Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 3574
Data publikacji:
2021-08-04 14:16:38
Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania p.n.: „Budowa siłowni zewnętrznej " w Skrzypiowie - w ramach Funduszu sołeckiego na 2021
Treść przetargu:
ZAPROSZENIE
DO
ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonie zadania pn.:„Budowa siłowni zewnętrznej” w miejscowości Skrzypiów.
1.
Opis
przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i
montaż urządzeń siłowni plenerowej typu:
orbitrek
wolnostojący – 1 szt.
wyciskanie
+ wyciąg – 1 szt.
odwodziciel
+ steper – 1 szt
oraz
tablica
informacyjna – 1 szt.
Montaż
urządzeń na stopach betonowych.
Szczegółowy
zakres przedstawia dokumentacja techniczna stanowiąca zał. 1 do zaproszenia
Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu
planowanego zadania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac
będących przedmiotem zapytania, oraz
celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz
właściwego wykonania zadania
2. Termin
wykonania zamówienia – do 30.09.2021 r.
3. Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie
prowadzone jest na podstawie ZARZĄDZENIA nr 6/2021 Burmistrza Miasta i Gminy
Pińczów z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania
zamówień publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 tys. złotych w Urzędzie
Miejskim w Pińczowie.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają wiedzę i
doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej
na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia;
2) Oferta musi być podpisana przez osobę
(osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;
3) Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i
słownie z wyodrębnieniem podatku VAT;
4) Ofertę należy złożyć w
zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności
jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl;
5) Na kopercie oferty należy zamieścić następujące
informacje:
·
Nazwę i adres wykonawcy
·
Adres Zamawiającego : Gmina Pińczów, ul. 3 Maja
10, 28-400 Pińczów
Opis:
OFERTA na wykonanie zadania: „Budowa siłowni zewnętrznej” w miejscowości Skrzypiów - otwarcie ofert 11.08.2021
r. o godz. 1030
6) w
przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym
terminem otwarcia;.
7) Zamawiający
zastrzegamy sobie prawo do
unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
6. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1)
Zaleca się, aby wykonawca
dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem
uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz
właściwego wykonania zamówienia.
2) Podana cena
oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające z dokumentacji technicznej, jak również w nich nie ujęte, a bez
których nie można zrealizować, odebrać przedmiotu zamówienia w tym również:
- wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy,
- uporządkowania
terenu prac po zakończeniu robót.
7.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia
oferty.
8.
Miejsce
oraz termin składania i otwarcie ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w
Pińczowie, pok. nr 17 lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl,
w terminie do dnia 11.08.2021r., do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.08.2021r., o godz. 1030
w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.
Oferty otrzymane
przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez
otwierania.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do
postępowania pod warunkiem ich dostarczenia pod adres i w terminie w wyżej
wymienionym terminie.
9. Opis kryteriów wyboru oferty:
Przy dokonywaniu wyboru
najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cena - wybrana
zostanie oferta z najniższą ceną brutto: 100%.
10. Wybór oferty oraz
informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:
1)
Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg.
kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.
2) Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy
zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.
11. Osoby do porozumiewania się w sprawie
zamówienia:
Piotr Winiarski – Naczelnik
Wydziału Inwestycji i Infrastruktury Drogowej U.M. w Pińczowie,
tel: 41
23 45 130
Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydziale Inwestycji i Infrastruktury
Drogowej U.M. w Pińczowie,
tel: 41 23 45 132
12.
Pozostałe informacje:
1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów
postepowania.
2) Zamawiający może unieważnić niniejsze
postępowanie bez podania przyczyny.
3) Zamawiający zwraca uwagę na zapoznanie się z klauzulą
informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych
13. Klauzula informacyjna
Zamawiającego z art. 13 RODO w celu związanym z postepowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1
i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz.
Urz. UE L119/1) informujemy, że:
1.
Administratorem Pani/Pana
danych osobowych w Urzędzie Miejskim z siedzibą w Pińczowie, ul.3 Maja
10, jest Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów, kontakt e-mail pod adresem:
burmistrz@pinczow.com.pl
- Administrator
wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za
pomocą poczty elektronicznej (iod@pinczow.com.pl)
3.
Pani/Pana dane osobowe
będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
a) wykonania zawartej z Panią/Panem umowy zgodnie z art. 6 ust. 1
lit. b) RODO,
b) wykonania przez Administratora prawnie ciążących na nim
obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewidują
to przepisy szczególne,
c) zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub
dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- Administrator
przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: nazwa
obejmująca imię i nazwisko i nazwę działalności, adres obejmujący miasto,
kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon.
- Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora, organy
administracji publicznej oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w
imieniu Administratora.
- Pani/Pana dane
osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7.
Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane w celu wskazanym w:
a)
pkt 3 a) będą
przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Panią /Panem umowy,
b)
pkt 3 b) będą
przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,
c)
pkt 3 c) będą
przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia
roszczeń.
- Przysługuje
Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
- Przysługuje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora danych
osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Podanie danych
osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do
realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację
zawartej umowy.
- Przetwarzanie
Pani/Pana danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu
decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Załączniki:
1 dok. techniczna
2. formularz ofertowy
- wzór umowy
Zatwierdzam:
B U R M I S T R Z
Pińczów,
dn.03.08.2021 r mgr inż. Włodzimierz Badurak
.
Załączone pliki |
zal.1a (Zal.1a_dok_techn_skrzypiow.pdf - 3894.507 KB) | |
Data publikacji: 2021-08-04 14:19:29 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.1b (Zal.1b_zagospodarowanie_skrzypiow.pdf - 411.433 KB) | |
Data publikacji: 2021-08-04 14:19:45 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal. 2 (Zal.2_formularz_ofertowy_Skrzypiow.doc - 35.84 KB) | |
Data publikacji: 2021-08-04 14:20:05 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.3 (zal_3_wzor_umowy_Skrzypiow.doc - 71.68 KB) | |
Data publikacji: 2021-08-04 14:20:16 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
Informacja (Protokol_z_otwarcia_ofert_Skrz.pdf - 322.999 KB) | |
Data publikacji: 2021-08-12 08:32:12 Redaktor: Bernarda Bugaj |
Opublikował: Ryk Michał, data publikacji: 2021-08-04 15:01:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu