Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1277
Data publikacji:
2012-06-11 11:17:01
Przedmiot: Burzmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pod nazwą "Przebudowa dróg w Szarbkowie"
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:
„PRZEBUDOWA DRÓG W SZARBKOWIE”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.06.2012r.
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na działkach o nr ewid.
gruntów 104 i 131.
2) Zakres rzeczowy zamówienia:
1. Działka nr ewid nr 131 - długość 144 mb
- ścinanie poboczy i rozjazdu sposobem mechanicznym – 115,20 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym – 70,62 m3,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, (nawierzchnia asfaltowa: warstwa wiążąca gr. 3 cm i szerokości 3,90 m, o łącznej pow. 591,60 m2 oraz ścieralna gr. 3 cm i szerokości 3,80 m o powierzchni 577,20 m2),
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o szerokości 0,5m - 7,20 m3,
- wykonanie 6 zjazdów kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mech. - 3,15 m3,
- oczyszczenie przepustu na połączeniu przebudowywanej drogi z drogą powiatową,
2. Działka nr ewid nr 104 - długość 380 mb
- ścinanie poboczy i rozjazdu sposobem mechanicznym – 304,00 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym – 87,40 m3,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, (nawierzchnia asfaltowa: warstwa wiążąca gr. 3 cm i szerokości 3,70m, o łącznej pow. 1441,00 m2 oraz ścieralna gr. 3 cm i szerokości 3,60m o powierzchni 1403,00 m2),
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o szerokości 0,5m - 19,00m3,
- wykonanie 7 zjazdów kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mech. – 3,675 m3,
- oczyszczenie przepustu n połączeniu przebudowywanej drogi z drogą powiatową,
- dołożenie dwóch odcinków betonowych rur przepustu o dł. 0,5m po obu stronach drogi,
- regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych szt. 7.
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa opis techniczny – załącznik nr 1a i 1b do SIWZ, przedmiar robót – załącznik nr 2 do SIWZ, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ,
4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 14.09.2012r.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
· posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
· posiadania wiedzy i doświadczenia,
· dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
· dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami do pełnienia funkcji:
kierownika budowy – posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej
· sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
2) Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
4) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 3), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 3).
6) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7 ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 5 do SIWZ;
2) W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa on następujące dokumenty:
a). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zał. nr 6 do SIWZ;
b). Jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, składają następujące dokumenty:
a). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 7 do SIWZ
b). Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy.
4) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 3b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b). dokumenty wymienione w ppkt 4 a muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) Dokumenty, o których mowa w ppkt. 2 – 4 winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
6) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w ppkt. 3 - 4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty partnerzy mogą złożyć wspólnie.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29 (kancelaria), w terminie do 26.06.2012r., do godziny 900;
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 26.06.2012r. o godz. 915.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Marek Zatorski
Pińczów, 11.06.2012r. Z-ca BURMISTRZA
.....................................
podpis kierownika jednostki
Załączone pliki |
Specyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_Szarbkow.doc - 116.224 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:20:01 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |
Zal. 1a (Zal_1a_Opis_techniczny_Szarbkow.doc - 43.52 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:24:03 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: Opis techniczny | |
Zal. 1b (Zal_1b_Mapa drog w Szarbkowie.pdf - 297.395 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:27:06 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal. 3 (Zal_3-SST_Szarbkow.doc - 1439.744 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:51:07 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Opis: Szczegółowa specyfikacja techniczna | |
Zal. 4 (Zal_4-formularz_ofertowy_Szarbkow.doc - 41.472 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:53:57 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal. 5 (Zal_5_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_art.22_Szarbkow.doc - 25.6 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:55:11 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal. 6 (Zal_6-wykaz_osob_z_uprawnieniami_Szarbkow.doc - 36.352 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:56:29 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal. 7 (Zal_7_oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_art.24_SZARBKOW.doc - 28.672 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-11 11:58:04 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal. 2 (Zal_2_Kosztorys_nakladczy_Przebudowa_drog_w_Szarbkowie.pdf - 160.692 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-14 12:47:49 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal. 8 (Zal_8_wzor_umowy_Szarbkow.doc - 98.816 KB) | |
Data publikacji: 2012-06-14 12:53:28 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2012-06-11 12:40:45
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu