Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pinczów

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 3574

Data publikacji:
2021-08-04 14:16:38

Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania p.n.: „Budowa siłowni zewnętrznej " w Skrzypiowie - w ramach Funduszu sołeckiego na 2021

Treść przetargu:

ZAPROSZENIE  

DO  ZŁOŻENIA  OFERTY  CENOWEJ

 Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonie zadania pn.:„Budowa siłowni zewnętrznej” w miejscowości Skrzypiów.

 

1.    Opis przedmiotu zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej typu:

      orbitrek wolnostojący – 1 szt.

      wyciskanie + wyciąg – 1 szt.

      odwodziciel + steper  – 1 szt

      oraz

      tablica informacyjna – 1 szt.

      Montaż urządzeń na stopach betonowych.

     

    Szczegółowy zakres przedstawia dokumentacja techniczna stanowiąca zał. 1 do zaproszenia

 

 

      Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących  przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zadania

2.  Termin wykonania zamówienia – do 30.09.2021 r.

3.   Tryb udzielenia zamówienia:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie ZARZĄDZENIA nr 6/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 tys. złotych w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.

4.   Warunki udziału w postępowaniu:

      W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

5.   Opis sposobu przygotowania oferty:

       1)     Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia;

       2)     Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;

      3)     Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT;

       4)     Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl;

      5)     Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:

·         Nazwę i adres wykonawcy

·         Adres Zamawiającego : Gmina Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów

Opis: OFERTA na wykonanie zadania: Budowa siłowni zewnętrznej” w miejscowości Skrzypiów - otwarcie ofert 11.08.2021 r. o godz. 1030

6)     w przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia;.

7)     Zamawiający zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.

 

6.   Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1)    Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

2)  Podana cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z dokumentacji technicznej, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można zrealizować, odebrać przedmiotu zamówienia w tym również:

-    wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy,

-     uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót.  

7.     Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty.

 

8.   Miejsce oraz termin składania i otwarcie ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. nr 17 lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, w terminie do dnia 11.08.2021r., do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.08.2021r., o godz. 1030 w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.

Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia pod adres i w terminie w wyżej wymienionym terminie.

9.   Opis kryteriów wyboru oferty:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cena - wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto: 100%.

10.      Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:

1)      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.

2)      Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.

11.   Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:

Piotr Winiarski  – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury Drogowej U.M. w Pińczowie,

                  tel:  41 23 45 130

Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydziale Inwestycji i Infrastruktury Drogowej U.M. w Pińczowie,

tel:  41 23 45 132

12.     Pozostałe informacje:

1)      Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania.

2)      Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.

3)      Zamawiający zwraca uwagę na zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych

13.     Klauzula informacyjna Zamawiającego z art. 13 RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miejskim  z siedzibą w Pińczowie, ul.3 Maja 10, jest Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów, kontakt e-mail pod adresem: burmistrz@pinczow.com.pl

  1. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (iod@pinczow.com.pl)

3.       Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:

a)     wykonania zawartej z Panią/Panem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,

b)     wykonania przez Administratora prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne,

c)      zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń.

  1. Administrator przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: nazwa obejmująca imię i nazwisko i nazwę działalności, adres obejmujący miasto, kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7.       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w:

a)         pkt 3 a) będą przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Panią /Panem umowy,

b)        pkt 3 b) będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,

c)         pkt 3 c) będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.

  1. Przysługuje Pani/Panu  prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
  2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  3. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

Załączniki:

1      dok. techniczna

2.    formularz ofertowy

  1. wzór umowy

 

Zatwierdzam:

 

                B U R M I S T R Z

Pińczów, dn.03.08.2021 r                                                                            mgr inż. Włodzimierz Badurak

.

Załączone pliki
Zal.1a_dok_techn_skrzypiow.pdfzal.1a (Zal.1a_dok_techn_skrzypiow.pdf - 3894.507 KB)
Data publikacji: 2021-08-04 14:19:29 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.1b_zagospodarowanie_skrzypiow.pdfzal.1b (Zal.1b_zagospodarowanie_skrzypiow.pdf - 411.433 KB)
Data publikacji: 2021-08-04 14:19:45 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.2_formularz_ofertowy_Skrzypiow.doczal. 2 (Zal.2_formularz_ofertowy_Skrzypiow.doc - 35.84 KB)
Data publikacji: 2021-08-04 14:20:05 Redaktor: Bernarda Bugaj
zal_3_wzor_umowy_Skrzypiow.doczal.3 (zal_3_wzor_umowy_Skrzypiow.doc - 71.68 KB)
Data publikacji: 2021-08-04 14:20:16 Redaktor: Bernarda Bugaj
Protokol_z_otwarcia_ofert_Skrz.pdfInformacja (Protokol_z_otwarcia_ofert_Skrz.pdf - 322.999 KB)
Data publikacji: 2021-08-12 08:32:12 Redaktor: Bernarda Bugaj

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 312
Wprowadził do systemu: Bernarda Bugaj, data: 2021-08-04 14:16:38
Opublikował: Ryk Michał, data publikacji: 2021-08-04 15:01:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu