Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 334

Data publikacji:
2007-04-19 14:07:51

Przedmiot: OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:
„PRZEBUDOWA DRÓG W KOPERNI”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:

 

„PRZEBUDOWA DRÓG W KOPERNI”

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45233140-2        roboty drogowe

  45233220-7        roboty drogowe w zakresie

nawierzchni dróg

1)      Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fragmentów dróg oznaczonych nr ewid. gruntów 503 i 949 w miejscowości  Kopernia.

2)      Zakres rzeczowy zamówienia:

a).    Przebudowa drogi o nr ewid. gruntów 503 na odcinku o dł. 300m:

-  wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 8cm – 1.500,00m²;

-  nawierzchnia z mieszanek mineralno–bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa wiążąca asfaltowa – grub. po zagęszcz. 3cm – 1.210,00m²;

-  nawierzchnia z mieszanek mineralno–bitumicznych grysowo-żwirowych – warstwa ścieralna asfaltowa - grub. po zagęszcz. 3cm – 1.210,00m²;

-  wykonanie poboczy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm –300m²;

b).    Przebudowa drogi o nr ewid. gruntów 949:

·   na odcinku o dł. 85m:

wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 10cm – 297,5m²;

·   na odcinku o dł. 10m:

-  mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni (głębok. 20 cm) – 35m2;

-  podbudowa z kruszywa kamiennego uziarn. 31,5-63 mm – warstwa dolna
o grub. po zagęszcz. 15cm - 35m2;

-  podbudowa z kruszywa kamiennego uziarn. 4-31,5 mm – warstwa górna
o grub. po zagęszcz. 8cm - 35m2;

3)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa przedmiar robót, mapa wraz
z określeniem usytuowania zamierzonej inwestycji
oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ).

4)      Zaleca się aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz
właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 01.06.2007r.

 

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.      Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4)
zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu
z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4.      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

8.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 27.04.2007r, do godziny 900

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 27.04.2007r. o godz.915

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

                                                                                                          Z-ca Burmistrza

                                                                                                                      /-/

                                                                                                   mgr inż. Marek Zatorski

 

Pińczów, 19.04.2007r.

 

 

 

Załączone pliki
Zal.3a-Specyfikacje_Techniczne_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doczałącznik 3 (Zal.3a-Specyfikacje_Techniczne_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doc - 953.856 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:22:11 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.3b-Specyfikacje_Techniczne_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doczałšcznik 3 (Zal.3b-Specyfikacje_Techniczne_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doc - 6886.4 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:29:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.3c-Specyfikacje_Techniczne_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doczałącznik 3 (Zal.3c-Specyfikacje_Techniczne_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doc - 83.456 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:36:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.4-formularz.doczałącznik 4 (Zal.4-formularz.doc - 37.376 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:38:05 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.5-oswiadczenie.doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:40:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.6-wzor.doczałącznik 6 (Zal.6-wzor.doc - 60.416 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:40:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
zalacznik-2.jpgzałącznik 2 (zalacznik-2.jpg - 763.994 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:52:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
specyfikacja,.docspecyfikacja (specyfikacja,.doc - 89.088 KB)
Data publikacji: 2007-04-19 14:55:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Przedmiar_robot.athzałącznik 1 (Przedmiar_robot.ath - 8.216 KB)
Data publikacji: 2007-04-24 08:18:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 759
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2007-04-19 14:07:51
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-04-19 15:07:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu