Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 533

Data publikacji:
2008-02-22 09:08:12

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.:
„PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA NA PLACU KONSTYTUCJI
3-GO MAJA W PIŃCZOWIE”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na zadanie p.n.:

 

„PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA NA PLACU KONSTYTUCJI
3-GO MAJA  W PIŃCZOWIE

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.02.2008r.

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45316110-9          - instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego

 

1)      Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia na Placu Konstytucji 3-go Maja   w Pińczowie, obejmująca wymianę 5 latarni.

2)      Zakres rzeczowy zamówienia:

      Wymiana oświetlenia na odcinku Palcu Konstytucji 3-go Maja.

Wymiana kabla dotychczasowego na kabel typu  YKAY 4x25 mm2 o długości  126m oraz na kabel typu YKY 5x4mm2 o długości 39m.

      3)   Opracowanie inwentaryzacji powykonawczej w 4 egzemplarzach.

4)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna do zgłoszenia robót budowlanych – opis techniczny z dokumentacji projektowej (załącznik 1a do SIWZ), rysunki latarń i elementów (załącznik 1b do SIWZ), przedmiar robót (załącznik 2 do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 3 do SIWZ).

5) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz
właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 15.05.2008r.

 

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.).

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.      Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

·  uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;

·   uprawnień SEP przynajmniej jednej z osób będących wykonywać zamówienie;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4.      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

8.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 14.03.2008r. do godziny 900.

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 14.03.2008r. o godz. 915.

 

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

                                                                                                         

                                                                                                           Z up. BURMISTRZA

 

                                                                                                          mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                                         Zastępca Burmistrza

 

Pińczów, 21.02.2008r.

 

 

 

 

Załączone pliki
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_3-go Maja.docspecyfikacja (Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_3-go Maja.doc - 83.456 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:09:44 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Zal.1a-Opis_tech._z_dokumentacji_projektowej_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doczałącznik 1a (Zal.1a-Opis_tech._z_dokumentacji_projektowej_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doc - 127.488 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:11:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1a
Zal.1b-Rysunki_latarn_i_elementow-Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doczałącznik 1b (Zal.1b-Rysunki_latarn_i_elementow-Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doc - 1185.28 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:16:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1b
Zal_nr_2_Koszt,_nakladczy_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.athzałącznik 2 (Zal_nr_2_Koszt,_nakladczy_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.ath - 16.915 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:18:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2
Zal._3-Specyfikacja_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doczałącznik 3 (Zal._3-Specyfikacja_wykonania_i_odbioru_robot_budowlanych_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doc - 339.968 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:21:30 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
Zal.4-formularz-ofertowy-Plac Konstytucji_3-go_Maja.doczałącznik 4 (Zal.4-formularz-ofertowy-Plac Konstytucji_3-go_Maja.doc - 35.84 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:23:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2..,.doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2..,.doc - 29.184 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:26:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
Zal.6-wzor_umowy_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doczałącznik 6 (Zal.6-wzor_umowy_Plac_Konstytucji_3-go_Maja.doc - 59.904 KB)
Data publikacji: 2008-02-22 09:27:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 620
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2008-02-22 09:08:12
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-02-22 10:05:39
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu