Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 598
Data publikacji:
2008-05-23 12:48:29
Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Pińczowie”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych
na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:
„Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1
w Pińczowie”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23. 05. 2008 r.
1 Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiają-cego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.
2 Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.pinczow.com.pl/pinczow/przetargi.php
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
CPV – 74222000-1 Usługi projektowania architektonicznego
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej sali gimnastycznej o gabarytach mieszczących:
· uniwersalne boisko do gier zespołowych z niezbędnym zapleczem (w tym sanitarno – szatniowym),
· dodatkowe pomieszczenia dydaktyczne pracowni astronomicznej z obserwatorium szkolnym,
wraz z połączeniem z istniejącym budynkiem Szkoły, parkingiem na samochody osobowe przy sali oraz przyłączem do sieci gazowej w ramach zadania p.n. „ Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Pińczowie”
2. Przedmiot zamówienia określony w ppkt.1 obejmuje:
§ opracowanie projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych – 4 egz., w tym także opracowanie map do celów projektowych, uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji (w tym decyzję lokalizacji celu publicznego, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia) i niezbędnych uzgodnień, uzyskanie pozwolenia na budowę,
§ opracowanie projektu wykonawczego – 4 egz.;
§ opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego – po 1 egz.
§ sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;
§ opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – w 1 egz.;
§ sporządzenie w wersji elektronicznej całego zakresu opracowania dla przedmiotowego zadania w tym przedmiary robót i kosztorysy nakładcze w formacie ath;
Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz dane uzupełniające wynikają z „Koncepcji Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Pińczowie” (załącznik nr 1a, 1b, 1c i 1d, 1e do SIWZ).
Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5 Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 31 marca 2009 roku.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2.
5. Wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w branży: konstrukcyjno – budowlanej, architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej. Osoby te muszą należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 2 do SIWZ;
2. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:
a). wykazu osób posiadających uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w branży architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (załącznik nr 3 do SIWZ),
b). uprawnień osób wymienionych w wykazie oraz
c). zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnymi ubezpieczeniami od odpowiedzialności cywilnej;
3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2 winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29,
w terminie do 04.06.2008r, do godziny 945
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 04.06.2008r. o godz.1000
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Pińczów, dn. 23. 05. 2008 r.
BURMISTRZ
MIASTA I GMINY PIŃCZÓW
mgr inż. Włodzimierz Badurak
.............................................................
podpis kierownika jednostki
Załączone pliki |
specyfikacja (SWIZ_Sala_SP1.doc - 129.024 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-23 12:50:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik 2 (Zal.2-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2 Gw-SP1.doc - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-23 12:51:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 3 (Zal.3-wykaz_osob_posiadajacych_uprawnienia.doc - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-23 12:52:17 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3 | |
załącznik 4 (Zal.4-formularz_ofertowy-SP1.doc - 38.912 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-23 12:53:14 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4 | |
załącznik 5 (Zal.5-wzor_umowy-SP1.doc - 78.848 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-23 12:54:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 | |
załącznik 1b (zal.1b-rzut_parteru.pdf - 411.391 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-26 10:23:38 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1b | |
załącznik 1c (zal.1c-rzyt_pietra.pdf - 280.893 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-26 10:24:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1c | |
załącznik 1d (zal.1d-elewacja.pdf - 605.226 KB) | |
Data publikacji: 2008-05-26 10:26:09 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1d | |
załącznik 1a (zal.1a-koncepcja_sali_gimnastycznej-program_funkcjonalno_uzytkowy.pdf - 622.043 KB) | |
Data publikacji: 2008-06-02 09:40:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1a |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-05-26 10:05:12
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu