Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pinczów

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1741

Data publikacji:
2014-09-30 13:58:52

Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie inwestycyjne pod nazwą "Przebudowa drogi Młodzawy Małe przez wieś od km 0+000 do km 0+410, dł. 410 mb"

Treść przetargu:

Pińczów: Przebudowa drogi Młodzawy Małe przez wieś od km 0+000 do km 0+410, dł. 410 mb
Numer ogłoszenia: 206853 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3573871 do 75, faks 41 3572645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Młodzawy Małe przez wieś od km 0+000 do km 0+410, dł. 410 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi w Młodzawach Małych na działkach oznaczonych nr ewid. gruntów 667 i 670 w obrębie ewidencyjnym 21 obszar wiejski Pińczów Młodzawy Małe Zakres zamierzenia obejmuje przebudowę drogi poprzez: ścinanie poboczy o gr. 10,0 cm sposobem mechanicznym wraz z załadowaniem na samochód samowyładowczy i odwiezienie na odległość do 1 km, wraz ze skropieniem poboczy środkiem chwastobójczym; wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym -śr. grubość warstwy po zagęszczeniu do 10,0 cm; wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o szerokości 3,10 m warstwa wiążąca i gr. 4,0 cm i warstwa ścieralna o szer. 3,00 m i 3,00 cm grubości (kategoria obciążenia ruchem KR1); wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o szerokości 0,5m; wysypanie istniejących zjazdów indywidualnych kruszywem z zagęszczeniem mechanicznym w celu wyrównania ich poziomu do nowo wykonanej nawierzchni średnia grubość po zagęszczeniu 7,00 cm mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu - 5cm.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6., stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy. 2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: 2.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych 2.2. błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; 2.3. wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2.4. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 3.1. Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego 3.2. Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 2 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pińczowie ul. 3 Maja 10 pok nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10, pokój nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączone pliki
Zal.1a-Opis_techniczny-Mlodzawy_Male.doczal. 1a (Zal.1a-Opis_techniczny-Mlodzawy_Male.doc - 37.376 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:09:41 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.3-STWiOR-Mlodzawy_Male.doczal. 3 (Zal.3-STWiOR-Mlodzawy_Male.doc - 7187.968 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:15:06 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.4-formularz_ofertowy-droga-Mlodzawy_Male.doczal. 4 (Zal.4-formularz_ofertowy-droga-Mlodzawy_Male.doc - 42.496 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:15:36 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.5-oswiadczenie_z_art.24_ust.1-droga-Mlodzawy_Male.doczal. 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.24_ust.1-droga-Mlodzawy_Male.doc - 31.744 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:16:08 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.6-oswiadczenie_z_art.22_ust.1-droga-Mlodzawy_Male.doczal. 6 (Zal.6-oswiadczenie_z_art.22_ust.1-droga-Mlodzawy_Male.doc - 30.72 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:16:33 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.7-grupa kapitalowa-droga-Mlodzawy_Male.doczal. 7 (Zal.7-grupa kapitalowa-droga-Mlodzawy_Male.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:16:55 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.8-uprawnienia-droga-Mlodzawy_Male.doczal. 8 (Zal.8-uprawnienia-droga-Mlodzawy_Male.doc - 40.448 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:17:16 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.9-wzor_umowy-droga-Mlodzawy_Male.doczal.9 (Zal.9-wzor_umowy-droga-Mlodzawy_Male.doc - 104.448 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:17:51 Redaktor: Hubert Bochniak
Zal.10-zobowiazanie-droga-Mlodzwy Male.doczal. 10 (Zal.10-zobowiazanie-droga-Mlodzwy Male.doc - 32.256 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:18:13 Redaktor: Hubert Bochniak
rys pogladowy Mlodzawy Male.pdfzal. 1b (rys pogladowy Mlodzawy Male.pdf - 691.463 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:20:31 Redaktor: Hubert Bochniak
Kosztorys nakladczy - Przebudowa drogi Mlodzawy Male przez wies.pdfzal. 2 (Kosztorys nakladczy - Przebudowa drogi Mlodzawy Male przez wies.pdf - 222.207 KB)
Data publikacji: 2014-09-30 14:20:56 Redaktor: Hubert Bochniak
SIWZ_Mlodzawy_Male..docSIWZ (SIWZ_Mlodzawy_Male..doc - 161.792 KB)
Data publikacji: 2014-10-01 07:27:31 Redaktor: Hubert Bochniak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 383
Wprowadził do systemu: Hubert Bochniak, data: 2014-09-30 13:58:52
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2014-09-30 14:31:07
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu