Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 613

Data publikacji:
2008-06-06 15:06:01

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.: „PRZEBUDOWA UL. 7 ŹRÓDEŁ W PIŃCZOWIE”

Treść przetargu:

I.I.341-11/08

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

 

na zadanie p.n.:

 

„PRZEBUDOWA UL. 7 ŹRÓDEŁ W PIŃCZOWIE

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.06.2008r.

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45233000-9     roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz

                        wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8     roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5     wykopy oraz nasypy

45231000-5     roboty w zakresie przebudowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej

45310000-3     roboty w zakresie instalacji elektrycznych

 

1)      Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. 7 Źródeł w Pińczowie.

2)      Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

-    przebudowę nawierzchni jezdni; przekrój poprzeczny uliczny, szerokość jezdni 10,5m;

-    przebudowę trzech skrzyżowań prawostronnych, jednego lewostronnego i jednego dwustronnego;

-    przebudowę siedmiu zjazdów publicznych;

-    przebudowę trzech zjazdów indywidualnych z kostki brukowej gr. 8cm;

-    przebudowę dwóch zatok autobusowych i dobudowę trzeciej (przy szkole) o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm;

-    przebudowę zatoki parkingowej na 10 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych z wykorzystaniem elementów nawierzchniowych pochodzących z wcześniejszej rozbiórki;

-    przebudowę wysokościową studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej,oraz przebudowę wysokościową i sytuacyjną wpustów deszczowych;

-    przebudowę bezpieczników przy jezdni o szer. 0,6m (wraz z krawężnikiem 20x30cm) z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;

-    przebudowę zieleńców o szer.2,0m (szerokość liczona łącznie z obrzeżami);

-    przebudowę chodników o szerokości 2,5 m z kostki brukowej betonowej gr. 6cm;

-    przebudowę schodów o szer. 2,5m umożliwiających zejście z nasypu, którym prowadzony jest chodnik z kostki brukowej gr. 6cm i obrzeży 8x30cm;

-    dobudowę ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostek betonowych  gr. 8cm przy krawężnikach oraz wzdłuż zatok autobusowych;

-    obsługę geodezyjną - wytyczenie obiektu i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 3 egz.;

3)      Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt wykonawczy (załączniki 1a-g do SIWZ), przedmiar robót (załącznik 2 do SIWZ), oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (załącznik 3 do SIWZ),

4)      Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

4.      Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

6.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 30.04.2009r.

 

7.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655), czyli:

-          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-          znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-          nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 8. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

8.      Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:

-    uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4)      Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

9.      Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

10.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

11.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 27.06.2008r., do godziny 1100.

 

12.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 27.06.2008r. o godz. 1115.

 

13.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

14.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

                                                                                                         

 

                                                                                                                  Z up. BURMISTRZA

 

                                                                                                               mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                                                  Z-ca BURMISTRZA

     Z-ca BURMISTRZA

Pińczów, 06.06.2008r.

 

 

 

 

 

 

Załączone pliki
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_7_ZRODEL.docspecyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_7_ZRODEL.doc - 103.424 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:15:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Zal.6-wzor_umowy-ul.7_Zrodel.doczałącznik 6 (Zal.6-wzor_umowy-ul.7_Zrodel.doc - 71.168 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:16:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6
Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2-ul.7_Zrodel.doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2-ul.7_Zrodel.doc - 33.28 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:17:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
Zal.4-formularz_ofertowy-ul.7_Zrodel.doczałącznik 4 (Zal.4-formularz_ofertowy-ul.7_Zrodel.doc - 38.4 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:17:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
Zal.3b-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne-ul.7_Zrodel.pdfzałącznik 3b (Zal.3b-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne-ul.7_Zrodel.pdf - 542.734 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:18:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3b
Zal.3a-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne-ul.7_Zrodel.PDFzałącznik 3a (Zal.3a-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne-ul.7_Zrodel.PDF - 675.075 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:19:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3a
Zal.1g-rys.06-rozwiązanie_zjazdu_indywidualnego-ul.7_Zrodel.pdfzałącznik 1g (Zal.1g-rys.06-rozwiązanie_zjazdu_indywidualnego-ul.7_Zrodel.pdf - 731.222 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:20:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1g
Zal.1f-rys.05-szczegoly_drogowe-ul.7_Zrodel.pdfzałącznik 1f (Zal.1f-rys.05-szczegoly_drogowe-ul.7_Zrodel.pdf - 2170.193 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:22:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1f
Zal.1e-rys.04-przekroje_typowe-ul.7_Zrodel.pdfzałącznik 1e (Zal.1e-rys.04-przekroje_typowe-ul.7_Zrodel.pdf - 2135.235 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:24:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1e
Zal.1d-rys.03-profi_ podluzny-ul.7_Zrodel.pdfzałącznik 1d (Zal.1d-rys.03-profi_ podluzny-ul.7_Zrodel.pdf - 2231.064 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:26:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1d
Zal.1c-rys.02-plan_sytuacyjny-ul.7_Zrodel.pdfzałącznik 1c (Zal.1c-rys.02-plan_sytuacyjny-ul.7_Zrodel.pdf - 4587.371 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:29:22 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1c
Zal.1b-rys.01-orientacja-ul.7_Zrodel.pdfzałącznik 1b (Zal.1b-rys.01-orientacja-ul.7_Zrodel.pdf - 1848.7 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:31:04 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1b
Zal.1a-opis_techniczny-ul.7_Zrodel.doczałącznik 1a (Zal.1a-opis_techniczny-ul.7_Zrodel.doc - 245.76 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 16:31:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1a
zal.2_przedmiar_robot_7_Zrodel.pdfzałącznik 2 (zal.2_przedmiar_robot_7_Zrodel.pdf - 50.602 KB)
Data publikacji: 2008-06-06 23:07:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2
Modyfikacja treści SIWZ.docmodyfikacja SIWZ (Modyfikacja treści SIWZ.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2008-06-24 14:04:04 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: modyfikacja SIWZ

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 639
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2008-06-06 15:06:01
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2008-06-06 15:07:51
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu