Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pinczów

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 3516

Data publikacji:
2021-04-29 10:35:28

Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z budową bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe w ramach zadania p.n.: „Przebudowa świetlicy" w miejscowości Zakrzów.

Treść przetargu:

ZAPROSZENIE  

DO  ZŁOŻENIA  OFERTY  CENOWEJ

 

 

Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonie zadania pn.: „Przebudowa świetlicy” w miejscowości Zakrzów w ramach Funduszu sołeckiego na 2021 r.

 

1.    Opis przedmiotu zamówienia:

      Przedmiot zamówienia obejmuje budowę bezodpływowego podziemnego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności do 8 m3 wraz z przyłączem kanalizacji sanitarnej od budynku świetlicy do w/w zbiornika - szczegółowy zakres robót określa dokumentacja – projekt budowlany (załącznik 1a-c), w tym przedmiar robót (załącznik nr 1d).

Inwestycja przewidziana jest do realizacji na działce o nr ewid. 387 w Zakrzowie.

Na wykonanie powyżej inwestycji zamawiający posiada decyzje pozwolenia na budowę oraz decyzję pozwolenia wodnoprawnego.

2.   Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.

1)    Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 30.09.2021r.

2)    Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – 36 miesięcy.

Okres rękojmi rozpoczyna się od daty zakończenia prac potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.

3.   Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki:

a)    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tzn. osobami posiadające odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 1133 ze zm.) lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów;

c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

4.   Opis sposobu przygotowania oferty:

       1)  Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia; Do oferty załączyć kosztorys ofertowy

       2)  Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;

      3)  Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT;

       4)  Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl;

      5)  Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:

·         Nazwę i adres wykonawcy

·         Adres Zamawiającego : Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów

Opis: OFERTA na wykonanie zadania: „Przebudowa świetlicy” w Zakrzowie - otwarcie ofert 07.05.2021 r. o godz. 1030

6)  w przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego faktu, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.

5.    Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1)      Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków związanych  z wykonaniem prac  będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do  sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia

2)      Podana cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające:

- z projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,

- zarówno z przedmiaru robót, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można zrealizować, odebrać przedmiotu zamówienia.

- wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy,

- uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót.

6.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

7.   Miejsce oraz termin składania i otwarcie ofert:

Oferty należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. 17 lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, w terminie do dnia 07.05.2021r. do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.05.2021 r. o godz. 1030 w świetlicy Urzędu Miejskiego.

 

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.

 

8.   Opis kryteriów wyboru oferty:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cena - wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto: 100%.

9.    Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:

1)      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.

2)      Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego jeżeli wobec wskazanej osoby powstaje taki obowiązek (ważne na dzień otwarcia ofert), osoby która będzie sprawować funkcję kierownika budowy;

3)      Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.

10.  Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:

Piotr Winiarski– Naczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury Drogowej U.M. w Pińczowie,

               tel:  41 23 45 130

Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydziale Inwestycji i Infrastruktury Drogowej U.M. w Pińczowie,

tel:  41 23 45 132

11.  Pozostałe informacje:

1)      Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności :

a)  jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

b)  ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego.

2)    Zamawiający może nie dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty i unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyny.

3)    Po zakończeniu procedury nastąpi podpisanie umowy z wybranym (zgodnie z zasadą konkurencyjności) Wykonawcą. W przypadku gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawcą, który w toku prowadzonego badania ofert otrzymał najwyższą liczbę punktów. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do przedmiotowego zapytania ofertowego.

12.  Klauzula informacyjna Zamawiającego z art. 13 RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim  z siedzibą w Pińczowie, ul.3 Maja 10, jest Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów, kontakt e-mail pod adresem: burmistrz@pinczow.com.pl

  1. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (iod@pinczow.com.pl)

3.       Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:

a)     wykonania zawartej z Panią/Panem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,

b)     wykonania przez Administratora prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne,

c)      zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń.

4.       Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: nazwa obejmująca imię i nazwisko i nazwę działalności, adres obejmujący miasto, kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7.       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w:

a)         pkt 3 a) będą przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Panią /Panem umowy,

b)        pkt 3 b) będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,

c)         pkt 3 c) będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.

  1. Przysługuje Pani/Panu  prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
  2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  3. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Załączniki:

1a-1c. projekt budowalny wraz z załącznikami

1d.  przedmiar robót

  1. formularz ofertowy
  2. wzór umowy

 

Zatwierdzam:

         BURMISTRZ

mgr inż. Włodzimierz Badurak

Pińczów, dn.28.04.2021 r.                                                                                         

 

Załączone pliki
Zal.1a_projekt_zbiornik_Zakrzow_I.pdfzal.1a (Zal.1a_projekt_zbiornik_Zakrzow_I.pdf - 6261.049 KB)
Data publikacji: 2021-04-29 10:35:56 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.1b_pozwolenie_na_budowe_I.pdfzal.1b (Zal.1b_pozwolenie_na_budowe_I.pdf - 235.888 KB)
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:07 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.1c_zmiany_do_projektu_Zakrzow.pdfzal.1c (Zal.1c_zmiany_do_projektu_Zakrzow.pdf - 1043.467 KB)
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:19 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.1d_przedmiar_robot_Zakrzow_I.pdfzal.1d (Zal.1d_przedmiar_robot_Zakrzow_I.pdf - 212.438 KB)
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:32 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.2_formularz_ofertowy_zbiornik_Zakrzow_I.doczal. 2 (Zal.2_formularz_ofertowy_zbiornik_Zakrzow_I.doc - 36.352 KB)
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:44 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.3_wzor_umowy_Zakrzow_I.doczal.3 (Zal.3_wzor_umowy_Zakrzow_I.doc - 105.472 KB)
Data publikacji: 2021-04-29 10:36:54 Redaktor: Bernarda Bugaj
Informacja_z_otwarcia_ofeert_Za.pdfInformacja (Informacja_z_otwarcia_ofeert_Za.pdf - 275.831 KB)
Data publikacji: 2021-05-10 13:47:05 Redaktor: Bernarda Bugaj

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 154
Wprowadził do systemu: Bernarda Bugaj, data: 2021-04-29 10:35:28
Opublikował: Ryk Michał, data publikacji: 2021-04-29 10:48:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu