Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1178
Data publikacji:
2011-10-11 10:07:07
Przedmiot: OGŁOSZENIE O PRZETARGU na zadanie p.n.: "Indywidualny proces nauczania i wychowywania klas I - III w Gminie Pińczów"
Treść przetargu:
Gmina Pińczów : Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Pińczów
Numer ogłoszenia: 328430
Data zamieszczenia : 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA i ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie , tel.: (41) 357 38 71 do 75, faks: (41) 357 26 45
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pińczów
II. 1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2013r. w szkołach podstawowych , dla których organem prowadzącym jest Gmina Pińczów.
Część I. Szkoła Podstawowa w Brześciu
Zadanie 1) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 120 godzin
Zadanie 2) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych - łącznie 120 godzin
Część II. Szkoła Podstawowa w Młodzawach
Zadanie 1)Zaj. dod. dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 60 godzin
Zadanie 2) Zaj. dod. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -łącznie 60 godzin
Część III. Szkoła Podstawowa w Gackach
Zadanie 1)zaj. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 180 godzin
Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 60 godzin
Zadanie 3) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku nauk matematyczno-przyrodniczych - łącznie 60 godzin
Część IV. Szkoła Podstawowa w Kozubowie
Zadanie 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -łącznie 60 godzin
Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 180godzin
Zadanie 3) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy -łącznie 60 godzin
Część V. Szkoła Podstawowa w Zagości
Zadanie 1) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 60 godzin
Zadanie 2) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy -łącznie 60 godzin
Zadanie 3) Zaj. socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej -łącznie 60 godzin
Część VI. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Pińczowie
Zadanie 1) zaj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -łącznie 270godzin
Zadanie 2)zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych informatycznie -łącznie 60 godzin
Zadanie 3) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ekologicznie (zajęcia teatralne) - łącznie 90 godzin
Zadanie 4) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych-zajęcia regionalne-taneczne i teatralne -łącznie 135 godzin
Część VII. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Pińczowie
Zadanie 1) Zaj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -łącznie 180 godzin
Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 120godzin
Zadanie 3) Zaj. socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej -łącznie 180godzin
Zadanie 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy -łącznie 240 godzin
Zadanie 5) Zaj. rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów wybitnie uzdolnionych-łącznie 180 godzin
Zadanie 6) Zaj. rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych -łącznie 180godzin
Część VIII. Szkoła Podstawowa w Bogucicach
Zadanie 1) Zaj. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -łącznie 225godzin
Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 60 godzin
Zadanie 3) Zaj. socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej -łącznie 60 godzin
Zadanie 4) Zaj. rytmiczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie -łącznie 60 godzin
Łącznie do zrealizowania 3180 godzin .
II. 1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II. 1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 80.00.00.00-4,
II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Kadra posiadająca odpowiednie kwalifikacje:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,
2) kwalifikacje do nauczania w klasach I -III szkoły podstawowej,
3) uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
4) uprawnienia do nauczania matematyki,
5) uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych,
6) uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej,
7) uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej
8) uprawnienia do prowadzenia zajęć przyrodniczych
9) uprawnienia do prowadzenia zajęć informatycznych
10) uprawnienia do prowadzenia zajęć ekologicznych (zajęć teatralnych)
11) uprawnienia do prowadzenia zajęć regionalnych (tanecznych i teatralnych)
12) uprawnienia do prowadzenia zajęć tanecznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kadra do prowadzenia zajęć będzie miała odpowiednie doświadczenie zawodowe wykazane w ciągu ostatnich 2 lat
III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie / uprawnienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy , należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1- Cena-100%
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pinczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów pok. nr 33
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011r. godzina 1130 , miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Pińczowie , ul. 3 Maja10, 28-400 Pińczów
IV.4.5)Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Pińczów” jest płatny ze środków europejskich [EFS] oraz z budżetu krajowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączone pliki |
specyfikacja (Specyfikacja-istotnych-warunkow-Zamowienia .doc - 446.976 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 10:12:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik7 (zalacznik-7.doc - 207.872 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 10:15:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik7 | |
załącznik 6 (zalacznik-6.doc - 215.552 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 10:19:35 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 6 | |
załącznik 5 (zalacznik-5 .doc - 253.44 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 10:24:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 | |
załacznik4 (zalacznik-4.doc - 208.896 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 10:27:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załacznik4 | |
załącznik 3 (zalacznik-3.doc - 208.384 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 10:31:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3 | |
załacznik 2 (zalacznik-2.doc - 218.624 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 10:34:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załacznik 2 | |
załącznik 1 (zalacznik-1.doc - 232.448 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-11 11:58:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1 | |
pytania (odp.-do-pytan.doc - 27.136 KB) | |
Data publikacji: 2011-10-20 14:27:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: pytania |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2011-10-11 13:13:58
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu