Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pinczów

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 3550

Data publikacji:
2021-06-28 13:03:12

Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n.: „Remont Remizy OSP" w miejscowości Marzęcin - fundusz sołecki na 2021 rok.

Treść przetargu:

Pińczów, 25.06.2021r.

ID.271.57.2021

                                                                             

 

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

 

               

                Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Remont Remizy OSP” w Marzęcinie, w ramach funduszu sołeckiego na 2021 r.

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

         Przedmiotem zamówienia są prace remontowe obejmujące malowanie ścian w pomieszczeniach remizy (przedsionek, klatka schodowa, korytarz, pom. gosp. przy kuchni) z wcześniejszym ich przygotowaniem. Szczegółowy zakres prac przedstawia przedmiar robót (załącznik 1).

         Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zadania.

2.      Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

        Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia  30.09.2021r.

3.         Tryb udzielenia zamówienia:

          Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie ZARZĄDZENIA nr 6/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 tys. złotych w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.

4.         Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki:

a)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami

zdolnymi do wykonania zamówienia;

c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5.         Opis sposobu przygotowania oferty:

1)      Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. Do oferty załączyć kosztorys ofertowy.

2)    Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.

3)    Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

4)    Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.

5)    Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl.

6)    Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:

-      nazwę i adres Wykonawcy;

-      adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów;

-      oraz opis na kopercie lub w temacie e-maila: OFERTA na realizację zadania: „Remont Remizy OSP” w Marzęcinie - otwarcie ofert 05.07.2021r.,  o godz. 915.

7)    W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

8)    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.

6.         Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1)    Ofertę proszę złożyć w punkcie informacyjnym Urzędu Miejskiego w Pińczowie lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl, w terminie do dnia 05.07.2021r., do godz. 900. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2021r., o godz. 915 w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.

2)   Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.

3)    Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem  dostarczenia ich pod adres Zamawiającego i w wyżej wymienionym terminie.

7.      Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:

        Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cena – wybrana zostanie oferta z najniższą ceną brutto: 100%.

8.      Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:

1)    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg  kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania;

2)    Jeżeli wykonawca nie wywiąże się z powyższego zapisu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą i dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

3)    Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.

9. Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:

Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury Drogowej Urzędu Miejskiego        w Pińczowie, tel. 41 23-45-130

Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydz. Inwestycji i Infrastruktury Drogowej Urzędu Miejskiego           w Pińczowie, tel. 41 23-45-132

10. Pozostałe informacje:

1)    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.

2)    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3)    Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.

4)    Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do przedmiotowego zapytania ofertowego.

5)    Proszę o zapoznanie się i stosowanie klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia ofertowego.

 

 

 

B U R M I S T R Z

Miasta i Gminy Pińczów

 

mgr inż. Włodzimierz Badurak

 

 

Załączniki:

1.    Kosztorys ofertowy – zał. 1,

2.    Formularz oferty – zał. 2,

3.    Wzór umowy – zał. 3,

4.    Klauzula informacyjna – zał. 4.

Załączone pliki
zal.1_przedmiar_remont_remizy_Marzecin.pdfzal.1 (zal.1_przedmiar_remont_remizy_Marzecin.pdf - 254.17 KB)
Data publikacji: 2021-06-28 13:03:42 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.2_formularz_oferty_remiza_Marzecin.doczal. 2 (Zal.2_formularz_oferty_remiza_Marzecin.doc - 37.376 KB)
Data publikacji: 2021-06-28 13:03:53 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.3_wzor_umowy_Marzecin.doczal.3 (Zal.3_wzor_umowy_Marzecin.doc - 41.472 KB)
Data publikacji: 2021-06-28 13:04:07 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.4_klauzula_informacyjna_Marzecin.doczal.4 (Zal.4_klauzula_informacyjna_Marzecin.doc - 25.6 KB)
Data publikacji: 2021-06-28 13:04:25 Redaktor: Bernarda Bugaj
informacja_Marzecin.pdfInformacja z otwarcia ofert (informacja_Marzecin.pdf - 284.695 KB)
Data publikacji: 2021-07-06 12:41:01 Redaktor: Bernarda Bugaj

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 173
Wprowadził do systemu: Bernarda Bugaj, data: 2021-06-28 13:03:12
Opublikował: Ryk Michał, data publikacji: 2021-06-28 13:36:27
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu