Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 288
Data publikacji:
2006-12-13 14:59:31
Przedmiot: Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku
Treść przetargu:
Znak:OOI.341/6/3/06
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 35-738-71, fax: 35-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na zadanie pn:
„Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku”.
§ Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie
internetowej Urzędu: http://www.pinczow.com.pl/ lub można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego – pokój 29.
§ Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami są:
1. mgr inż. Stanisława Kwiecińska –Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Obsługi Interesanta
2. Mirosława Ciesielska – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Obsługi Interesanta
Kontakt z w/w przedstawicielami Zamawiającego jest możliwy w godz.8oo -14oo od poniedziałku do piątku, telefonicznie (041 357 38 71), faxem (041 357 26 45) lub osobiście po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
§ Opis przedmiotu i zakresu zamówienia
Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku.
§ Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
§ Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
§ Termin wykonania zamówienia
Od 1 stycznia 2007 roku do 31 grudnia 2007 roku.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków
Brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ
2) Oświadczenie Wykonawcy – zgodnie z art.22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ
3) Oświadczenie o akceptacji warunków Umowy na ubezpieczenie stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
4) Oryginał lub kserokopia poświadczona przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.
5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich opisu, wartości, dat wykonania, nazw odbiorców. Co najmniej 2 realizacje należy potwierdzić dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje);
§ Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
§ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena oferty - 100%
§ Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul.
3-go Maja 10, pokój Nr 29, w terminie do 21.12.2006 r. do godziny 9oo
§ Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Świetlica Urzędu Miejskiego, dnia 21.12.2006 r. o godzinie 915
§ Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Pińczów – 12.12.2006 r.
Załączone pliki |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ_MATERIALY_BIUROWE_2007.doc - 297.472 KB) | |
Data publikacji: 2006-12-13 15:06:01 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku | |
Załącznik Nr 1 do SIWZ (Zalacznik_nr_1_FORMULARZ_OFERTOWY_biurowe_2007.doc - 275.968 KB) | |
Data publikacji: 2006-12-13 15:08:21 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy | |
Załącznik Nr 2 do SIWZ (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_wykonawcy.doc - 26.112 KB) | |
Data publikacji: 2006-12-13 15:09:43 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy | |
Załącznik Nr 3 do SIWZ (Zalacznik_nr_3_Umowa_kupna_biurowe_2007.doc - 33.28 KB) | |
Data publikacji: 2006-12-13 15:10:58 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 3 do SIWZ - Projekt umowy | |
Załącznik Nr 4 do SIWZ (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_akceptacji_biurowe_2007.doc - 21.504 KB) | |
Data publikacji: 2006-12-13 15:12:26 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski | |
Opis: Załącznik Nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o akceptacji warunków umowy |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2006-12-13 15:03:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu