Wersja do druku

Zamawiający:

GRWTGP

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 335

Data publikacji:
2007-04-23 14:15:33

Przedmiot: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.: „BUDOWA ULICY REDUTY MŁAWSKIEJ W PIŃCZOWIE”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:

 

„BUDOWA ULICY REDUTY MŁAWSKIEJ W PIŃCZOWIE”

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45233120-6        roboty w zakresie budowy dróg                                                          45233140-2        roboty drogowe

  45233222-1        roboty w zakresie chodników

 

1)      Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Reduty Mławskiej w Pińczowie od km 0 + 000 do km 0+190.

2)      Zakres rzeczowy zamówienia:

-          budowa ulicy Reduty Mławskiej o długości 190 m i szerokości podstawowej 5,00m wraz z chodnikiem dwustronnym o szerokości 2,00 m i 1,5 m oraz trawnik o szerokości 2,46 m w granicach pasa własności ulicy,

-          budowa zjazdów gospodarczych do granicy własności działki ulicy,

-          odwodnienie powierzchniowe ulicy z włączeniem do odwodnienia liniowego i odprowadzenie wody do kanału deszczowego.

3)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany ,przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ).

4)      Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 26 lipca 2007 r.

 

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.      Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4)
zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właści-wego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4.      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i za-warcia umowy.

 

8.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 07.05.2007r, do godziny 1000

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 07.05.2007r. o godz.1015

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

Pińczów, 19.04.2007r.

Załączone pliki
specyfikacja_i.docSpecyfikacja Przetargowa (specyfikacja_i.doc - 95.232 KB)
Data publikacji: 2007-04-23 14:23:02 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Specyfikacja Przetargowa
Ulica-Reduty-Mlawskiej.athzałącznik 3 (Ulica-Reduty-Mlawskiej.ath - 9.949 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:12:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.4-formularz-oferetowy..doczałącznik 4 (Zal.4-formularz-oferetowy..doc - 38.4 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:14:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24..doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24..doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:16:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Zal.6-wzor_umowy..doczałącznik 6 (Zal.6-wzor_umowy..doc - 67.072 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:17:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
SST_ul._Reduty_Mlawskiej.pdfzałącznik 2 (SST_ul._Reduty_Mlawskiej.pdf - 753.857 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:22:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
PROJEKT_BUDOWLANY_WYKONAWCZY..doczałącznik 1 (PROJEKT_BUDOWLANY_WYKONAWCZY..doc - 1295.872 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:39:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
krweznik_obnizony.jpgzałšcznik 1a (krweznik_obnizony.jpg - 52.244 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:41:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
54.jpgzałącznik 1b (54.jpg - 51.764 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:42:15 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
53.jpgzałącznik 1c (53.jpg - 52.458 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:43:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
50.jpgzałącznik 1d (50.jpg - 49.584 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:43:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
49.jpgzałącznik 1e (49.jpg - 53.817 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:45:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
48.jpgzałącznik 1f (48.jpg - 46.056 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:46:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
46.jpgzałącznik 1g (46.jpg - 59.669 KB)
Data publikacji: 2007-04-26 08:47:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 719
Wprowadził do systemu: Hubert Powałkiewicz, data: 2007-04-23 14:15:33
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-04-26 07:54:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu