Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 2439
Data publikacji:
2018-02-16 09:14:04
Przedmiot: Informacja o udzieleniu zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2017r. poz. 1579
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 500035052-N-2018
z dnia 16-02-2018 r.
Gmina Pińczów: na usługę dzierżawy 4 urządzeń drukujących, integracji urządzeń z systemem
zarządzająco-monitorującym posiadanym przez Zamawiającego, obsługa
serwisowo-eksploatacyjna urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510102-N-2018
Numer ogłoszenia: 510102-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pińczów, Krajowy numer identyfikacyjny 29100984000000,
ul. ul. 3 Maja
10,
28400
Pińczów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3573871 do 75, e-mail
sekretariat@pinczow.com.pl, faks
413 572 645.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
na usługę dzierżawy 4 urządzeń drukujących, integracji urządzeń z systemem
zarządzająco-monitorującym posiadanym przez Zamawiającego, obsługa
serwisowo-eksploatacyjna urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OB.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
na usługę dzierżawy 4 urządzeń drukujących, integracji urządzeń z systemem
zarządzająco-monitorującym posiadanym przez Zamawiającego, obsługa
serwisowo-eksploatacyjna urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV:
50300000-8,
30125120-8,
30125110-5,
48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146341.50
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: KWANT S.C. Zbigniew Skoczylas, Konrad Sowa
Email wykonawcy: Adres pocztowy: al. Solidarności 15A Kod pocztowy: 25-323 Miejscowość: Kielce Kraj/woj.: świętokrzyskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150552.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150552.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177120.00 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 408
Wprowadził do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2018-02-16 09:14:04
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2018-02-16 09:14:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2018-02-16 09:14:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu