Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 963
Data publikacji:
2010-01-06 13:39:50
Przedmiot: Gmina Pińczów ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zamówienia publicznego pn.: „Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2010 roku”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie :
„Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2010 roku”
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
CPV 30.19.00.00 -7
22.28.00.00-8
21.12.00.00-0
22.85.00.00-3
1.Przedmiotem zamówienia jest ,,Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2010 roku’’
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie od 1 lutego 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli:
· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa w pakt 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).
4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał.nr 2 do SIWI
Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia:
1). aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2). aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;
b/ W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia:
c/ Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim
rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia
dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane
należycie.( referencje co najmniej 2)
3/Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów
lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4). Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do zawarcia umowy.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 14 stycznia 2010 r do godziny 900.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 14 stycznia 2010 r o godz. 915.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania zamówień uzupełniających, zgodnie z art. w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Z up. BURMISTRZA
Burmistrz
mgr inż. Włodzimierz Badurak
Pińczów,2010 r.
Załączone pliki |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SPECYFIKACJA_materialy_2010.doc - 304.64 KB) | |
Data publikacji: 2010-01-06 13:41:46 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA realizację zamówienia publicznego pn.: „Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2010 roku” | |
Załącznik Nr 1 do SIWZ (Zalacznik_Nr_1_Formularz_ofertowy_materialy_2010.doc - 387.584 KB) | |
Data publikacji: 2010-01-06 13:42:42 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy | |
Załącznik Nr 2 do SIWZ (Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_Wykonawcy_materialy_2010.doc - 27.648 KB) | |
Data publikacji: 2010-01-06 13:43:37 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy | |
Załącznik Nr 3 do SIWZ (Zalacznik_Nr_3_Umowa_materialy_2010.doc - 31.744 KB) | |
Data publikacji: 2010-01-06 13:44:32 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 3 do SIWZ - Projekt umowy | |
Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiedz_do_siwz_materialy_2010.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2010-01-11 15:01:03 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Odpowiedź na pytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie p.n.: „Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2010 roku” (znak sprawy: OB.341/1/2010). |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2010-01-06 13:54:30
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu