Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 409

Data publikacji:
2007-09-07 14:42:33

Przedmiot: OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA ZADANIE p.n.:
,,Remont pomieszczeń biurowych na poddaszu budynku Urzędu Miejskiego w Pińczowie”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

NA ZADANIE p.n.:

,,Remont pomieszczeń biurowych na poddaszu budynku Urzędu Miejskiego w Pińczowie”

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 25  lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

 

 Wspólny słownik  zamówień (CPV):

 45200000 - 8 przygotowanie terenu pod budowę,

45200000-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,

45200000 - 0 roboty w zakresie instalacji budowlanych,

      45200000 – 1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych  .

 

1)      Przedmiotem zamówienia jest :

 a/ ROBOTY BUDOWLANE l WYKOŃCZENIOWE.

  •  uzupełnienie warstw posadzki do istniejącego poziomu klatki schodowej i korytarza warstwami wg załączonych rysunków.
  •  montaż okien połaciowych wraz z obróbkami i kołnierzami.
  •  ocieplenie konstrukcji dachu przez wypełnienie przestrzeni pomiędzy krokwiami wełną mineralną 18 cm, a na poziomej części sufitu wełną grubości 25 cm,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i paroprzepuszczalnych z odpowiednich folii ,
  •  wykonanie konstrukcji drewnianej (opcjonalnie może być na profilach stalowych) pod przymocowanie płyt gipsowo – kartonowych,
  • wykonanie konstrukcji drewnianej pod ścianki działowe i wypełnienie ich wełną
  • przymocowanie do konstrukcji podwójnej warstwy płyt gipsowo - kartonowych i wykończenie ich powierzchni poprzez szpachlowanie,
  •  malowanie farbami emulsyjnymi odpornymi na zmywanie
  • położenie posadzki z PCV antystatycznego (tarkett)
  • wykonanie wentylacji grawitacyjnej do istniejących kanałów kominowych,

 

b/ROBOTY BUDOWLANE l WYKOŃCZENIOWE DOTYCZĄCE POMIESZCZEŃ

     PO BYŁYCH  MIESZKANIACH

  • w pomieszczeniach  wykonanie podłogi z uzupełnieniem styropianem wysokości w celu   nawiązania do  poziomu posadzki istniejącej,
  •  w pomieszczeniach  demontaż podłogi z desek na legarach ponowne zamocowanie legarów do stropu wykonanie izolacji p. wilgociowej z folii PCV i izolacji akustycznej z wełny mineralnej ułożonej pomiędzy legarami gr około 5 cm, ułożenie płyt OSB gr  22 mm na legarach i wykonanie posadzki z PCV (tarkett) lub opcjonalnie z paneli podłogowych odpornych na intensywne użytkowanie, w sanitariatach posadzka z terakoty lub gressu wykonanie odpowiednich cokołów,

·        wyburzenie starych ścianek wydzielających nieużytkowe poddasze,- wykucie z muru

         ościeżnic i  poszerzenie otworów drzwiowych ,

  • skucie starych tynków wapiennych na ścianie i sufitach na trzcinie , uzupełnienie konstrukcji drewnianej i  wykonanie tynków z płyt g-k,

      demontaż części połaci dachowej w miejscu wstawienia okien połaciowych,

  •  wymiana drewnianego wieszara konstrukcji dachu i uzupełnienie zestawu kleszczy,
  • wykonanie nowych ścianek oddzielających od poddasza nieużytkowego oraz ścianek wydzielających  Sanitariaty,
  • montaż drzwi do pomieszczeń biurowych i do sanitariatów,

     Szpachlowanie i malowanie ścian farbami emulsyjnymi odpornymi na       

     zmywanie ,wykucie kratek wentylacyjnych do istniejących kanałów

     kominowych,

  •  montaż glazury w sanitariatach do wysokości 2 m,
  • montaż na uprzednio uzupełnionych podejściach kranu, umywalki i miski ustępowej.

    c / Instalacje wewnętrzne:

·          instalacje sanitarne,

·         instalacje elektryczne.

2/ Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany,przedmiar robót i specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  (załączniki: 1 ,2  i 3 do SIWZ).

3)  Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin pomieszczeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia 20  grudnia 2007 r.

 

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.).

2)    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)     W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w   sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

       4)   Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których

              mowa w ppkt. 2).

5)    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

  7) Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

·        uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej..

·        uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacji elektrycznych .oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.

3)   Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4.  Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

8.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do  28 września 2007 r. do godziny 1000

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego,

dnia 28 września   o godz.1015

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

 

 

 

 

 

Pińczów, 07 września 2007 r.

 

Załączone pliki
zal.nr_6-wzor-umowy.doczałącznik 6 (zal.nr_6-wzor-umowy.doc - 67.072 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 14:50:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6
zal.nr_5-oswiadczenie.shszałącznik 5 (zal.nr_5-oswiadczenie.shs - 76.288 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 14:50:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
zal.nr_4-formularz- ofertowy.doczałącznik 4 (zal.nr_4-formularz- ofertowy.doc - 41.984 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 14:51:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
zal.nr_3-specyfikacja techniczna.doczałącznik 3 (zal.nr_3-specyfikacja techniczna.doc - 343.04 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 14:54:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
ElektrykaOfertowy.athzałącznik 2a (ElektrykaOfertowy.ath - 22.138 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 14:57:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2a
nakl rem pok podd.athzałącznik 2b (nakl rem pok podd.ath - 48.663 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 14:57:41 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2b
Opis techniczny.doczałącznik 1 (Opis techniczny.doc - 125.44 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 14:59:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: projekt budowlany
nakl rem pom biur .athzałącznik 2c (nakl rem pom biur .ath - 35.594 KB)
Data publikacji: 2007-09-07 15:01:04 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2c
specyfikacja,.,.docspecyfikacja (specyfikacja,.,.doc - 109.056 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:09:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Rys1.pdfzałącznik do SIWZ (Rys1.pdf - 4100.529 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:13:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.1
Rys2.pdfzałącznik do SIWZ (Rys2.pdf - 442.449 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:14:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.2
Rys3.pdfzałącznik do SIWZ (Rys3.pdf - 256.857 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:15:33 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.3
Rys4.pdfzałącznik do SIWZ (Rys4.pdf - 252.421 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:16:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.4
Rys5.pdfzałącznik do SIWZ (Rys5.pdf - 165.475 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:17:05 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.5
Rys6.pdfzałącznik do SIWZ (Rys6.pdf - 93.681 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:17:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.6
Rys7.pdfzałącznik do SIWZ (Rys7.pdf - 90.245 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:18:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.7
Rys8.pdfzałącznik do SIWZ (Rys8.pdf - 90.054 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:19:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.8
Rys9.pdfzałącznik do SIWZ (Rys9.pdf - 88.415 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:19:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.9
Rys10.pdfzałącznik do SIWZ (Rys10.pdf - 159.579 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:21:14 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.10
Rys11.pdfzałącznik do SIWZ (Rys11.pdf - 124.964 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:21:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.11
Rys12.pdfzałącznik do SIWZ (Rys12.pdf - 210.407 KB)
Data publikacji: 2007-09-10 08:22:28 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: rys.12
PRZEDMAR-PINCZOW-REM-C.O..Htmlzałącznik 2d (PRZEDMAR-PINCZOW-REM-C.O..Html - 25.881 KB)
Data publikacji: 2007-09-13 13:33:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2d

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1135
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2007-09-07 14:42:33
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-09-07 15:10:12
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu