Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 4073
Data publikacji:
2023-06-21 15:22:14
Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na roboty budowlane w ramach zadania p.n.: „Remont drogi” – fundusz sołecki w miejscowości Zawarża na rok 2023.
Treść przetargu:
Pińczów, 21.06.2023r.
ID.271.44.2023
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na roboty budowlane w ramach zadania p.n.: „Remont drogi”
– fundusz sołecki dla m. Zawarża na rok 2023 r.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1)
Przedmiotem
zamówienia jest remont drogi z kruszywa na działce o nr ewid. gruntów 26 obręb 41
Zawarża.
2) Szczegółowo zakres zamówienie opisuje przedmiar
robót (załącznik nr 1b).
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.
1)
Termin wykonania
przedmiotu umowy ustala się do dnia 31.07.2023r.
2)
Wymagany
termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – 12 miesięcy. Okres rękojmi
na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru
końcowego.
3.
Tryb udzielenie zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie ZARZĄDZENIA nr 6/2021
Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie
wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest
niższa od kwoty 130 tys. złotych w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.
4.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty,
które spełniają warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)
znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na
formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
2) Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy
użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów;
3) Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być
podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w
imieniu wykonawcy;
4) Wszelkie naniesienie poprawki, korekty błędów,
skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce)
ofertę;
5) Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z
wyodrębnieniem podatku VAT;
6) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie,
zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej
jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert lub drogą
elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl;
7) Na kopercie oferty lub w temacie e-maila należy
zamieścić następujące informacje:
-
nazwę i adres wykonawcy;
-
adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400
Pińczów;
-
opis: na kopercie lub w
temacie e-maila: OFERTA na
realizację zadania: „Remont drogi” w
Zawarży – fundusz sołecki na rok 2023 r. - otwarcie ofert 27.06.2023r., o godz. 1030.
8) W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie
ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe
otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania
oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji
otwarcia ofert;
6.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na
miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania
dodatkowych informacji przydatnych do
sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
2) Podana cena oferty musi zawierać podatek VAT oraz
zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
7.
Okres związania ofertą wynosi 30 od daty złożenia
oferty
8.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę proszę złożyć w Urzędzie Miejskim w Pińczowie lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail:
sekretariat@pinczow.com.pl, w terminie do dnia 27.06.2023r., do godz. 1000. Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 27.06.2023r., o godz. 1015 w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez
otwierania.
Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do
postępowania pod warunkiem ich dostarczenia pod adres i w terminie w wyżej
wymienionym terminie.
9.
Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:
1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Nr
kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Cena brutto |
100% |
10. Wybór oferty oraz
informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego
oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać
zasadom niniejszego zapytania.
2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy kopie
stosownych uprawnień wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby
Samorządu Zawodowego
3) Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy
zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.
11.
Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:
Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i
Infrastruktury Drogowej Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130
Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydziale Inwestycji i
Infrastruktury Drogowej Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-132
12. Pozostałe informacje:
1) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów
postepowania.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
3) Zamawiający może unieważnić niniejsze
postępowanie bez podania przyczyny.
4) Proszę o zapoznanie się i stosowanie
klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Beata Kita
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Załączniki:
1. Dokumentacja techniczna – zał. 1a;
2. Przedmiar – zał. 1b;
3. Wzór oferty – zał. 2,
4.
Wzór umowy – zał.3.
Załączone pliki |
zal.1a (Zal.1a_lokalizacja_Zawarza.pdf - 654.392 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:22:38 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.1b (Zal.1b._pzedmiar_Zawarza.pdf - 201.719 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:22:52 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.2 (Zal.2_formularz_ofertowy_Zawarza_droga.doc - 39.424 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:23:01 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.3 (Zal.3_wzor_umowy_Zawarza_droga.doc - 106.496 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:23:11 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.4 (zal_4_klauzula_informacyjna_Pasturka_wiata.docx - 22.961 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:23:22 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
Zbiorcze zestawienie ofert (zest_ofert_Zawarza_dro.pdf - 295.16 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-30 13:07:53 Redaktor: Bernarda Bugaj |
Opublikował: Przemysław Fatyga, data publikacji: 2023-06-21 15:42:09
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu