Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 456

Data publikacji:
2007-10-23 12:44:52

Przedmiot: OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.:
„WODOCIAG BORKÓW 2007-2008”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.:

„WODOCIAG BORKÓW 2007-2008

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.10.2007r.

 

1.     Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1)     Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej i przyłączy wodociągowych
w miejscowości Borków.

2)     Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej o łącznej długości 2.648mb z rur PVC, przyłączy wodociągowych w ilości 20 szt. o łącznej długości 528mb z rur PE o śr. 32 i 40mm, obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy wodociągu oraz inwentaryzację powykonawczą w 3-ch egzemplarzach.

3)     Szczegółowy przedmiot zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar robót (kosztorys nakładczy) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki: 1, 2, 3 do SIWZ).

4)     Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 10.05.2008r.

 

6.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)     Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.).

2)     Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)     W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4)     Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)     Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.     Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) zał. nr 5 do SIWZ;

2)    Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a)        W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b)        W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

·         uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności sieci, instalacji
i urządzeń wodociągowych
oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4)      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

8.     Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 14.11.2007r, do godziny 1000.

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 14.11.2007r, o godz. 1015.

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

 

 

                                                                                     Z up. Burmistrza

                                                                                  /-/

                                                                                     mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                       Zastępca Burmistrza           

 

 

 

Pińczów, 23.10.2007r.

 

Załączone pliki
Zal.1-Przedmiar_robot_Kosztorys_nakladczy_Wodociag_Borkow.athzałącznik 1 (Zal.1-Przedmiar_robot_Kosztorys_nakladczy_Wodociag_Borkow.ath - 58.742 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:14:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
zal.2_Mapa_wraz_z_okresleniem_usytuowania_zamierzonej_inwestycji.jpgzałącznik 2 (zal.2_Mapa_wraz_z_okresleniem_usytuowania_zamierzonej_inwestycji.jpg - 854.256 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:17:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2
Zal,4-formularz_ofertowy..doczałącznik 4 (Zal,4-formularz_ofertowy..doc - 47.104 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:20:08 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2-Borkow.doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2-Borkow.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:20:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
Zal.6-wzor-umowy..doczałącznik 6 (Zal.6-wzor-umowy..doc - 82.432 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:23:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6
Zal.7-Opis_techniczny.doczałącznik 7 (Zal.7-Opis_techniczny.doc - 53.248 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:24:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 7
Zal.8-Zestawienie_sieci_wodociagowej-Borkow.doczałącznik 8 (Zal.8-Zestawienie_sieci_wodociagowej-Borkow.doc - 36.352 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:24:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 8
Zal.9-Zestawienie_przylaczy_wodociagowych-Borkow.doczałącznik 9 (Zal.9-Zestawienie_przylaczy_wodociagowych-Borkow.doc - 46.592 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:25:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 9
Zal.10-BIOZ.doczałącznik 10 (Zal.10-BIOZ.doc - 25.088 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:25:52 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 10
Zal.11_Zestawienie_rur_ochronnych_Borkow-wodociag.doczałącznik 11 (Zal.11_Zestawienie_rur_ochronnych_Borkow-wodociag.doc - 44.544 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 13:32:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 11
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_Borkow.docspecyfikacja (Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_Borkow.doc - 84.992 KB)
Data publikacji: 2007-10-23 14:22:31 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Zal.3-Specyfikacja_Techniczna_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doczałącznik 3 (Zal.3-Specyfikacja_Techniczna_Wykonania_i_Odbioru_Robot_Budowlanych.doc - 140.8 KB)
Data publikacji: 2007-11-09 09:35:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 861
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2007-10-23 12:44:52
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2007-10-23 14:20:42
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu