Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1647

Data publikacji:
2014-02-27 11:59:17

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: "OZNAKOWANIE ZNAKAMI PIONOWYMI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”.

Treść przetargu:

 

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45, 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:

 

"OZNAKOWANIE ZNAKAMI PIONOWYMI  DRÓG GMINNYCH NA TERENIE

MIASTA I GMINY PIŃCZÓW”.

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 lutego 2014r.

 

1.    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

2.    Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

1)    Wspólny słownik zamówień (CPV): 34992200-9  znaki drogowe

2)    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania pionowego dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pińczów zgodnie z opracowanymi stałymi organizacjami ruchu dla tych dróg

3)    Przewidywany zakres robót:            

m. Pińczów – 8 ulic – 83 szt. znaków, 23 szt. tablic pod znaki, 83 słupki do znaków

gm. Pińczów – 28 odcinków dróg – 392 szt. znaków, 69 szt. tablic pod znaki, 392 słupki do

znaków

miasto i gmina Pińczów – oznakowanie przystanków znakami D-15 – 72 szt. ( 50 kpl.

znaków w posiadaniu Zamawiającego)

3.    Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.    Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych; 

5.    Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 30.06.2014r.

6.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.) i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego:

a.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.

b.    posiadania wiedzy i doświadczenia,

Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.

c.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego
i doświadczenie, odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj.:  osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi

Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania przedmiotowego warunku.

2)      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

3)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W w/w przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.

4)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 

1)      Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu oceny spełniania został zamieszczony w ust.5 pkt 1 SIWZ należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a)    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (zał. nr 4 do SIWZ)

2)      W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 i art. 24 ust. 2 pkt 2) do 5) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:

a)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2 do SIWZ);

b)    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c)    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

d)    Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

e)    Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy                  z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.),informacja o tym, że Wykonawca nie należy / należy do grupy kapitałowej (zał. nr 5 do SIWZ).

 

 

 

3)      Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

a)    Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

-        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

-        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne                    i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

-        nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)

4)      Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a)    oświadczenie wymienione w ust 6 pkt 1 lit a SIWZ powinno być złożone
w imieniu wszystkich Wykonawców;

b)    dokumenty wymienione w ust. 6 pkt 1 lit b składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

c)    oświadczenie wymienione w ust. 6 pkt 2 lit. a SIWZ oraz dokumenty wymienione                    w ust. 6 pkt 2 lit. b ÷ g SIWZ  albo odpowiadające im określone w ust. 6 pkt 3, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

5)        Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca może polegać na wiedzy
i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zmówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania                   z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

8.    Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

Informacja na temat zabezpieczenia:

Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

w wysokości 5% wartości umowy

 

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%) 

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 17.03.2014r., do godziny 900; 

 

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego,
dnia 17.03.2014r. o godz. 930. 

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

15.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pińczów. 2014-02-25

 

 

 

 

 

w.s.

Załączone pliki
SIWZPIOZNADRO.docspecyfikacja (SIWZPIOZNADRO.doc - 124.928 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:00:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
zal_nr_1_oferta-oznak.DOCzałącznik (zal_nr_1_oferta-oznak.DOC - 37.376 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:02:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
zal_nr1_przystanki.doczałącznik (zal_nr1_przystanki.doc - 141.312 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:05:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
Gorna_Bednarska.pdfzałącznik (Gorna_Bednarska.pdf - 2870.446 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:08:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
Armii-Krajowej.pdfzałącznik (Armii-Krajowej.pdf - 2694.3 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:09:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365081.pdfzałącznik (365081.pdf - 3241.42 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:11:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365080.pdfzałącznik (365080.pdf - 2858.222 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:12:17 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365079.pdfzałącznik (365079.pdf - 5759.355 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:14:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365078.pdfzałącznik (365078.pdf - 8978.459 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:25:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365077.pdfzałącznik (365077.pdf - 2438.891 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:26:24 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365076.pdfzałącznik (365076.pdf - 1305.705 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:27:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365075.pdfzałącznik (365075.pdf - 5448.816 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:30:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365074.pdfzałącznik (365074.pdf - 4060.901 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:32:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365073.pdfzałącznik (365073.pdf - 3645.335 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:33:31 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365072.pdfzałącznik (365072.pdf - 3014.348 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:34:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365071.pdfzałącznik (365071.pdf - 5043.914 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:36:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365070.pdfzałącznik (365070.pdf - 3979.689 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:38:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365069.pdfzałącznik (365069.pdf - 3673.105 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:40:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365068.pdfzałącznik (365068.pdf - 2053.383 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:41:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365062T,365063T,365060T,365061T.pdfzałącznik (365062T,365063T,365060T,365061T.pdf - 2846.363 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:42:27 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365014.pdfzałącznik (365014.pdf - 2789.794 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:43:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365013.pdfzałącznik (365013.pdf - 5181.936 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:46:35 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365012.pdfzałącznik (365012.pdf - 1665.027 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:47:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365011.pdfzałącznik (365011.pdf - 10348.92 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:51:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365010.pdfzałącznik (365010.pdf - 4679.844 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:52:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365009.pdfzałącznik (365009.pdf - 3053.932 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:54:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365008.pdfzałącznik (365008.pdf - 2392.454 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:55:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365007.pdfzałącznik (365007.pdf - 7086.826 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 12:58:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365006.pdfzałącznik (365006.pdf - 10039.866 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 13:01:57 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365005.pdfzałącznik (365005.pdf - 5791.084 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 13:03:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365004.pdfzałącznik (365004.pdf - 3342.61 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 13:05:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365003.pdfzałącznik (365003.pdf - 2741.7 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 13:06:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365002.pdfzałącznik (365002.pdf - 6771.45 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 13:09:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
365001.pdfzałącznik (365001.pdf - 9139.509 KB)
Data publikacji: 2014-02-27 13:12:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
zal.2,4,5,do-SIWZ-oznakpion.doczałącznik (zal.2,4,5,do-SIWZ-oznakpion.doc - 96.256 KB)
Data publikacji: 2014-02-28 11:05:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
zal.nr-3-umowa-2014oznak.documowa (zal.nr-3-umowa-2014oznak.doc - 45.568 KB)
Data publikacji: 2014-02-28 11:13:52 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: umowa
Zal_nr2_drogigminneoznak.doczałącznik (Zal_nr2_drogigminneoznak.doc - 68.608 KB)
Data publikacji: 2014-02-28 11:14:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
Zal_nr3_ulicemPinczowaoznak.doczałącznik (Zal_nr3_ulicemPinczowaoznak.doc - 37.888 KB)
Data publikacji: 2014-02-28 11:14:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik
zapytanie_do_SIWZ-znaki.docxodpowiedzi (zapytanie_do_SIWZ-znaki.docx - 15.363 KB)
Data publikacji: 2014-03-03 12:29:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi
zapytanie_do_SIWZ-znaki-2.docx.docxodpowiedzi część 2 (zapytanie_do_SIWZ-znaki-2.docx.docx - 15.427 KB)
Data publikacji: 2014-03-06 09:58:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi część 2
zapytanie_do_SIWZ-znaki-3.docxodpowiedzi część 3 (zapytanie_do_SIWZ-znaki-3.docx - 15.694 KB)
Data publikacji: 2014-03-06 13:11:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi część 3
365051_Witosa.pdfzałącznik Witosa (365051_Witosa.pdf - 1932.313 KB)
Data publikacji: 2014-03-13 09:56:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik Witosa

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1008
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2014-02-27 11:59:17
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2014-02-27 13:16:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu