Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 248

Data publikacji:
2006-10-09 14:50:39

Przedmiot: Gmina Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45, OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.: „BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W SKRZYPIOWIE”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:

 

„BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGOGO W SKRZYPIOWIE”

 

·           Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

·         Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

·           Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

CPV - 45316110-9           (instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego)

CPV - 45315300-1           (instalowanie linii energetycznych)

1)     Przedmiotem zamówienia jest budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego w miejscowości Skrzypiów. Oświetlenie zostało zaprojektowane częściowo z wykorzystaniem istniejącej sieci n.n. (w związku z tym do zakresu przedmiotu zamówienia należy także przebudowa sieci n.n.) a częściowo jako nowy odcinek napowietrznej linii oświetleniowej.

2)     Zakres rzeczowy zamówienia:

-          przewody linii napowietrznej: Al 1x25, AsXSn 4x50+25, AsXSn 4x16 (materiał inwestora) – dł. 567 m;

-          drogowe oprawy oświetleniowe typu OUSb 150 lub tożsame ze źródłami światła o mocy 150 W – 7 szt.;

-          słupy typu E – 7 szt. ;

3)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ).

4)      Zaleca się aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

·           Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

·           Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 45 dni od daty zawarcia umowy.

 

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).

2.      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3.      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5.2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4.      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 5.2.

5.      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4)
zał. nr 5 do SIWZ;

2.      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

2.1.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2.2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

a)      uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci
i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;

b)      uprawnień SEP przynajmniej jednej z osób będących wykonywać zamówienie;

3.      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4.      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

·         Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

·         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

·         Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 18.10.2006r, do godziny 1000

 

·         Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 18.10.2006r. o godz.1015

 

·         Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

·         Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

 

Pińczów, 09.10.2006r.

Załączone pliki
Zal.1-dokumentacja_projektowaa.docZałącznik Nr 1 (Zal.1-dokumentacja_projektowaa.doc - 98.816 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:06:58 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
1.jpgZałącznik Nr 1a (1.jpg - 289.161 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:09:00 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
2.jpgZałącznik Nr 1b (2.jpg - 208.075 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:09:48 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zal.2-przedmiar_robot_(kosztorys nakladczy).athZałącznik Nr 2 (Zal.2-przedmiar_robot_(kosztorys nakladczy).ath - 17.89 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:10:37 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zal.3-STWiORB.docZałącznik Nr 3 (Zal.3-STWiORB.doc - 161.792 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:11:30 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zal.4-formularz ofertowy.docZałącznik Nr 4 (Zal.4-formularz ofertowy.doc - 41.984 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:12:09 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zal.5-oswiadcz.art.22ust.1_i_art.24.ust.1i2.docZałącznik Nr 5 (Zal.5-oswiadcz.art.22ust.1_i_art.24.ust.1i2.doc - 31.744 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:12:41 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zal.6-wzor_umowy.docZałącznik Nr 6 (Zal.6-wzor_umowy.doc - 67.072 KB)
Data publikacji: 2006-10-09 15:13:43 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc - 103.936 KB)
Data publikacji: 2006-10-10 15:20:54 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 750
Wprowadził do systemu: Hubert Powałkiewicz, data: 2006-10-09 14:50:39
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2006-10-09 15:19:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu