Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1647
Data publikacji:
2014-02-27 11:59:17
Przedmiot:
OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: "OZNAKOWANIE ZNAKAMI PIONOWYMI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”.
Treść przetargu:
Gmina
Pińczów
28-400
Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg
nieograniczony
na
realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień
publicznych:
"OZNAKOWANIE
ZNAKAMI PIONOWYMI DRÓG GMINNYCH NA
TERENIE
MIASTA I GMINY
PIŃCZÓW”.
Ogłoszenie zostało
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 lutego 2014r.
1. Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
2. Określenie przedmiotu i zakresu
zamówienia:
1)
Wspólny
słownik zamówień (CPV): 34992200-9 znaki
drogowe
2)
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie miasta
i gminy Pińczów zgodnie z opracowanymi stałymi organizacjami ruchu dla tych
dróg
3)
Przewidywany
zakres robót:
m. Pińczów – 8 ulic –
83 szt. znaków, 23 szt. tablic pod znaki, 83 słupki do znaków
gm. Pińczów – 28 odcinków
dróg – 392 szt. znaków, 69 szt. tablic pod znaki, 392 słupki do
znaków
miasto i gmina
Pińczów – oznakowanie przystanków znakami D-15 – 72 szt. ( 50 kpl.
znaków w posiadaniu
Zamawiającego)
3. Oferty częściowe
Nie
dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się
składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania
zamówienia:
Wykonanie całości
przedmiotu zamówienia – do dnia 30.06.2014r.
6. Warunki udziału w
postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1)
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
a.
posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Zamawiający nie
opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
b.
posiadania
wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający nie
opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.
c.
dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
Zamawiający uzna
powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia
określone przepisami Prawa budowlanego
i doświadczenie, odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone
tj.: osobą, która będzie pełnić funkcję
kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania
przedmiotowego warunku.
2)
Wykonawca
może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w
takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia.
3)
Wykonawcy
mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W w/w przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.
4) Ocena spełniania
warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Wykaz oświadczeń lub
dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu
1)
Na
potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, i
których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w ust.5 pkt 1 SIWZ
należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
(zał. nr 4 do SIWZ)
2)
W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 i art.
24 ust. 2 pkt 2) do 5) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
a)
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
(zał. nr 2 do SIWZ);
b)
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
c)
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
d)
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert;
e)
Listę
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn.
zm.),informacja o tym, że Wykonawca nie należy / należy do grupy kapitałowej (zał.
nr 5 do SIWZ).
3)
Wykonawca
zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a)
Zamiast
dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ d składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
-
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
-
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert);
-
nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
4)
Dokumenty
wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
W celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
a)
oświadczenie
wymienione w ust 6 pkt 1 lit a SIWZ powinno być złożone
w imieniu wszystkich Wykonawców;
b)
dokumenty
wymienione w ust. 6 pkt 1 lit b składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy
wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.
c)
oświadczenie
wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. a SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ g
SIWZ albo odpowiadające im określone w
ust. 6 pkt 3, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w
formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub
osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z
oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane
wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp
wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami
niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia.
8. Informacja na temat
wadium:
Zamawiający nie żąda
wniesienia przez wykonawcę wadium.
Informacja na temat zabezpieczenia:
Zamawiający
będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w
wysokości 5% wartości umowy
9. Kryteria oceny ofert
i ich znaczenie
Jedynym kryterium
wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania
ofert:
Ofertę należy złożyć
w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 17.03.2014r., do
godziny 900;
11. Miejsce i termin
otwarcia ofert:
Otwarcie ofert
nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego,
dnia 17.03.2014r. o godz. 930.
12. Termin związania
ofertą
Wykonawca jest
związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze
zawarcia umowy ramowej
Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o
przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
Zamawiający
nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. Informacja o
przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.
Pińczów. 2014-02-25
w.s.
Załączone pliki |
specyfikacja (SIWZPIOZNADRO.doc - 124.928 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:00:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik (zal_nr_1_oferta-oznak.DOC - 37.376 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:02:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (zal_nr1_przystanki.doc - 141.312 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:05:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (Gorna_Bednarska.pdf - 2870.446 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:08:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (Armii-Krajowej.pdf - 2694.3 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:09:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365081.pdf - 3241.42 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:11:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365080.pdf - 2858.222 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:12:17 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365079.pdf - 5759.355 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:14:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365078.pdf - 8978.459 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:25:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365077.pdf - 2438.891 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:26:24 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365076.pdf - 1305.705 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:27:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365075.pdf - 5448.816 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:30:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365074.pdf - 4060.901 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:32:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365073.pdf - 3645.335 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:33:31 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365072.pdf - 3014.348 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:34:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365071.pdf - 5043.914 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:36:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365070.pdf - 3979.689 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:38:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365069.pdf - 3673.105 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:40:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365068.pdf - 2053.383 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:41:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365062T,365063T,365060T,365061T.pdf - 2846.363 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:42:27 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365014.pdf - 2789.794 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:43:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365013.pdf - 5181.936 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:46:35 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365012.pdf - 1665.027 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:47:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365011.pdf - 10348.92 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:51:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365010.pdf - 4679.844 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:52:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365009.pdf - 3053.932 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:54:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365008.pdf - 2392.454 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:55:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365007.pdf - 7086.826 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 12:58:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365006.pdf - 10039.866 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 13:01:57 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365005.pdf - 5791.084 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 13:03:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365004.pdf - 3342.61 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 13:05:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365003.pdf - 2741.7 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 13:06:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365002.pdf - 6771.45 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 13:09:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (365001.pdf - 9139.509 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-27 13:12:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (zal.2,4,5,do-SIWZ-oznakpion.doc - 96.256 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-28 11:05:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
umowa (zal.nr-3-umowa-2014oznak.doc - 45.568 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-28 11:13:52 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: umowa | |
załącznik (Zal_nr2_drogigminneoznak.doc - 68.608 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-28 11:14:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
załącznik (Zal_nr3_ulicemPinczowaoznak.doc - 37.888 KB) | |
Data publikacji: 2014-02-28 11:14:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik | |
odpowiedzi (zapytanie_do_SIWZ-znaki.docx - 15.363 KB) | |
Data publikacji: 2014-03-03 12:29:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: odpowiedzi | |
odpowiedzi część 2 (zapytanie_do_SIWZ-znaki-2.docx.docx - 15.427 KB) | |
Data publikacji: 2014-03-06 09:58:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: odpowiedzi część 2 | |
odpowiedzi część 3 (zapytanie_do_SIWZ-znaki-3.docx - 15.694 KB) | |
Data publikacji: 2014-03-06 13:11:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: odpowiedzi część 3 | |
załącznik Witosa (365051_Witosa.pdf - 1932.313 KB) | |
Data publikacji: 2014-03-13 09:56:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik Witosa |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2014-02-27 13:16:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu