Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 351

Data publikacji:
2007-06-06 13:13:30

Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO na zadanie pn.: "BUDOWWA DOJŚCIA OD UL. REPUBLIKI PIŃCZOWSKIEJ DO OBIEKTÓW GIMNAZJUM NR 2, im. ADOLFA DYGASIŃSKIEGO W PIŃCZOWIE PRZY UL. 1 MAJA 5A"

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA ZADANIE p.n.:

 

„BUDOWA DOJŚCIA OD UL. REPUBLIKI PIŃCZOWSKIEJ DO OBIEKTÓW GIMNAZJUM NR 2, im. ADOLFA DYGASIŃSKIEGO        W PIŃCZOWIE PRZY UL. 1 MAJA 5A”

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):    45233120-6        roboty w zakresie budowy dróg                                                          45233140-2        roboty drogowe

  45233222-1        roboty w zakresie chodników

45316100-6         instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego

 

1)      Przedmiotem zamówienia jest budowa dojścia od ul. Republiki Pińczowskiej do obiektów Gimnazjum nr 2 w Pińczowie.

2)      Zakres rzeczowy zamówienia:

·               budowa zatoki autobusowej,

·               budowa dojścia pieszego o długości ok. 80 m i szerokości 3,00 m wraz ze schodami żelbetowymi,

·               budowa ciągu pieszo – jezdnego i parkingu na samochody osobowe o łącznej powierzchni ok. 540 m2,

·               budowa muru oporowego,

·               odprowadzenia wód opadowych do studzienki chłonnej

·               oświetlenia wzdłuż dojścia,

3)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ).

4)      Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 20. 08. 2007 r.

 

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163).

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.      Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4)
zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

·   uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej i elektrycznej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;

·   uprawnień SEP przynajmniej jednej z osób będących wykonywać zamówienie;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4.      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i za-warcia umowy.

 

8.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 14.06.2007r, do godziny 1000

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 14.06.2007r. o godz.1015

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

 

Pińczów, 04. 06. 2007 r.

 

 

Załączone pliki
03 - specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.docspecyfikacja (03 - specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc - 105.472 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:17:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
04 Zal.4-formularz_ofertowy.doczałącznik 4 (04 Zal.4-formularz_ofertowy.doc - 38.4 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:18:04 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
05 - Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2.doczałącznik nr 5 (05 - Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2.doc - 33.28 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:18:51 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
06 - Zal.6-wzor_umowy.doczałącznik nr 6 (06 - Zal.6-wzor_umowy.doc - 72.704 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:19:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6
PROJEKT   1.doczałącznik 1 (PROJEKT 1.doc - 42.496 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:27:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: branrza elektryczna
5.jpgzałącznik 1a (5.jpg - 1033.353 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:29:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1a
7.jpgzałšcznik 1b (7.jpg - 787.824 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:32:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 1b
8.jpgzałšcznik 1c (8.jpg - 3188.903 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:36:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 1c
9.jpgzałącznik 1d (9.jpg - 1332.931 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:38:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1d
PROJEKT 2.doczałącznik 1e (PROJEKT 2.doc - 41.472 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:42:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: PRTOJEKT BUDOWLANY
6.jpgzałącznik 1f (6.jpg - 811.989 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:44:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1f
7,.jpgzałącznik 1g (7,.jpg - 3210.589 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 13:57:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1g
8,.jpgzałšcznik 1h (8,.jpg - 542.093 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 14:05:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 1h
9,.jpgzałšcznik 1i (9,.jpg - 421.693 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 14:07:06 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 1i
10,.jpgzałšcznik 1j (10,.jpg - 467.209 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 14:08:24 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 1j
11,.jpgzałšcznik 1k (11,.jpg - 298.669 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 14:09:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 1k
12,.jpgzałącznik 1l (12,.jpg - 578.594 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 14:11:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1l
13,.jpgzałšcznik 1m (13,.jpg - 330.212 KB)
Data publikacji: 2007-06-06 14:12:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 1m
Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne.doczałącznik 3 (Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne.doc - 909.824 KB)
Data publikacji: 2007-06-11 11:22:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
Dojscie_do_Gimnazjum_nr_w_Pinczowie.athzałącznik 2 (Dojscie_do_Gimnazjum_nr_w_Pinczowie.ath - 44.506 KB)
Data publikacji: 2007-06-12 14:39:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 738
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2007-06-06 13:13:30
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2007-06-06 14:15:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu