Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1178

Data publikacji:
2011-10-11 10:07:07

Przedmiot: OGŁOSZENIE O PRZETARGU na zadanie p.n.: "Indywidualny proces nauczania i wychowywania klas I - III w Gminie Pińczów"

Treść przetargu:
Gmina Pińczów : Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Pińczów Numer ogłoszenia: 328430 Data zamieszczenia : 11.10.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA i ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie , tel.: (41) 357 38 71 do 75, faks: (41) 357 26 45 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II. 1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Pińczów II. 1.2) Rodzaj zamówienia: usługi II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2013r. w szkołach podstawowych , dla których organem prowadzącym jest Gmina Pińczów. Część I. Szkoła Podstawowa w Brześciu Zadanie 1) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - łącznie 120 godzin Zadanie 2) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk przyrodniczych - łącznie 120 godzin Część II. Szkoła Podstawowa w Młodzawach Zadanie 1)Zaj. dod. dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - łącznie 60 godzin Zadanie 2) Zaj. dod. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -łącznie 60 godzin Część III. Szkoła Podstawowa w Gackach Zadanie 1)zaj. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - łącznie 180 godzin Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - łącznie 60 godzin Zadanie 3) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w kierunku nauk matematyczno-przyrodniczych - łącznie 60 godzin Część IV. Szkoła Podstawowa w Kozubowie Zadanie 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -łącznie 60 godzin Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 180godzin Zadanie 3) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy -łącznie 60 godzin Część V. Szkoła Podstawowa w Zagości Zadanie 1) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 60 godzin Zadanie 2) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy -łącznie 60 godzin Zadanie 3) Zaj. socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej -łącznie 60 godzin Część VI. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Pińczowie Zadanie 1) zaj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -łącznie 270godzin Zadanie 2)zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych informatycznie -łącznie 60 godzin Zadanie 3) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ekologicznie (zajęcia teatralne) - łącznie 90 godzin Zadanie 4) Zaj. rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych-zajęcia regionalne-taneczne i teatralne -łącznie 135 godzin Część VII. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Pińczowie Zadanie 1) Zaj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -łącznie 180 godzin Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 120godzin Zadanie 3) Zaj. socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej -łącznie 180godzin Zadanie 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy -łącznie 240 godzin Zadanie 5) Zaj. rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów wybitnie uzdolnionych-łącznie 180 godzin Zadanie 6) Zaj. rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych -łącznie 180godzin Część VIII. Szkoła Podstawowa w Bogucicach Zadanie 1) Zaj. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -łącznie 225godzin Zadanie 2) Zaj. logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -łącznie 60 godzin Zadanie 3) Zaj. socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej -łącznie 60 godzin Zadanie 4) Zaj. rytmiczne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie -łącznie 60 godzin Łącznie do zrealizowania 3180 godzin . II. 1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie II. 1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 80.00.00.00-4, II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013r. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Kadra posiadająca odpowiednie kwalifikacje: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) kwalifikacje do nauczania w klasach I -III szkoły podstawowej, 3) uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, 4) uprawnienia do nauczania matematyki, 5) uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych, 6) uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, 7) uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej 8) uprawnienia do prowadzenia zajęć przyrodniczych 9) uprawnienia do prowadzenia zajęć informatycznych 10) uprawnienia do prowadzenia zajęć ekologicznych (zajęć teatralnych) 11) uprawnienia do prowadzenia zajęć regionalnych (tanecznych i teatralnych) 12) uprawnienia do prowadzenia zajęć tanecznych III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Kadra do prowadzenia zajęć będzie miała odpowiednie doświadczenie zawodowe wykazane w ciągu ostatnich 2 lat III.3.4) Osoby zdolne do wykonywania zamówienia Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane wykształcenie / uprawnienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy , należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt2 ustawy • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne : nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1- Cena-100% IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pinczow.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów pok. nr 33 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011r. godzina 1130 , miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Pińczowie , ul. 3 Maja10, 28-400 Pińczów IV.4.5)Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Pińczów” jest płatny ze środków europejskich [EFS] oraz z budżetu krajowego. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączone pliki
Specyfikacja-istotnych-warunkow-Zamowienia  .docspecyfikacja (Specyfikacja-istotnych-warunkow-Zamowienia .doc - 446.976 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 10:12:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
zalacznik-7.doczałącznik7 (zalacznik-7.doc - 207.872 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 10:15:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik7
zalacznik-6.doczałącznik 6 (zalacznik-6.doc - 215.552 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 10:19:35 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6
zalacznik-5 .doczałącznik 5 (zalacznik-5 .doc - 253.44 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 10:24:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
zalacznik-4.doczałacznik4 (zalacznik-4.doc - 208.896 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 10:27:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załacznik4
zalacznik-3.doc załącznik 3 (zalacznik-3.doc - 208.384 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 10:31:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
zalacznik-2.doczałacznik 2 (zalacznik-2.doc - 218.624 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 10:34:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załacznik 2
zalacznik-1.doczałącznik 1 (zalacznik-1.doc - 232.448 KB)
Data publikacji: 2011-10-11 11:58:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
odp.-do-pytan.docpytania (odp.-do-pytan.doc - 27.136 KB)
Data publikacji: 2011-10-20 14:27:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: pytania

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 528
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2011-10-11 10:07:07
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2011-10-11 13:13:58
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu