Wersja do druku

Zamawiający:

Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Pińczowie

Adres:
ul. Klasztorna 6
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. tel. (041) 3572494, fax. fax. (041) 3577210
E-mail:szozpinczow@poczta.onet.pl
Strona www: www.szozpinczow.republika.pl

Numer ID: 1487

Data publikacji:
2013-06-12 13:50:18

Przedmiot: Zakup i dostawa szczepionek dla Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie

Treść przetargu:
Pińczów: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE Numer ogłoszenia: 109197 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35724-94, faks 41 35772-10. Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pinczow.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK DLA SAMORZĄDOWEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE W WIELKOŚCI OKREŚLONEJ W ZAŁĄCZNIKU NR 5 DO SIWZ. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających ZGODNIE Z ART.67 UST.1 PKT 7 PZP - TJ. NIE WIĘCEJ NIŻ 20% II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zgodnie z SIWZ III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku zgodnie z SIWZ III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 09:00, miejsce: ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów - ADMINISTRACJA. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prevenar. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5ml*1amp.strzyk + ig.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rotarix. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1ml fiol.+1amp.-strzyk.rozp.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Infanrix IPV+Hib. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5ml*1a.-st+1f.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Infanrix HEXA. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5ml*a.-st.+ig.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Synflorix. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 amp-strzyk. + 1 ig.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pentaxim. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 0,5 ml 1fl.+1a.-st. 0,5 ml+2ig.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Engerix B. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a 20µg fiolkax100szt.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Hepavax Gene TF. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 fiolka 1 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Vaxigrip 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 amp.-strzyk. 0,5 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

Załączone pliki
SIWZ-szczepionki-2013.docSWIZ (SIWZ-szczepionki-2013.doc - 196.608 KB)
Data publikacji: 2013-06-12 13:52:24 Redaktor: Mateusz Dybek
U_M_O_W_Y____D_O_S_T_A_W_Y-2013-szczepionki.docUmowa dostawy-sprzedaży (U_M_O_W_Y____D_O_S_T_A_W_Y-2013-szczepionki.doc - 33.792 KB)
Data publikacji: 2013-06-12 13:55:30 Redaktor: Mateusz Dybek
zalaczniknr5.xlsZałącznik nr 5 – asortymentowo-cenowy (zalaczniknr5.xls - 8.192 KB)
Data publikacji: 2013-06-13 11:33:41 Redaktor: Mateusz Dybek
pytanie.pdfZapytanie do przetargu (pytanie.pdf - 23.855 KB)
Data publikacji: 2013-06-26 08:24:02 Redaktor: Mateusz Dybek
odpowiedz2013.jpgOdpowiedz na zapytanie (odpowiedz2013.jpg - 97.217 KB)
Data publikacji: 2013-06-26 08:25:58 Redaktor: Mateusz Dybek

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 902
Wprowadził do systemu: Mateusz Dybek, data: 2013-06-12 13:50:18
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2013-06-12 15:27:55
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu