Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 248
Data publikacji:
2006-10-09 14:50:39
Przedmiot: Gmina Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45, OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.: „BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGO W SKRZYPIOWIE”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:
„BUDOWA OŚWIETLENIA DROGOWEGOGO W SKRZYPIOWIE”
· Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
· Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
· Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
CPV - 45316110-9 (instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego)
CPV - 45315300-1 (instalowanie linii energetycznych)
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa napowietrznej linii oświetlenia drogowego w miejscowości Skrzypiów. Oświetlenie zostało zaprojektowane częściowo z wykorzystaniem istniejącej sieci n.n. (w związku z tym do zakresu przedmiotu zamówienia należy także przebudowa sieci n.n.) a częściowo jako nowy odcinek napowietrznej linii oświetleniowej.
2) Zakres rzeczowy zamówienia:
- przewody linii napowietrznej: Al 1x25, AsXSn 4x50+25, AsXSn 4x16 (materiał inwestora) – dł. 567 m;
- drogowe oprawy oświetleniowe typu OUSb 150 lub tożsame ze źródłami światła o mocy 150 W – 7 szt.;
- słupy typu E – 7 szt. ;
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ).
4) Zaleca się aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
· Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 45 dni od daty zawarcia umowy.
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5.2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 5.2.
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 5 do SIWZ;
2. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:
a) uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci
i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;
b) uprawnień SEP przynajmniej jednej z osób będących wykonywać zamówienie;
3. Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
· Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 18.10.2006r, do godziny 1000
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 18.10.2006r. o godz.1015
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
· Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Pińczów, 09.10.2006r.
Załączone pliki |
Załącznik Nr 1 (Zal.1-dokumentacja_projektowaa.doc - 98.816 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:06:58 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 1a (1.jpg - 289.161 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:09:00 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 1b (2.jpg - 208.075 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:09:48 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 2 (Zal.2-przedmiar_robot_(kosztorys nakladczy).ath - 17.89 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:10:37 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 3 (Zal.3-STWiORB.doc - 161.792 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:11:30 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 4 (Zal.4-formularz ofertowy.doc - 41.984 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:12:09 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 5 (Zal.5-oswiadcz.art.22ust.1_i_art.24.ust.1i2.doc - 31.744 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:12:41 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 6 (Zal.6-wzor_umowy.doc - 67.072 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-09 15:13:43 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc - 103.936 KB) | |
Data publikacji: 2006-10-10 15:20:54 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2006-10-09 15:19:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu