_przedmiar_robot_Zakrzow_I.pdf - 212.438 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:32 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal. 2 (Zal.2_formularz_ofertowy_zbiornik_Zakrzow_I.doc - 36.352 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:44 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.3 (Zal.3_wzor_umowy_Zakrzow_I.doc - 105.472 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:54 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
Informacja (Informacja_z_otwarcia_ofeert_Za.pdf - 275.831 KB) | |
Data publikacji: 2021-05-10 13:47:05 Redaktor: Bernarda Bugaj |
Opublikował: Ryk Michał, data publikacji: 2021-04-29 10:48:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu