Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 577
Data publikacji:
2008-04-18 12:54:42
Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Modernizacja Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pińczowie”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych
na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:
„Modernizacja Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pińczowie”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18. 04. 2008 r.
1 Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiają-cego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.
2 Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.pinczow.com.pl/pinczow/przetargi.php
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
CPV – 74222000-1 Usługi projektowania architektonicznego
- 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby modernizacji Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pińczowie. Opracowanie swym zakresem winno obejmować następujące obiekty:
§ stadion (A): wymiana trybun, poprawa murawy, wykonanie oświetlenia dla bocznego boiska (Aa) i uzupełnienie oświetlenia stadionu, wykonanie nowej nawierzchni bieżni
§ boiska wielofunkcyjne: budowa boiska (B) do piłki ręcznej i koszykówki, korty (C) – wymiana nawierzchni na tartan, wykonanie oświetlenia
§ amfiteatr (D): budowa lub rozbudowa trybun, budowa sanitariatów pod trybunami, budowa nowej sceny w odległości ok. 10 m przed widownią (scena o wymiarach ok. 20 m x 10 m), za sceną budowa budynku dwukondygnacyjny (2 garderoby, sala dla ok. 20 osób (sztania) z WC, sanitariaty + 1 natrysk) z infrastrukturą towarzyszącą:
§ budynek hotelowy(E): wykonanie inwentaryzacji i ekspertyzy stanu technicznego obiektu i w oparciu o to opracowanie nadbudowa tego budynku wg koncepcji stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ;
§ budowa aqua parku (F) z placem zabaw dla dzieci z koncepcją przeniesienia i wymiany istniejących domków letniskowych na nowe (gotowe modele),
§ modernizacja miasteczka ruchu (G) z budową mini scate parku z ogrodzeniem i niezależnym wejściem,
§ budowa lub przebudowa dróg wewnętrznych,
§ monitoring i oświetlenie wszystkich obiektów,
§ wykonanie nowego ogrodzenia dla całości ośrodka.
2. Przedmiot zamówienia określony w ppkt.1 obejmuje:
§ opracowanie inwentaryzacji całego ośrodka wraz z koncepcją zagospodarowania terenu MOSiR-u,
§ opracowanie projektów budowlanych w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych – 4 egz., w tym także opracowanie map do celów projektowych, uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji (w tym decyzję lokalizacji celu publicznego, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia) i niezbędnych uzgodnień, uzyskanie pozwolenia na budowę,
§ opracowanie projektów wykonawczych – 4 egz.;
§ opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót i kosztorysów nakładczych – po 1 egz. odrębnie dla każdego obiektu;
§ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
§ opracowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i stałej organizacji ruch – w 1 egz.;
§ opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egz.;
§ sporządzenie w wersji elektronicznej całego zakresu opracowania dla przedmiotowego zadania w tym przedmiary robót i kosztorysy nakładcze w formacie ath;
Opracowanie należy wykonać z podziałem na poszczególne branże.
Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5 Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 30 czerwca 2009 roku.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2.
5. Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w branży: konstrukcyjno – budowlanej, architektonicznej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej. Osoby te muszą należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 3 do SIWZ;
2. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:
a). wykazu osób posiadających uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w branży architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej (załącznik nr 4 do SIWZ),
b). uprawnień osób wymienionych w wykazie oraz
c). zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnymi ubezpieczeniami od odpowiedzialności cywilnej;
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2 winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29,
w terminie do 28.04.2008r, do godziny 1045
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 28.04.2008r. o godz.1100
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Pińczów, dn. 18. 04. 2008 r.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. MAREK ZATORSKI
ZASTĘPCA BURMISTRZA
.............................................................
podpis kierownika jednostki
Załączone pliki |
załączik 6 (Zal.6_wzor_umowy_MOSIR.doc - 73.728 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 12:56:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 6 | |
załączik 5 (Zal.5_formularz_ofertowy_MOSIR.doc - 38.912 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 12:57:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 5 | |
załączik 4 (Zal.4_wykaz_osob_posiadajecych_uprawnienia_MOSIR.doc - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:00:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 4 | |
załączik 3 (Zal.3_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_MOSIR.doc - 33.792 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:01:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 3 | |
załączik 2a (zal.2a_rzut_II_pietra_MOSIR.JPG - 163.394 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:27:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 2a | |
załączik 2b (zal.2b_rzut_I_pietra.JPG - 163.154 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:28:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 2b | |
załączik 2c (zal.2c_elewacje_Polnocna_i_poludniowa.JPG - 290.747 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:29:33 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 2c | |
załączik 2d (zal.2d_elewacje_wschodnia_i_zachodnia.JPG - 330.277 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:30:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 2d | |
załączik 1 (zal.1_mapa_MOSIR.jpg - 1516.812 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:32:14 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załączik 1 | |
specyfikacja (SIWZ_MOSiR.doc - 129.536 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-18 13:33:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
modyfikacja SIWZ (modyfikacja.doc - 27.136 KB) | |
Data publikacji: 2008-04-24 14:58:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: modyfikacja SIWZ |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-04-18 13:58:01
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu