Zamawiający:
Zespół Szkół w Pińczowie
Numer ID: 2055
Data publikacji:
2016-07-07 11:29:49
Przedmiot:
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym ogłoszonym w dniu 06.07.2016 r.
W związku z oczywistymi błędami literowymi ponownie ogłasza się całość przetargu na dowóz uczniów do szkół podstawowych i z rejonu Zespołu Szkół w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018 wraz ze specyfikacja i załącznikami.
Treść przetargu:
Treść przetargu:
Zespół Szkół w Pińczowie
28-400 Pińczów, ul. 7 Źródeł 7, tel. 04135-724-44 fax: 04135-738-91 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.n.: „Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Zespołu Szkół w Pińczowie z rejonu Zespołu Szkół w Pińczowie w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w formie biletów miesięcznych”
NA ZADANIE p.n. „Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Zespołu Szkół w Pińczowie z rejonu Zespołu Szkół w Pińczowie w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018 w formie biletów miesięcznych” 1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem : Zespół Szkół w Pińczowie, ul. 7 Źródeł 7, 28-400
Pińczów , od poniedziałku do piątku od godz. 730 do 1530 ,
Koszt specyfikacji : bezpłatna
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia http ://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetarg. 3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Wspólny słownik zamówień (CPV): 60.11.31.00-4
I Przedmiot zamówienia I.1) Rodzaj zamówienia: usługi I.1.2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych i Zespołu Szkół w Pińczowie w roku 2016/2017 oraz 2017/2018 - Zespół Placówek Oświatowych w Gackach - Szkoła Podstawowa w Bogucicach - Przedszkole w Bogucicach - Zespół Szkół w Pińczowie - Szkoła Podstawowa w Zagości I.1.3) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : nie. I.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie. I.1.5) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA : Zakończenie :
SZCZEGÓŁY ORGANIZACJI TRAS DOWOZU UCZNIÓW
Przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego w okresie obowiązywania niniejszej umowy Wykonawca ustala rozkład jazdy. Lokalizację przystanków oraz godziny przyjazdu i odjazdu Wykonawca ustala w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły lub placówki oświatowej . Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Rozkład jazdy powinien zawierać nazwy przystanków ( punkty zbiorcze), godziny odjazdu/przyjazdu oraz długość trasy ( kilometry ). Długość trasy liczona jest od pierwszego przystanku ( miejsca wsiadania dziecka ) do końcowej szkoły lub placówki oświatowej. Przebieg trasy z kolejnością przystanków, długością trasy( kilometry) oraz godzinami na danych przystankach Wykonawca przedstawi Zamawiającemu niezwłocznie po jej ustaleniu.
II . INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM II.1) WADIUM Informacje na temat wadium : Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł w terminie do 15.07.2016 r. do godz. 9:30 Wadium wnosi się na rachunek bankowy Zespołu Szkół w Pińczowie Bank Spółdzielczy 26 8509 0002 2001 0004 8624 0001
II. 2) Warunki udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1.Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają : - licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - posiadających wymagane uprawnienia do prowadzenia autobusów, określone w art.26 ust 2 b. II.3) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. II.4) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy wykonawca musi dysponować tyloma pełnosprawnymi autobusami na każdą trasę, które umożliwią przewóz z miejscami siedzącymi dla wszystkich dzieci oraz opiekunów. Liczba pojazdów musi gwarantować dotarcie określonej liczby dzieci na zajęcia szkolne, a następnie ich powrót do domów. Wykonawca musi też dysponować autobusami zastępczymi. II. 5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, to znaczy wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, tzn. dysponować kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D, ważnymi badaniami lekarskimi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( tj. Dz. U. z 2012 r. poz.1265 z późn. zm. ) w liczbie odpowiadającej ilości zaproponowanych autobusów. Tabor nie może być starszy niż z 2000 r. II.6 ) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy – wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową. II.7) Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, II.7.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć : • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustaw wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia. Dokumenty o których mowa winny być złożone w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .
II.8) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu
III Kryteria oceny ofert – najniższa cena III.1 ) Miejsce i termin składania ofert : Ofertę
należy złożyć w Zespole Szkół w Pińczowie , ul. 7 Źródeł 7, 28-400 Pińczów
III.2) Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.07.2016 o godz.10:30 w Zespole Szkół w Pińczowie III.3) Termin związania ofertą : Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni ; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
Załączone pliki - Specyfikacja z załącznikami
Pińczów dn. 05.07.2016 r. |
Załączone pliki |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2016-07-07 12:51:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu