Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 297

Data publikacji:
2007-01-18 10:16:52

Przedmiot: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.: Opracowanie dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wodociągów w miejscowościach: Borków, Mysiak, Krzyżanowice Średnie, Krzyżanowice Dolne

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:

„Opracowanie dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wodociągów
w miejscowościach: Borków, Mysiak, Krzyżanowice Średnie, Krzyżanowice Dolne”

 

·           Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

·         Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

·           Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

CPV – 74232220-2          (Usługi projektowania rurociągów)

1.      Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów robót wraz z kosztorysami nakładczymi sieci i przyłączy wodociągowych dla następujących zadań inwestycyjnych:

a)      Zadanie 1: „Wodociąg Borków”;

b)      Zadanie 2: „Budowa wodociągu Mysiak”;

c)      Zadanie 3: „Budowa wodociągu w Krzyżanowicach Średnich”;

d)      Zadanie 4: „Budowa wodociągu w Krzyżanowicach Dolnych”.

2.      Przedmiot zamówienia określony w pkt.1 obejmuje:

1)      opracowanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - w 4 egz. dla każdego zadania, w tym także opracowanie map do celów projektowych (aktualizacja istniejących map sytuacyjno – wysokościowych, bądź wykonanie nowych map czyli nowy pomiar sytuacyjno – wysokościowy,
w zależności od potrzeby), uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji
i niezbędnych uzgodnień, uzyskanie pozwolenia na budowę;

2)      opracowanie projektów wykonawczych – w 4 egz. dla każdego zadania;

3)      opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego –  po 1 egz. dla każdego zadania z podziałem na sieć wodociągową
i przyłącza;

4)      sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,

5)      opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – po 1 egz. dla każdego zadania.

6)      sporządzenie w wersji elektronicznej:

-        z projektu: opis techniczny oraz orientacja;

-        przedmiar robót i kosztorys nakładczy w formacie ath;

-        specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;

7)      zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

3.      Zaleca się aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz
właściwego wykonania zamówienia.

 

Dopuszcza się składanie ofert częściowych (Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie wybranych zadań bądź jednego zadania).

 

·           Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

·           Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

 

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).

2.      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3.      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5.2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4.      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 5.2. SIWZ

5.      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4)
zał. nr 2 do SIWZ;

2.      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

2.1.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2.2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

a)      uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń wodociągowych
oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;

3.      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

4.      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

·         Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

·         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Ceny za wykonanie dokumentacji do  poszczególnych zadań będą oceniane odrębnie.

 

·         Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 31.01.2007r, do godziny 1000

 

·         Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 31.01.2007r. o godz.1030

 

·         Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

·         Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

 

Pińczów, 17.01.2007r.

Załączone pliki
Zal.1-formularz_ofertowy.docZałącznik Nr 1 (Zal.1-formularz_ofertowy.doc - 51.712 KB)
Data publikacji: 2007-01-18 10:37:18 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Formularz ofertowy
Zal.2-oswiadczenie.docZałącznik Nr 2 (Zal.2-oswiadczenie.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2007-01-18 10:38:41 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Oświadczenie
Zal.3-zakres_prac_projektowych.docZałącznik Nr 3 (Zal.3-zakres_prac_projektowych.doc - 30.72 KB)
Data publikacji: 2007-01-18 10:39:14 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Zakres prac
Zal.4-wzor_umowy.docZałącznik Nr 4 (Zal.4-wzor_umowy.doc - 60.928 KB)
Data publikacji: 2007-01-18 10:40:03 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Wzór umowy
SIWZ-wod1.docSpecyfikacja Przetargowa (SIWZ-wod1.doc - 89.088 KB)
Data publikacji: 2007-01-18 13:09:29 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Specyfikacja Przetargowa

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 770
Wprowadził do systemu: Hubert Powałkiewicz, data: 2007-01-18 10:16:52
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-01-18 11:48:34
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu