Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1234

Data publikacji:
2012-02-07 13:46:56

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:„PRZEBUDOWA DROGI BORKÓW-CHWAŁOWICE”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:

 

„PRZEBUDOWA DROGI BORKÓW-CHWAŁOWICE”

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.02.2012r.

 

1.       Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

2.       Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45233000-9       roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania

nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8       przygotowanie terenu pod budowę

1)       Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Borków – Chwałowice - IV etap inwestycji.

2)       Zakres rzeczowy zamówienia:

a).     Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie o grubości 28 cm, oraz warstwie odsączającej z piasku średnioziarnistego                        o grubości 10 cm

a.       szerokość jezdni 3,90 m, długość drogi 845,00 m;

b).     W zakres zamówienia wchodzi także obsługa geodezyjna - wytyczenie drogi                                   i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 3 egz.;

3)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt wykonawczy - załączniki 1a-e do SIWZ, przedmiar robót - załącznik 2 do SIWZ, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik 3 do SIWZ,

4)      Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

3.       Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.       Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.       Termin wykonania zamówienia:

1).     Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 02.07.2012r.

2).     Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 1
w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:

a).    Wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;

b).    Działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób terminowy.

 

6.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

6.1      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału                                  w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:

6.1.1          posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

6.1.2          dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował:

·   Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować maszynami i sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i sprzętu, tj.: walec statyczny – 1 szt., równiarka – 1szt, samochód samowyładowczy 1 szt.

·   Osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy – min. 2 lata doświadczenia zawodowego liczone od uzyskania uprawnień, posiadającego uprawnienia do kierowania w specjalności drogowej

Osoba ta musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego.

Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

6.2 Wykonawca składając ofertę nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podst. art. 24 ust. 1 ustawy pzp:

6.3  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

6.4 W przypadku, o którym mowa w ppkt. 6.3., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.5   Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ppkt. 6.3.

6.6 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
      z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

7.       Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

7.1   Oświadczenia

7.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zał. nr 6 do SIWZ

7.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania z art. 22 ust. 1 - zał. nr 5 do SIWZ

7.2   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty:

7.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

7.3         W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty:

7.3.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - zał. nr 8 do SIWZ

7.3.2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami – zgodnie z pkt.6.1.2 zał. nr 7 do SIWZ;

7.4.   Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej

7.5.   W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. 7.2.1. oraz 7.1.1 winny być złożone przez każdego wykonawcę, oświadczenia określone w pkt. 7.1.2 winno być złożone wspólnie przez wykonawców.

7.6.   Wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika.

7.7.   Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.

7.8.   Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

7.9.   Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym (każdy dokument) przez wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.

 

8         Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10     Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 22.02.2012r., do godziny 900.

 

11     Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 22.02.2012r. o godz. 915.

 

12     Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13     Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14     Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15     Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

16     Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.

 

                                                                                                                       BURMISTRZ

 

                                                                                                      mgr inż. Włodzimierz Badurak

                                                                                                                  

.....................................

        podpis kierownika jednostki

 

Pińczów, 07.02.2012r.

Załączone pliki
Zal.1b-projekt-wykonawczy-OPIS_do_PZT_Borkow-Chwalowice4.docprojekt wykonawczy (Zal.1b-projekt-wykonawczy-OPIS_do_PZT_Borkow-Chwalowice4.doc - 67.072 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:04:57 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: projekt wykonawczy
Zal.1c-OPIS-TECHNICZNY_do_projektu_archit_budowl_Borkow-Chwalowice4.docopis techniczny (Zal.1c-OPIS-TECHNICZNY_do_projektu_archit_budowl_Borkow-Chwalowice4.doc - 40.448 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:06:22 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: opis techniczny
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_Borkow_Chwalowice-4etap.docspecyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_Borkow_Chwalowice-4etap.doc - 122.88 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:08:03 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: specyfikacja
Zal.1a-INFORMACJA_o_planie-bioz_BorkowChwalowice_4etap.docinf o planie bioz (Zal.1a-INFORMACJA_o_planie-bioz_BorkowChwalowice_4etap.doc - 75.264 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:15:22 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: inf o planie bioz
Zal.1d-mapa_stuacyjna4.pdfmapa sytuacyjna (Zal.1d-mapa_stuacyjna4.pdf - 692.788 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:17:21 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: mapa sytuacyjna
Zal.1e-mapa_sytuacyjna4.pdfmapa sytuacyjna (Zal.1e-mapa_sytuacyjna4.pdf - 1116.136 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:19:48 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: mapa sytuacyjna
Zal.3-SST_Borkow-Chwalowice4.docSST (Zal.3-SST_Borkow-Chwalowice4.doc - 1335.296 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:25:07 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: SST
Zal.4-formularz-ofertowy- Borkow-Chwalowice4.docformularz ofertowy (Zal.4-formularz-ofertowy- Borkow-Chwalowice4.doc - 39.424 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:27:25 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: formularz ofertowy
zal.7potencjal_techniczny.docpotencjał techniczny (zal.7potencjal_techniczny.doc - 27.136 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:43:41 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: potencjał techniczny
Zal.9-wzor-umowy_Borkow-Chwalowice4.docwzór umowy (Zal.9-wzor-umowy_Borkow-Chwalowice4.doc - 78.336 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 14:56:09 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: wzór umowy
Zal.8-do_SIWZ-upraw.-Borkow-Chwalowice4.doczałącznik 8 (Zal.8-do_SIWZ-upraw.-Borkow-Chwalowice4.doc - 31.232 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 16:12:36 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: załącznik 8
zal.2-Kosztorys-nakladczy-Przebudowa_drogi-Borkow-Chwalowice4.pdfprzedmiar (zal.2-Kosztorys-nakladczy-Przebudowa_drogi-Borkow-Chwalowice4.pdf - 166.57 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 16:16:04 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: przedmiar
Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_Borkow-Chwalowice4.doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_Borkow-Chwalowice4.doc - 30.208 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 16:18:52 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: załącznik 5
Zal.6-oswiadczenie_z_art.24_ust.1 _Borkow-Chwalowice4.doczałącznik 6 (Zal.6-oswiadczenie_z_art.24_ust.1 _Borkow-Chwalowice4.doc - 29.184 KB)
Data publikacji: 2012-02-07 16:19:17 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: załącznik 6

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 710
Wprowadził do systemu: Hubert Bochniak, data: 2012-02-07 13:46:56
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-02-07 15:03:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu