Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 619

Data publikacji:
2008-06-18 10:23:49

Przedmiot: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO NA: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny”.

Treść przetargu:

Znak OB.341/2/08                                                                                            

 

Gmina Pińczowie

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 35-738-71,  fax: 35-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO NA:

„Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny”.

 

·          Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w siedzibie zamawiającego pokój nr 31 lub za zaliczeniem pocztowym.

Uprawnieni do kontaktów z oferentami są:

mgr inż. Grzegorz Wojciechowski – informatyk Urzędu Miejskiego w Pińczowie ul. 3 Maja 10 – pokój Nr 31 tel. (0-41) 357-38-71 do 75 wew. 19
(poniedziałek - piątek w godz.  730   - 1530 )

 

·          Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php

 

·          Opis przedmiotu i zakresu zamówienia:

 

Kody CPV: 30231300-0; 30241500-5; 30241600-6; 30213300-8; 30262000-3; 30217200-5; 30241400-4; 30217200-5; 30242100-8;

 

Zakup 5 komputerów z oprogramowaniem, notebook, serwera z oprogramowaniem, oprogramowania, dwóch urządzeń wielofunkcyjnych, instalacji oprogramowania na serwerze, przetestowanie pracy nowego serwera i sieci.

Zmontowanie sprzętu komputerowego, dostarczenie do siedziby zamawiającego, naprawy gwarancyjne.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

·          Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

·          Termin wykonania zamówienia:

20 dni od daty podpisania umowy.

 

·        Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny spełniania tych warunków szczegółowo określonych w SIWZ, a szczególności:

1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami).

 

2.      Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa wyżej, poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę stosownych oświadczeń i dokumentów:

§   oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1;

§   aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków;

§   zaświadczenia: z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

§   oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowniczą

§   wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania.
Co najmniej 2 realizacje należy potwierdzić dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje);

 

·        Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium;

 

·        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

·        Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 04.07.2008r, do godziny 900

 

·        Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - Świetlica Urzędu Miejskiego, dnia 04.07.2008r. o godz. 915

 

·        Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

Pińczów, 18.06.2008r.

 

 

 

Załączone pliki
SPECYFIKACJA_komputery_2008.docSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SPECYFIKACJA_komputery_2008.doc - 173.568 KB)
Data publikacji: 2008-06-18 10:26:47 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO NA: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny”.
Zalacznik_Nr_1_Formularz_ofertowy_komputery_2008.docZałącznik Nr 1 do SIWZ (Zalacznik_Nr_1_Formularz_ofertowy_komputery_2008.doc - 70.656 KB)
Data publikacji: 2008-06-18 10:27:55 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_Wykonawcy_komputery_2008.docZałącznik Nr 2 do SIWZ (Zalacznik_Nr_2_Oswiadczenie_Wykonawcy_komputery_2008.doc - 24.064 KB)
Data publikacji: 2008-06-18 10:29:13 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy
Zalacznik_Nr_3_Umowa_komputery_2008.docZałącznik Nr 3 do SIWZ (Zalacznik_Nr_3_Umowa_komputery_2008.doc - 35.84 KB)
Data publikacji: 2008-06-18 10:30:46 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 3 do SIWZ - Projekt umowy
Zalacznik_Nr_4_Oswiadczenie_o_akceptacji_warunkow_umowy_2008.docZałącznik Nr 4 do SIWZ (Zalacznik_Nr_4_Oswiadczenie_o_akceptacji_warunkow_umowy_2008.doc - 14.336 KB)
Data publikacji: 2008-06-18 10:32:42 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Załącznik Nr 4 do SIWZ - oświadczenie o akceptacji warunków umowy
modyfikacja_tresci_siwz_komputery_2008.docInformacja o modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (modyfikacja_tresci_siwz_komputery_2008.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2008-06-27 14:08:57 Redaktor: Grzegorz Wojciechowski
Opis: Informacja o modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie p.n.: „Komputeryzacja Urzędu – projekt unijny” (znak sprawy: OB.341/2/08, nr ogłoszenia w BZP: 132972 - 2008 z dnia 18.06.2008.

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 696
Wprowadził do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2008-06-18 10:23:49
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-06-18 14:52:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu