Wersja archiwalna z dnia 2017-11-10 13:42:22
|
Gmina Pinczów | |
Adres: ul. 3-go Maja 10 28-400 Pińczów |
Kontakt: tel. 412345100, fax. 412345101 E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl Strona www: www.pinczow.com.pl |
Numer ID: 2381 | |||||||||||||||||||||
Data publikacji: | |||||||||||||||||||||
Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie p.n.:"„Budowa świetlicy wiejskiej etap I” w Woli Zagojskiej Dolnej | |||||||||||||||||||||
Treść przetargu: Pińczów, 07.11.2017r. IPP.271.13.b.2017.IV
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania: „Budowa świetlicy wiejskiej etap I” Wola Zagojska Dolna.
1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie ścian świetlicy wiejskiej wraz z wykonaniem otworów z nadprożami oraz kominów spalinowych i wentylacyjnych, na działce o nr ewidencji gruntów 522 w obr. 37 Wola Zagojska. 2) Zakres robót: - ściany wewnętrzne i zewnętrzne świetlicy; - nadproża nad otworami; - kominy; 3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt techniczny (załącznik nr 1a), w tym przedmiar robót (załącznik nr 1b) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1c). 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi. 1) Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 15.12.2017r. 2) Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 36 miesięcy. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. 3. Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Do oferty załączyć kosztorys ofertowy. 2) Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów; 3) Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy; 4) Wszelkie naniesienie poprawki, korekty błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce) ofertę; 5) Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT; 6) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert; 7) Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje: - nazwę i adres wykonawcy; - adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów; - opis: OFERTA na realizację zadania: „Budowa świetlicy wiejskiej etap I” Wola Zagojska Dolna - otwarcie ofert 14.11.2017r., o godz. 0915. 8) W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert; 5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: 1) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. 2) Podana cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające: - zarówno z przedmiaru robót, jak również w nich nie ujęte, a bez których nie można zrealizować, odebrać i przekazać do użytkowania przedmiotu zamówienia. - wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy, - uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót i doprowadzenia terenów przyległych do stanu pierwotnego, itp. 6. Okres związania ofertą wynosi 30 od daty złożenia oferty 7. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Ofertę proszę złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. nr 29, w terminie do dnia 14.11.2017r., do godz. 0900. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2017r., o godz. 0915 w świetlicy Urzędu Miejskiego. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania. Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia pod adres i w terminie w wyżej wymienionym terminie. 8. Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie: 1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
2) Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:
9. Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania. 2) Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, tj. osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji tego zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Warunkiem zawarcia umowy jest dysponowanie n/w osobami: · Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (należy przedstawić kopię tych uprawnień i zaświadczenia o posiadaniu wymaganego ubezpieczenie OC); 3) Jeżeli wykonawca nie wywiąże się z powyższego zapisu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą i dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. 4) Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie. 10. Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia: Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130 Bartłomiej Piasecki – podinspektor w Wydz. Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-131 11. Pozostałe informacje: 1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania. 2) Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny. 3) Zamawiający dopuszcza rozszerzenie zakresu zadania do 20% wartości umowy.
Zał.1: 1. Projekt techniczny – zał. 1a; 2. Przedmiar robót, kosztorys ofertowy– zał. 1b; 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. 1c; 4. Formularz ofertowy – zał. 2; 5. Wzór umowy – zał. 3; |
Załączone pliki |
Zal.1a (Zal.1a_Projekt_techniczny_Wola_Zagojska..7z.001 - 2991.117 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-08 11:43:43 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal.1c (Zal.1c__STiWRB_WOLA_ZAGOJSKA..7z.001 - 590.796 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-08 11:44:06 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal.2 (Zal.2_-_formularz_oferty-Wola_Zagojska..doc - 81.92 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-08 11:44:19 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal.3 (Zal.3_-_wzor_umowy-Wola_Zagojska..doc - 60.416 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-08 11:44:32 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zaproszenie (Zaproszenie_do_zlozenia_oferty-Wola_Zagojska..doc - 79.872 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-08 11:44:47 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Zal.1b (Kosztorys_ofertowy-Budowa_swietlicy_Wola_Zagojska_poprawiony..pdf - 111.777 KB) | |
Data publikacji: 2017-11-10 13:40:34 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2017-11-08 11:58:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |