Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 360

Data publikacji:
2007-06-29 14:12:35

Przedmiot: BURMISTRZ MIASTA I GMINY PIŃCZÓW OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHNA ZADANIE p.n.:
„Wymiana stropów i pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pińczowie”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

NA ZADANIE p.n.:

 

„Wymiana stropów i pokrycia dachowego Szkoły Podstawowej Nr 1 w Pińczowie”

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):     45453000-7       roboty remontowe i renowacyjne

  45261910-6        naprawa dachów

 

1)      Przedmiotem zamówienia jest wymiana stropów i pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Pińczowie.

2)      Zakres rzeczowy zamówienia:

·               wymiana istniejącego stropu drewnianego nad częścią I piętra Szkoły na strop gęstożebrowy TERIVA-I

·               nadmurowanie i wymurowanie ponad dach kominów wentylacyjnych

·               wyprowadzenie ponad dach pionów kanalizacyjnych,

·               demontaż istniejącego pokrycia dachu z blachy dachówkowej nad częścią południową budynku oraz: ,

·       wykonanie paraizolacji,

·       wymiana istniejących łat drewnianych,

·       montaż kontrłat,

·       ponowne pokrycie dachu blachą dachówkową.

3)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany oraz  przedmiar robót, (załączniki: 1 i 2 do SIWZ).

4)      Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminach:

- etap I obejmujący wymianę stropu nad częścią budynku do 31. 08. 2007 r., wymiana stropów nad pozostałą częścią budynku do 29.08.2008r.

- etap II obejmujący wymianę pokrycia dachowego do 31.10. 2007 r.

 

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.).

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.      Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4)
zał. nr 4 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

·   uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;

·   uprawnień SEP przynajmniej jednej z osób będących wykonywać zamówienie;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4.      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezento-wania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i za-warcia umowy.

 

8.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 20.07.2007r, do godziny 1000

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 20.07.2007r. o godz.1015

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

 

Pińczów, 28. 06. 2007 r.

 

 

Załączone pliki
specyfikacja.,.docspecyfikacja (specyfikacja.,.doc - 99.84 KB)
Data publikacji: 2007-06-29 14:15:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Zal.3-formularz_ofertowy.,.doczałącznik 2 (Zal.3-formularz_ofertowy.,.doc - 39.936 KB)
Data publikacji: 2007-06-29 14:17:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2
Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2.,.doczałącznik 3 (Zal.4-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2.,.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2007-06-29 14:18:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
Zal.5-wzor_umowy.,.doczałącznik 4 (Zal.5-wzor_umowy.,.doc - 67.072 KB)
Data publikacji: 2007-06-29 14:19:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
projekt_budowlanyu.doczałącznik 5 (projekt_budowlanyu.doc - 238.08 KB)
Data publikacji: 2007-07-02 07:53:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
rysunek_1.jpgzałšcznik 6 (rysunek_1.jpg - 1112.132 KB)
Data publikacji: 2007-07-02 08:20:16 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 6
rysunek_3.jpgzałšcznik 8 (rysunek_3.jpg - 985.444 KB)
Data publikacji: 2007-07-02 08:25:24 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 8
rysunek_4.jpgzałšcznik 9 (rysunek_4.jpg - 1139.472 KB)
Data publikacji: 2007-07-02 08:27:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 9
rysunek_5.jpgzałšcznik 10 (rysunek_5.jpg - 1153.248 KB)
Data publikacji: 2007-07-02 08:28:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 10
rysunek_6.jpgzałšcznik 11 (rysunek_6.jpg - 564.389 KB)
Data publikacji: 2007-07-02 08:30:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załšcznik 11
rysunek_2.jpgzałącznik 7 (rysunek_2.jpg - 1272.352 KB)
Data publikacji: 2007-07-02 13:03:52 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 7
Kosztorys_nakladczy-Wymiana_stropow_i_pokrycia_dachowego_SP_nr_1_w_Pinczowie.athzałącznik 1 (Kosztorys_nakladczy-Wymiana_stropow_i_pokrycia_dachowego_SP_nr_1_w_Pinczowie.ath - 100.544 KB)
Data publikacji: 2007-07-04 07:50:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 917
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2007-06-29 14:12:35
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-06-29 14:22:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu