Zamawiający:
GRWTGP
Numer ID: 335
Data publikacji:
2007-04-23 14:15:33
Przedmiot:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.: „BUDOWA ULICY REDUTY MŁAWSKIEJ W PIŃCZOWIE”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:
„BUDOWA ULICY REDUTY MŁAWSKIEJ W PIŃCZOWIE”
1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 roboty drogowe
45233222-1 roboty w zakresie chodników
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Reduty Mławskiej w Pińczowie od km 0 + 000 do km 0+190.
2) Zakres rzeczowy zamówienia:
- budowa ulicy Reduty Mławskiej o długości 190 m i szerokości podstawowej 5,00m wraz z chodnikiem dwustronnym o szerokości 2,00 m i 1,5 m oraz trawnik o szerokości 2,46 m w granicach pasa własności ulicy,
- budowa zjazdów gospodarczych do granicy własności działki ulicy,
- odwodnienie powierzchniowe ulicy z włączeniem do odwodnienia liniowego i odprowadzenie wody do kanału deszczowego.
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany ,przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ).
4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 26 lipca 2007 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).
4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).
5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 5 do SIWZ;
2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właści-wego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;
3) Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i za-warcia umowy.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 07.05.2007r, do godziny 1000
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 07.05.2007r. o godz.1015
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Pińczów, 19.04.2007r.
Załączone pliki |
Specyfikacja Przetargowa (specyfikacja_i.doc - 95.232 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-23 14:23:02 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Opis: Specyfikacja Przetargowa | |
załącznik 3 (Ulica-Reduty-Mlawskiej.ath - 9.949 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:12:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 4 (Zal.4-formularz-oferetowy..doc - 38.4 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:14:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24..doc - 32.768 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:16:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 6 (Zal.6-wzor_umowy..doc - 67.072 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:17:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 2 (SST_ul._Reduty_Mlawskiej.pdf - 753.857 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:22:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 1 (PROJEKT_BUDOWLANY_WYKONAWCZY..doc - 1295.872 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:39:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załšcznik 1a (krweznik_obnizony.jpg - 52.244 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:41:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 1b (54.jpg - 51.764 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:42:15 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 1c (53.jpg - 52.458 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:43:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 1d (50.jpg - 49.584 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:43:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 1e (49.jpg - 53.817 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:45:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 1f (48.jpg - 46.056 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:46:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
załącznik 1g (46.jpg - 59.669 KB) | |
Data publikacji: 2007-04-26 08:47:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-04-26 07:54:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu