Wersja archiwalna z dnia 2013-04-03 19:35:31
|
Wodociągi Pińczowskie Spólka z o.o. w Pińczowie | |
Adres: 28-400 Pińczów |
Kontakt: tel. tel. (041) 3572033, fax. fax. (041) 3575546 E-mail: Strona www: |
Numer ID: 1455 |
Data publikacji: |
Przedmiot: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM.Spółka Wodociągi Pińczowskie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Budowę kanaliazcji sanitarnej wraz z pompowniami w miejscowości Kopernia i Skowronno Dolne" |
Treść przetargu: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEGRANICZONYM 1.ZAMAWIAJĄCY. Wodociągi Pińczowskie Spółka z o.o ul. Batalionów Chłopskich 160 28-400 Pińczów Tel/fax 41 357 55 46 e-mail: wodociagip@interia.pl 2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA Postępowanie jest prowadzone w celu udzielenia zamówienia publicznego w trybie „PRZETARG NIEOGRANICZONY” art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwanej dalej ustawą. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty o której mowa w art. 11 ust. 8 ustawy. 3. STRONA INTERNETOWA, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA JEST SIWZ http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/ 4.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWENIA Przedmiotem zamówienia jest :Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z pompowniami w miejscowości : Kopernia i Skowronno Dolne. Na zakres rzeczowy zamówienia składa wykonanie robót polegających na: ETAP I Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kopernia: o kanał sanitarny A,B,G,K(od studni K24-K40) o przekroju Ø200 – o łącznej długości 1478 mb. o rurociągi tłoczne P4, P5 ścieków w miejscowości Kopernia Ø90 PE – L=922,50mb. o pompownia ścieków P4 oraz P5 w Koperni. ETAP II Budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skowronno Dolne: o kanał sanitarny C,D,E,F,H o przekroju Ø200 – o łącznej długości 1 734,00mb. o rurociągi tłoczne P2 ścieków w miejscowości Skowronno Dolne Ø110 PE- L=771 mb. o rurociągi tłoczne P3 ścieków w miejscowości Skowronno Dolne Ø90 PE – L=259 mb. o pompownia ścieków P2 oraz P3 w Skowronnie Dolnym. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dokładnie określone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstawę do realizacji robót będących załącznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Wszystkie materiały budowlane i urządzenia przytoczone w przedmiotowej dokumentacji technicznej należy traktować jako przykładowe. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy. b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego. c) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia wraz z trzema egz. inwentaryzacji powykonawczej oraz wniesieniem inwentaryzacji do zasobów. d) plan organizacji ruchu drogami publicznymi Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlany – do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Zaleca się aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty przeprowadził wieję lokalną placu budowy. 5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA i OKRES GWARANCJI Wymagany termin realizacji robót: ETAP I do dnia 15 maja 2014 r. ETAP II do dnia 31 marca 2015 r. Wymagany termin gwarancji na wykonane roboty budowlane i zainstalowane urządzenia to 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty odbioru końcowego robót przez Zamawiającego 6.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Złożą oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków podmiotowych oraz spełniają warunki, dotyczące: 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy roboty kanalizacyjne o wartości min. 2 500 000,00. zł. każda. 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: - dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych; - dysponuje Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych; Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. 5. ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ POZWALAJĄCEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż – 2.000 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. - opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum; – 500 000,00 PLN 6. WYKONAWCY, KTÓRZY UBIEGAJĄ SIĘ O ZAMÓWIENIE NIE MOGĄ PODLEGAĆ WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART.24. UST1. USTAWY PZP. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W PRZYPADKU WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWA LUB WIĘCEJ PODMIOTY GOSPODARCZE, OFERTA MUSI SPEŁNIAĆ WYMAGANIA OKREŚLONE W ART. 23. USTAWY 1) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podlegają sumowaniu. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. 8.WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 80.000,00 PLN, wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8. KRYTERIA OCENY OFERT Cena (brutto) całego zamówienia- 100 % 9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT. Ofertę należy złożyć do dnia 08.04.2013r. w siedzibie Spółki Wodociągi Pińczowskie ul. Batalionów Chłopskich 160, 28-400 Pińczów do godziny 1145 w sekretariacie (pokój Nr 7). 10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert. 11. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. 12. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH . 13.ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE WYKONANIE ROBÓT UZUPEŁNIAJĄCYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6 - DO 20% ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO |
Załączone pliki |
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 966
Wprowadził do systemu: Zdzisław Chrobot, data: 2013-03-21 11:04:11
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2013-03-22 13:41:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2013-03-22 13:41:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |