Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 288

Data publikacji:
2006-12-13 14:59:31

Przedmiot: Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku

Treść przetargu:

Znak:OOI.341/6/3/06

                                        Gmina Pińczów

       28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 35-738-71, fax: 35-726-45,

 

                                               OGŁASZA

przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 60 000 euro na zadanie pn:

Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku”.

 

§        Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja   istotnych  warunków  zamówienia  jest  dostępna na stronie

internetowej Urzędu: http://www.pinczow.com.pl/ lub można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego – pokój 29.

 

§        Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami są:

1.     mgr inż. Stanisława Kwiecińska –Naczelnik Wydziału                                                           Organizacyjnego i Obsługi Interesanta

2.      Mirosława Ciesielska – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Obsługi Interesanta

Kontakt z w/w przedstawicielami Zamawiającego jest możliwy w godz.8oo -14oo od poniedziałku do piątku, telefonicznie (041 357 38 71), faxem (041 357 26 45) lub osobiście po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.

 

§        Opis przedmiotu i zakresu zamówienia

Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku.

§        Nie dopuszcza się składania ofert  częściowych.

§        Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

§        Termin wykonania zamówienia

Od 1 stycznia 2007 roku do 31 grudnia 2007 roku.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków

     Brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy:

1)      Wypełniony i podpisany Formularz  ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ

2)      Oświadczenie Wykonawcy – zgodnie z art.22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ

3)      Oświadczenie o akceptacji  warunków Umowy  na ubezpieczenie stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.

4)      Oryginał lub kserokopia poświadczona przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

5)      Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich opisu, wartości, dat wykonania, nazw odbiorców. Co najmniej 2 realizacje należy potwierdzić dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje);

 

§        Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

§        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Cena oferty                                   - 100%

§        Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul.

3-go Maja 10, pokój Nr 29, w terminie do 21.12.2006 r. do godziny 9oo

§        Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Świetlica Urzędu Miejskiego, dnia 21.12.2006 r. o godzinie 915

 

§        Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

Pińczów – 12.12.2006 r.

 

Załączone pliki
SIWZ_MATERIALY_BIUROWE_2007.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ_MATERIALY_BIUROWE_2007.doc - 297.472 KB)
Data publikacji: 2006-12-13 15:06:01 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Zakup materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie w 2007 roku
Zalacznik_nr_1_FORMULARZ_OFERTOWY_biurowe_2007.docZałącznik Nr 1 do SIWZ (Zalacznik_nr_1_FORMULARZ_OFERTOWY_biurowe_2007.doc - 275.968 KB)
Data publikacji: 2006-12-13 15:08:21 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_wykonawcy.docZałącznik Nr 2 do SIWZ (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_wykonawcy.doc - 26.112 KB)
Data publikacji: 2006-12-13 15:09:43 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy
Zalacznik_nr_3_Umowa_kupna_biurowe_2007.docZałącznik Nr 3 do SIWZ (Zalacznik_nr_3_Umowa_kupna_biurowe_2007.doc - 33.28 KB)
Data publikacji: 2006-12-13 15:10:58 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 3 do SIWZ - Projekt umowy
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_akceptacji_biurowe_2007.docZałącznik Nr 4 do SIWZ (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_akceptacji_biurowe_2007.doc - 21.504 KB)
Data publikacji: 2006-12-13 15:12:26 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o akceptacji warunków umowy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 737
Wprowadził do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2006-12-13 14:59:31
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2006-12-13 15:03:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu