Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 739
Data publikacji:
2008-10-07 11:21:02
Przedmiot: Dostarczenie oprogramowania „Elektronicznego Obiegu Dokumentów” (50 sztuk licencji dostępowych), instalacji oprogramowania na serwerze (Windows Svr Std 2008x64), konfiguracji składników oprogramowania, czternastogodzinnego szkolenia administratora i użytkowników, czternastogodzinnej asysty powdrożeniowej, rocznej gwarancji na oprogramowanie
Treść przetargu:
Znak OB.341/5/08
Gmina Pińczowie
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 35-738-71, fax: 35-726-45,
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO NA:
„Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny”.
· Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w siedzibie zamawiającego pokój nr 31 lub za zaliczeniem pocztowym.
Uprawnieni do kontaktów z oferentami są:
mgr inż. Grzegorz Wojciechowski – informatyk Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10 – pokój Nr 31 tel. (0-41) 357-38-71 do 75 wew. 19
(poniedziałek - piątek w godz. 730 - 1530 )
· Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php
· Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:
Kody CPV: 30244000-1
Dostarczenie oprogramowania „Elektronicznego Obiegu Dokumentów” (50 sztuk licencji dostępowych), instalacji oprogramowania na serwerze (Windows Svr Std 2008x64), konfiguracji składników oprogramowania, czternastogodzinnego szkolenia administratora i użytkowników, czternastogodzinnej asysty powdrożeniowej, rocznej gwarancji na oprogramowanie
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
· Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
do 15 grudnia 2008 roku od daty podpisania umowy.
· Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków szczegółowo określonych w SIWZ, a szczególności:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:
§ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1;
§ aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków;
§ zaświadczenia: z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
§ oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowniczą
§ wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania.
Co najmniej 2 realizacje należy potwierdzić dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje);
· Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena - (cena – 100 %)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 24.10.2008r, do godziny 900
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Świetlica Urzędu Miejskiego, dnia 24.10.2008r. o godz. 915
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Pińczów, 07.10.2008r.
Załączone pliki |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SPECYFIKACJA_oprogramowanie_eod_2008.doc - 124.416 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 11:22:55 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 14 000 EURO NA: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny”. | |
Załącznik Nr 1 do SIWZ (Zalacznik_Nr_1_Formularz_ofertowy_oprogramowanie_eod_2008.doc - 53.76 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 11:23:50 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy | |
Załącznik Nr 2 do SIWZ (Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_Wykonawcy_oprogramowanie_eod_2008.doc - 30.72 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 11:24:30 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy | |
Załącznik Nr 3 do SIWZ (Zalacznik_Nr_3_Umowa_oprogramowanie_eod_2008.doc - 41.472 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 11:25:10 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 3 do SIWZ - Projekt umowy | |
Załącznik Nr 4 do SIWZ (Zalacznik_Nr_4_Oswiadczenie_o_akceptacji_warunkow_umowy_oprogramowanie_eod_2008.doc - 22.016 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 11:25:49 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 4 do SIWZ - oświadczenie o akceptacji warunków umowy | |
Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiedz_1_do_siwz_oprogramowanie_eod_2008.doc - 31.232 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-15 12:07:09 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie p.n.: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny” (znak sprawy: OB.341/5/08, nr ogłoszenia w BZP: 229310 - 2008 z dnia 07.10.2008. | |
Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiedz_2_do_siwz_oprogramowanie_eod_2008.doc - 16.788 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-20 14:45:11 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie p.n.: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny” (znak sprawy: OB.341/5/08, nr ogłoszenia w BZP: 229310 - 2008 z dnia 07.10.2008. |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-10-07 11:37:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu