Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1268

Data publikacji:
2012-05-18 11:16:07

Przedmiot: BURMISTRZ MIASTA I GMINY PIŃCZÓW OGŁASZA PRZETARG NA ZADANIE POD NAZWĄ "PRZEBUDOWA DROGI W PODŁĘŻU"

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:

 

„PRZEBUDOWA DROGI W PODŁĘŻU”

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.05.2012r.

 

1.     Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

2.     Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 

45233220-7        Roboty w zakresie nawierzchni dróg.     

 

1)     Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej we wsi Podłęże na działce o nr ewid. gruntów 566.

 

2)     Zakres rzeczowy zamówienia:

Działka nr ewid nr 566 - długość 289 mb

      -   ścinanie poboczy i rozjazdu sposobem mechanicznym.

      -   wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym.

      - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, (nawierzchnia asfaltowa:     warstwa wiążąca gr. 3 cm i szerokości 4,10m, o łącznej pow 1199,90 m2  oraz ścieralna gr. 3 cm i szerokości  4,00m o powierzchni 1171,00m2)

  -   wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o szerokości 0,4m  -  17,34 m3

  -   wykonanie 6 zjazdów kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym.

 

3)     Szczegółowo przedmiot zamówienia określa opis techniczny – załącznik nr 1a i 1b do SIWZ, przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ,

 

4)     Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

3.     Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.     Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.     Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 10.08.2012r.

 

6.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1)      O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

·   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

·   posiadania wiedzy i doświadczenia,

·   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

·   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami do pełnienia funkcji:

kierownika budowy – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi              w branży drogowej.

·   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

  Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy                            i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

2)     Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

3)     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

4)     W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5)     Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa
w ppkt. 3).

6)     Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7 ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.     Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

 

1)     Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 5 do SIWZ;

2)     W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa on następujące dokumenty:

a).   Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zał. nr 6 do SIWZ;

b).   Jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., będzie polegać na wiedzy                    i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3)     W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składają następujące dokumenty:

a).   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  zał. nr 7 do SIWZ

b).   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy.

4)     Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów,
o których mowa w ppkt. 3b składa dokument lub dokumenty, wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a).   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

b).   dokumenty wymienione w ppkt 4 a muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

5)     Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2 – 4 winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

6)     Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 3 - 4 dla każdego partnera
z osobna, pozostałe dokumenty partnerzy mogą złożyć wspólnie.

 

8.     Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.     Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29,
w terminie do 04.06.2012r., do godziny 900;

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 04.06.2012r. o godz. 915.

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.  Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

16.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.

 

                                                                                        Z up. BURMISTRZA

 

                                                                                                         mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                                            Z-ca BURMISTRZA

                         .....................................

                                                                                                                                     podpis kierownika jednostki

 

 

 

Pińczów, 18.05.2012r.

Załączone pliki
OPIS_TECHNICZNY_Podleze.doczal.1 (OPIS_TECHNICZNY_Podleze.doc - 34.304 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:19:05 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.1
zal.1b_podleze.pdfzal.1b (zal.1b_podleze.pdf - 1550.232 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:20:41 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.1b Rysunek poglądowy
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_Podleze.docSpecyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_Podleze.doc - 116.224 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:22:08 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: Specyfikacja
3a podleze.rtfzal.3a (3a podleze.rtf - 32.595 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:23:01 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3a
3bpodleze.doczal.3b (3bpodleze.doc - 6529.536 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:25:34 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3b
3cpodleze.doczal.3c (3cpodleze.doc - 111.104 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:27:03 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3c
3dpodleze.doczal.3d (3dpodleze.doc - 222.72 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:27:51 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3d
3epodleze.doczal.3e (3epodleze.doc - 6538.24 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:30:19 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3e
3fpodleze.doczal.3f (3fpodleze.doc - 6788.608 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:32:50 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3f
3gpodleze.rtfzal.3g (3gpodleze.rtf - 175.446 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:44:51 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3g
3hpodleze.doczal.3h (3hpodleze.doc - 3252.736 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:46:29 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.3h
Zal.4-formularz_ofertowy_Podleze.doczal.4 (Zal.4-formularz_ofertowy_Podleze.doc - 37.888 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:47:59 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.4
Zal.5-oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu-art.22_Podleze.doczal.5 (Zal.5-oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu-art.22_Podleze.doc - 26.112 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:48:54 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.5
Zal.6-wykaz_osob_z_uprawnieniami_Podlezu.doczal.6 (Zal.6-wykaz_osob_z_uprawnieniami_Podlezu.doc - 36.864 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:49:45 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.6
Zal.7-oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-art.24-podleze.doczal.7 (Zal.7-oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia-art.24-podleze.doc - 24.576 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:50:56 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.7
Zal.8-wzor_umowy_Podleze.doczal.8 (Zal.8-wzor_umowy_Podleze.doc - 94.72 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 11:51:57 Redaktor: Bartłomiej Piasecki
Opis: zal.8
Kosztorys nakladczy - Przebudowa drogi w Podlezu.pdfzal.2 (Kosztorys nakladczy - Przebudowa drogi w Podlezu.pdf - 160.121 KB)
Data publikacji: 2012-05-18 14:03:31 Redaktor: Hubert Bochniak
Opis: zal.2

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 641
Wprowadził do systemu: Bartłomiej Piasecki, data: 2012-05-18 11:16:07
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-05-18 11:55:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu