Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 739

Data publikacji:
2008-10-07 11:21:02

Przedmiot: Dostarczenie oprogramowania „Elektronicznego Obiegu Dokumentów” (50 sztuk licencji dostępowych), instalacji oprogramowania na serwerze (Windows Svr Std 2008x64), konfiguracji składników oprogramowania, czternastogodzinnego szkolenia administratora i użytkowników, czternastogodzinnej asysty powdrożeniowej, rocznej gwarancji na oprogramowanie

Treść przetargu:

Znak OB.341/5/08                                                                                            

 

Gmina Pińczowie

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 35-738-71,  fax: 35-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO NA:

„Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny”.

 

·           Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w siedzibie zamawiającego pokój nr 31 lub za zaliczeniem pocztowym.

Uprawnieni do kontaktów z oferentami są:

mgr inż. Grzegorz Wojciechowski – informatyk Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10 – pokój Nr 31 tel. (0-41) 357-38-71 do 75 wew. 19
(poniedziałek - piątek w godz.  730   - 1530 )

 

·           Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php

 

·           Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:

 

Kody CPV: 30244000-1

 

Dostarczenie oprogramowania „Elektronicznego Obiegu Dokumentów” (50 sztuk licencji dostępowych), instalacji oprogramowania na serwerze (Windows Svr Std 2008x64), konfiguracji składników oprogramowania, czternastogodzinnego szkolenia administratora i użytkowników, czternastogodzinnej asysty powdrożeniowej, rocznej gwarancji na oprogramowanie

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

·           Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

·           Termin wykonania zamówienia:

do 15 grudnia 2008 roku od daty podpisania umowy.

 

·         Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków szczegółowo określonych w SIWZ, a szczególności:

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).

 

2.    Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:

§ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1;

§ aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków;

§ zaświadczenia: z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

§ oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowniczą

§ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania.
Co najmniej 2 realizacje należy potwierdzić dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje);

 

·         Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;

 

·         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena  - (cena – 100 %)

 

·         Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 24.10.2008r, do godziny 900

 

·         Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Świetlica Urzędu Miejskiego, dnia 24.10.2008r. o godz. 915

 

·         Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

Pińczów, 07.10.2008r.

 

 

 

Załączone pliki
SPECYFIKACJA_oprogramowanie_eod_2008.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SPECYFIKACJA_oprogramowanie_eod_2008.doc - 124.416 KB)
Data publikacji: 2008-10-07 11:22:55 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO NA: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny”.
Zalacznik_Nr_1_Formularz_ofertowy_oprogramowanie_eod_2008.docZałącznik Nr 1 do SIWZ (Zalacznik_Nr_1_Formularz_ofertowy_oprogramowanie_eod_2008.doc - 53.76 KB)
Data publikacji: 2008-10-07 11:23:50 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_Wykonawcy_oprogramowanie_eod_2008.docZałącznik Nr 2 do SIWZ (Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_Wykonawcy_oprogramowanie_eod_2008.doc - 30.72 KB)
Data publikacji: 2008-10-07 11:24:30 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy
Zalacznik_Nr_3_Umowa_oprogramowanie_eod_2008.docZałącznik Nr 3 do SIWZ (Zalacznik_Nr_3_Umowa_oprogramowanie_eod_2008.doc - 41.472 KB)
Data publikacji: 2008-10-07 11:25:10 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 3 do SIWZ - Projekt umowy
Zalacznik_Nr_4_Oswiadczenie_o_akceptacji_warunkow_umowy_oprogramowanie_eod_2008.docZałącznik Nr 4 do SIWZ (Zalacznik_Nr_4_Oswiadczenie_o_akceptacji_warunkow_umowy_oprogramowanie_eod_2008.doc - 22.016 KB)
Data publikacji: 2008-10-07 11:25:49 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 4 do SIWZ - oświadczenie o akceptacji warunków umowy
odpowiedz_1_do_siwz_oprogramowanie_eod_2008.docOdpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiedz_1_do_siwz_oprogramowanie_eod_2008.doc - 31.232 KB)
Data publikacji: 2008-10-15 12:07:09 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie p.n.: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny” (znak sprawy: OB.341/5/08, nr ogłoszenia w BZP: 229310 - 2008 z dnia 07.10.2008.
odpowiedz_2_do_siwz_oprogramowanie_eod_2008.docOdpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiedz_2_do_siwz_oprogramowanie_eod_2008.doc - 16.788 KB)
Data publikacji: 2008-10-20 14:45:11 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie p.n.: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny” (znak sprawy: OB.341/5/08, nr ogłoszenia w BZP: 229310 - 2008 z dnia 07.10.2008.

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 829
Wprowadził do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2008-10-07 11:21:02
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-10-07 11:37:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu