Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 725
Data publikacji:
2008-09-26 10:57:30
Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.: „PRZEBUDOWA UL. 7 ŹRÓDEŁ W PIŃCZOWIE”
Treść przetargu:
I.I.341-21/08
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych
na zadanie p.n.:
„PRZEBUDOWA UL. 7 ŹRÓDEŁ W PIŃCZOWIE”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.09.2008r.
1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz
wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. 7 Źródeł w Pińczowie.
2) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- przebudowę nawierzchni jezdni; przekrój poprzeczny uliczny, szerokość jezdni 9,6 m - 10,5m;
- przebudowę trzech skrzyżowań prawostronnych, jednego lewostronnego i jednego dwustronnego;
- przebudowę sześciu zjazdów publicznych;
- przebudowę trzech zjazdów indywidualnych z kostki brukowej gr. 8cm;
- przebudowę dwóch zatok autobusowych i dobudowę trzeciej (przy szkole) o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm;
- przebudowę zatoki parkingowej na 10 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych z wykorzystaniem elementów nawierzchniowych pochodzących z wcześniejszej rozbiórki;
- przebudowę wysokościową studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej i sanitarnej, oraz przebudowę wysokościową i sytuacyjną wpustów deszczowych;
- przebudowę bezpieczników przy jezdni o szer. 0,6m (wraz z krawężnikiem 20x30cm) z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;
- przebudowę zieleńców o szer. 1,0m; 1,5m; 2,0m (szerokość liczona łącznie z obrzeżami);
- przebudowę chodników o szerokości 2,0m i 2,5 m z kostki brukowej betonowej gr. 6cm;
- przebudowę schodów o szer. 2,5m umożliwiających zejście z nasypu, którym prowadzony jest chodnik z kostki brukowej gr. 6cm i obrzeży 8x30cm;
- wykonanie ścieku z dwóch rzędów kostek betonowych gr. 8cm wzdłuż zatok autobusowych;
- obsługę geodezyjną - wytyczenie obiektu i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 3 egz.;
3) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt wykonawczy (załączniki 1a-c do SIWZ), przedmiar robót (załącznik 2 do SIWZ), oraz szczegółowe specyfikacje techniczne (załącznik 3 do SIWZ),
4) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
4. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
6. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 31.05.2009r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655), czyli:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).
4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).
5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 8. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
8. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) –zał. nr 5 do SIWZ;
2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:
- uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;
3) Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4) Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
9. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
11. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 17.10.2008r., do godziny 945.
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 17.10.2008r. o godz. 1000.
13. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
B U R M I S T R Z
mgr inż. Włodzimierz Badurak
Pińczów, 26.09.2008r.
Załączone pliki |
specyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia-7_ZRODEL_3.doc - 92.16 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 10:59:04 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfikacja | |
załącznik 1a (Zal.1a-opis_techniczny-7_Zrodel_3.doc - 210.944 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:00:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1a | |
załącznik 1b (Zal.1b-rys.01-orientacja-7_Zrodel_3.pdf - 1848.7 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:04:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1b | |
załącznik 2 (Zal.2-przedmiar_robot-7_Zrodel_3.xls - 68.608 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:05:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2 | |
załącznik 3a (Zal.3a-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne-7_Zrodel_3.pdf - 675.075 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:06:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3a | |
załącznik 3b (Zal.3b-Szczegolowe_Specyfikacje_Techniczne-7_Zrodel_3.pdf - 542.734 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:07:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3b | |
załącznik 4 (Zal.4-formularz_ofertowy-7_Zrodel_3.doc - 30.208 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:08:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4 | |
załącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2-7_Zrodel_3.doc - 26.112 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:09:55 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 | |
załącznik 6 (Zal.6-wzor_umowy-7_Zrodel_3.doc - 61.952 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 11:10:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 6 | |
załącznik 1c (Zal.1c-plan_sytuacyjny-7_Zrodel_3.pdf - 12974.407 KB) | |
Data publikacji: 2008-09-26 15:30:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1c | |
modyfikacja SIWZ (MODYFIKACJ_SIWZ-7_Zrodel_3.doc - 27.136 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 10:04:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: modyfikacja SIWZ | |
załącznik 4a (Zal.4a-zmieniony_formularz_ofertowy-7_Zrodel_3.doc - 37.376 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 10:04:54 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4a | |
załącznik 6a (Zal.6a-zmieniony_wzor_umowy-7_Zrodel_3.doc - 70.144 KB) | |
Data publikacji: 2008-10-07 10:05:35 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 6a |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2008-09-26 11:14:53
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu