Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1239

Data publikacji:
2012-02-15 09:48:40

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: „USUWANIE, TRANSPORT I UTYLIZACJA AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:

 

„USUWANIE, TRANSPORT I UTYLIZACJA AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2012r.

 

1.       Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

2.       Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 

90650000-8        Usługi w zakresie usuwania azbestu.    

 

1)       Przedmiotem zamówienia jest usuwanie, transport i utylizacjia azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Pińczów w ilości od 3.000.- 8.000 m2 w roku 2012.

2)       W ramach usługi obejmującej przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:

-         załadunku, wywozu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych złożonych w opakowaniach dostarczonych przez Wykonawcę jak również zafoliowanie zebranego materiału na czas transportu.

-         Załadunek odbywa się siłami i środkami własnymi Wykonawcy i na jego koszt.

-         ważenie każdej partii odebranych odpadów przy użyciu wagi z ważną legalizacją na posesji właściciela

-         wystawienia karty przekazania niebezpiecznych odpadów zawierających azbest w 3 – ech egzemplarzach z wyszczególnieniem danych przekazującego odpady, ilości i daty odebrania odpadów potwierdzoną podpisem przez przekazującego odpady, odbierającego i właściwe składowisko, które przyjęło do utylizacji odpad.

-         informowanie na bieżąco osób merytorycznie zajmujących się w poszczególnych urzędach realizacją projektu o ilości wywiezionych odpadów i z których posesji.

-         uzgadnianie z właścicielami posesji terminów odbioru odpadów.

-         dostosowanie specjalistycznego sprzętu do warunków terenowych związanych z realizacją zamówienia.

-         dostarczenie do właścicieli posesji opakowań umożliwiających złożenie wyrobów zawierających azbest, a następnie odbiór opakowań z tymi wyrobami przez wykonawcę.

Ilość opakowań musi być dostosowana do ilości oraz bezpiecznego załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest. Opakowaniami na wyroby zawierające azbest w zależności od rodzaju wyrobów mogą być: palety, big-bagi, skrzynie itp.

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczny załadunek i transport zarówno pustych jak i pełnych opakowań wyrobów zawierających azbest.

Uwaga !

Zamówienie nie obejmuje demontażu azbestu i wyrobów zawierających azbest z miejsc ich występowania np. z dachów.

 

3.       Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.       Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.       Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 30.11.2012r.

 

6.       Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1)         O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1)       posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)       posiadania wiedzy i doświadczenia,

3)       dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4)       sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2)         Potencjał kadrowy:

Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3)         Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

4)         Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

5)         W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5.4, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6)         Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ppkt. 5.5.

7)       Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.       Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

1)         Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ;

2)         W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa on następujące dokumenty:

6.2.1.    Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz umowę ze specjalistycznym składowiskiem unieszkodliwiającym takie odpady;

6.2.2.    Potencjał techniczny: Wykonawca złoży oświadczenie, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował samochodem ciężarowym wyposażonym we własny system załadowczy oraz, że posiada legalizowaną wagę umożliwiającą zważenie na posesji wywożonych wyrobów zawierających azbest a także poda podstawę dysponowania sprzętem - zał. nr 3 do SIWZ;

6.2.3.    Jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., będzie polegać na wiedzy                i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3)             W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składają następujące dokumenty:

6.3.1.        Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  zał. nr 4 do SIWZ

6.3.2.        Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy.

4)             Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów,                 o których mowa w pkt. 6.3.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a).     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b).     dokumenty wymienione w pkt 6.4. a muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5)             Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2. – 6.4. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6)             Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.3 - 6.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty partnerzy mogą złożyć wspólnie.

 

8.       Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.   Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29,
w terminie do 23.02.2012r., do godziny 900;

 

11.   Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 23.02.2012r. o godz. 915.

 

12.   Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

13.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

16.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.

 

 

 

                                                                                              BURMISTRZA

 

                                                                                             mgr inż. Włodzimierz Badurak

                                                                                             .....................................

                                                                                                                      podpis kierownika jednostki

 

 

Pińczów, 12.02.2012r.

Załączone pliki
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_azest.docspecyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_azest.doc - 114.176 KB)
Data publikacji: 2012-02-15 09:51:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Zal.1-formularz_ofertowy_azbest.doczałącznik 1 (Zal.1-formularz_ofertowy_azbest.doc - 43.52 KB)
Data publikacji: 2012-02-15 09:52:05 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
Zal.2-oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu-art.22_AZBEST.doczałącznik 2 (Zal.2-oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu-art.22_AZBEST.doc - 25.6 KB)
Data publikacji: 2012-02-15 09:53:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2
zal.3-potencjal_techniczny-azbest.doczałącznik 3 (zal.3-potencjal_techniczny-azbest.doc - 27.136 KB)
Data publikacji: 2012-02-15 09:54:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
Zal.4-oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-art.24-azbest.doczałącznik 4 (Zal.4-oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-art.24-azbest.doc - 30.208 KB)
Data publikacji: 2012-02-15 09:55:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
Zal.5-wzor-umowy-azbest.doczałącznik 5 (Zal.5-wzor-umowy-azbest.doc - 105.984 KB)
Data publikacji: 2012-02-15 09:56:16 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
zal.5_aktualny_wzor_umowy.doczałącznik 5 (zal.5_aktualny_wzor_umowy.doc - 68.608 KB)
Data publikacji: 2012-02-21 12:09:14 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 542
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2012-02-15 09:48:40
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-02-15 11:02:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu