Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1013
Data publikacji:
2010-05-17 14:51:32
Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: „PRZEBUDOWA DROGI ZAGOŚĆ STARA”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:
„PRZEBUDOWA DROGI ZAGOŚĆ STARA”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.05 .2010r.
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania
nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch odcinków dróg gminnych we wsi Zagość Stara.
2) Zakres rzeczowy zamówienia:
Działka nr 682: ścinanie poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna gr. Po 3cm) na odcinku dł.
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa opis techniczny – załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ,
4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 16.07.2010r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
· posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
· posiadania wiedzy i doświadczenia,
· dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2) Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia. Musi dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy). Osoba ta musi przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4) Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
6) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ppkt. 5).
8) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7 ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 5 do SIWZ;
2) W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
a). Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych w branży drogowej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz informacja o podstawie do dysponowania tą osobą - zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ;
b). Jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składają następujące dokumenty:
a). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 7 do SIWZ
b). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy.
4) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów,
o których mowa w ppkt. 3b składa dokument lub dokumenty, wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b). dokumenty wymienione w ppkt 4 a muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2 – 4 winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 3 - 4 dla każdego partnera
z osobna, pozostałe dokumenty partnerzy mogą złożyć wspólnie.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul.
w terminie do 01.06.2010r., do godziny 900;
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 01.06.2010r. o godz. 915.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Marek Zatorski
Z-ca BURMISTRZA
.....................................
podpis kierownika jednostki
Pińczów, 17.05.2010r.
Załączone pliki |
specyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow-zamowienia_Zagosc.doc - 110.592 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 14:53:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik 1 (Zal.1a-OPIS-TECHNICZNY_ Zagosc.doc - 34.816 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 14:54:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1 | |
załącznik 1 (Zal.1b-rysunek-pogladowy.jpg - 467.085 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 14:55:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1 | |
załącznik 2 (Przebudowa-drogi-Zagosc-Stara-droga-n-ewid.682.pdf - 153.524 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 14:58:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 3 (Zal.3a-INFORMACJA_o_planie-bioz-Zagosc-SST.doc - 78.336 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 14:59:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3 | |
załącznik 3 (Zal.3b-OPIS_TECHNICZNY_do-Zagosc-SST.doc - 57.344 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 15:00:51 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3 | |
załącznik 3 (Zal.3c-OPIS_TECHNICZNY_do-Zagosc-SST.doc - 39.424 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 15:01:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3 | |
załącznik 4 (Zal.4_formularz_ofertowy_Zagosc.doc - 37.376 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 15:05:15 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4 | |
załącznik 5 (Zal.5_oswiadczenie_o-spelnianiu_warunkow_udzialu-art.22_Zagosc.doc - 26.112 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 15:06:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 | |
załącznik 6 (Zal.6_wykaz_osob_z-uprawnieniami_Zagosc.doc - 36.864 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 15:07:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 6 | |
załącznik 7 (Zal.7-oswiadczenie_o_braku_podstaw_do-wykluczenia-art.24-Zagosc.doc - 30.72 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 15:11:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 7 | |
załącznik 8 (Zal.8-wzor-umowy_Zagosc.doc - 97.792 KB) | |
Data publikacji: 2010-05-17 15:13:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 8 |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2010-05-17 15:25:11
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu