Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1239
Data publikacji:
2012-02-15 09:48:40
Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: „USUWANIE, TRANSPORT I UTYLIZACJA AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:
„USUWANIE, TRANSPORT I UTYLIZACJA AZBESTU I WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2012r.
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
90650000-8 Usługi w zakresie usuwania azbestu.
1) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie, transport i utylizacjia azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Pińczów w ilości od 3.000.- 8.000 m2 w roku 2012.
2) W ramach usługi obejmującej przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- załadunku, wywozu i utylizacji wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych złożonych w opakowaniach dostarczonych przez Wykonawcę jak również zafoliowanie zebranego materiału na czas transportu.
- Załadunek odbywa się siłami i środkami własnymi Wykonawcy i na jego koszt.
- ważenie każdej partii odebranych odpadów przy użyciu wagi z ważną legalizacją na posesji właściciela
- wystawienia karty przekazania niebezpiecznych odpadów zawierających azbest w 3 – ech egzemplarzach z wyszczególnieniem danych przekazującego odpady, ilości i daty odebrania odpadów potwierdzoną podpisem przez przekazującego odpady, odbierającego i właściwe składowisko, które przyjęło do utylizacji odpad.
- informowanie na bieżąco osób merytorycznie zajmujących się w poszczególnych urzędach realizacją projektu o ilości wywiezionych odpadów i z których posesji.
- uzgadnianie z właścicielami posesji terminów odbioru odpadów.
- dostosowanie specjalistycznego sprzętu do warunków terenowych związanych z realizacją zamówienia.
- dostarczenie do właścicieli posesji opakowań umożliwiających złożenie wyrobów zawierających azbest, a następnie odbiór opakowań z tymi wyrobami przez wykonawcę.
Ilość opakowań musi być dostosowana do ilości oraz bezpiecznego załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest. Opakowaniami na wyroby zawierające azbest w zależności od rodzaju wyrobów mogą być: palety, big-bagi, skrzynie itp.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczny załadunek i transport zarówno pustych jak i pełnych opakowań wyrobów zawierających azbest.
Uwaga !
Zamówienie nie obejmuje demontażu azbestu i wyrobów zawierających azbest z miejsc ich występowania np. z dachów.
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 30.11.2012r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2) Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3) Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5.4, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ppkt. 5.5.
7) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SIWZ;
2) W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
6.2.1. Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz umowę ze specjalistycznym składowiskiem unieszkodliwiającym takie odpady;
6.2.2. Potencjał techniczny: Wykonawca złoży oświadczenie, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował samochodem ciężarowym wyposażonym we własny system załadowczy oraz, że posiada legalizowaną wagę umożliwiającą zważenie na posesji wywożonych wyrobów zawierających azbest a także poda podstawę dysponowania sprzętem - zał. nr 3 do SIWZ;
6.2.3. Jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składają następujące dokumenty:
6.3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 4 do SIWZ
6.3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy.
4) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b). dokumenty wymienione w pkt 6.4. a muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2. – 6.4. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 6.3 - 6.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty partnerzy mogą złożyć wspólnie.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul.
w terminie do 23.02.2012r., do godziny 900;
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 23.02.2012r. o godz. 915.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.
BURMISTRZA
mgr inż. Włodzimierz Badurak
.....................................
podpis kierownika jednostki
Pińczów, 12.02.2012r.
Załączone pliki |
specyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_azest.doc - 114.176 KB) | |
Data publikacji: 2012-02-15 09:51:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik 1 (Zal.1-formularz_ofertowy_azbest.doc - 43.52 KB) | |
Data publikacji: 2012-02-15 09:52:05 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1 | |
załącznik 2 (Zal.2-oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu-art.22_AZBEST.doc - 25.6 KB) | |
Data publikacji: 2012-02-15 09:53:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 3 (zal.3-potencjal_techniczny-azbest.doc - 27.136 KB) | |
Data publikacji: 2012-02-15 09:54:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3 | |
załącznik 4 (Zal.4-oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-art.24-azbest.doc - 30.208 KB) | |
Data publikacji: 2012-02-15 09:55:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4 | |
załącznik 5 (Zal.5-wzor-umowy-azbest.doc - 105.984 KB) | |
Data publikacji: 2012-02-15 09:56:16 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 | |
załącznik 5 (zal.5_aktualny_wzor_umowy.doc - 68.608 KB) | |
Data publikacji: 2012-02-21 12:09:14 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-02-15 11:02:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu