Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 643
Data publikacji:
2008-07-08 12:27:10
Przedmiot:
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA ZADANIE p.n.: ,,Remont i malowanie dachu budynku Urzędu Miejskiego w Pińczowie”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA ZADANIE p.n.:
,,Remont i malowanie dachu budynku Urzędu Miejskiego w Pińczowie”
1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 25 lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
CPV 45261221-9 ,45261220-2
1) Przedmiotem zamówienia jest : jest malowanie powierzchni dachu budynku Urzędu Miejskiego przy ul. 3 go Maja 10 oraz wymiana obróbek blacharskich tj: gzymsy, murów ogniowych, czapki kominowe i obicie blachą powlekaną trapezową lukarny od strony ul. Źródlanej, wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną.
2.) Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawiera kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
3) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i budynku , związanego zrealizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
4) Do wykonania robót muszą być zastosowane materiały posiadające aktualne deklaracje zgodności lub certyfikaty z odpowiednimi dokumentami.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do dnia 30 września 2008 r
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.).
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).
4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których
mowa w ppkt. 2).
5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7) Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 3 do SIWZ;
2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:
- uprawnień budowlanych do kierowania robotami w branży budowlanej oraz
zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby
proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;
3) Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 29 lipca 2008 r do godziny 1000
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 29 lipca 2008 roku o godz.1015
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Pińczów, 8 lipiec 2008 r.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Marek Zatorski
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Załączone pliki |
specyfikacja (specyfikacja-malowanie-dachu.doc - 95.744 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-08 12:28:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik 4 (zal.4-UMOWA-malowanie-dachu.doc - 58.368 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-08 12:30:52 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4 | |
załącznik 3 (zal.3-Oswiadzenie-malowanie-dachu.doc - 28.16 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-08 12:32:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3 | |
załącznik 2 (zal.2-formularz-ofertowy-malowanie-dachu.doc - 34.304 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-08 12:33:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 1 (zal.1-Kosztorys-nakladczy-Remont-i-malowanie-dachu.ath - 10.262 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-08 12:35:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1 | |
załącznik 2 (zal. 2-KOSZTORYS-NAKLADCZY-dach_ st.1.doc - 20.48 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-09 14:27:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 2 (zal.2-kosztorys-nakladczy_st. 2.tif - 2368.236 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-09 14:30:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 2 (zal.2-kosztorys-nakladczy_st.3.tif - 2343.964 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-09 14:34:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 2 (zal.2-kosztorys-nakladczy_st.4.tif - 2270.004 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-09 14:37:16 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 2 (zal.2-kosztorys-nakladczy_st.5.tif - 2072.064 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-09 14:39:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 2 (zal.2-kosztorys-nakladczy_st.6.tif - 2630.388 KB) | |
Data publikacji: 2008-07-09 14:42:30 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-07-08 12:39:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu