Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 833
Data publikacji:
2009-04-07 11:51:27
Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.: „PRZEBUDOWA DROGI W PASTURCE”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.:
„PRZEBUDOWA DROGI W PASTURCE”
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.04.2009r.
1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45233140-2 roboty drogowe
45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Pasturka położonej na działce o nr ewd. gruntów 626
2) Zakres rzeczowy zamówienia:
- ścinanie poboczy i rozjazdów
- regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych szt. 1
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym – 400,300m3
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych (nawierzchnia asfaltowa: warstwa wiążąca gr.
- wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o szerokości 0,5m
-
- wykonanie 38 szt. zjazdów kruszywem kamiennym - 19,950m3
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna do zgłoszenia robót budowlanych – opis techniczny (załącznik 1a do SIWZ), mapa wraz z określeniem usytuowania zamierzonej inwestycji (załącznik 1b do SIWZ), przedmiar robót (załącznik 2 do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 3 do SIWZ),
3) Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 20.07.2009r.
2) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w ppkt.1, w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b) działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób terminowy.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli:
o posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
o posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
o znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
o nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).
5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
7. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) – zał. nr 5 do SIWZ;
2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b). W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga załączenia:
· dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane (uprawnienia budowlane z branży drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy);
· pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku korzystania z powyższego.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.
8. Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 28.04.2009r. do godziny 900.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 28.04.2009r. o godz. 915.
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
16. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6.
Burmistrz
mgr inż. Włodzimierz Badurak
.....................................
podpis kierownika jednostki
Pińczów, 07.04.2009r.
Załączone pliki |
specyfiacja (SIWZ-droga_Pasturka.doc - 110.08 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 11:56:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: specyfiacja | |
załącznik 1a (Zal.1a-opis_techniczny-Pasturka.doc - 33.28 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 11:59:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1a | |
załącznik 1b (Zal.1b_mapa-sytuacyjna.jpg - 357.059 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 11:59:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 1b | |
załącznik 2a (Zal.2a_Kosztorys-nakladczy-Przebudowa_drogi-w-Pasturce.ath - 6.593 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:03:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2a | |
załącznik 2b (Zal.2b-przedmiar-robot-wersja_jpg.jpg - 205.654 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:03:57 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 2b | |
załącznik 3a (Zal.3a_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.rtf - 32.394 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:06:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3a | |
załącznik 3b (Zal.3b_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.doc - 6529.536 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:09:06 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3b | |
załącznik 3c (Zal.3c_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.doc - 107.008 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:09:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3c | |
załącznik 3d (Zal.3d_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.doc - 222.72 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:10:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3d | |
załącznik 3e (Zal.3e_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.doc - 6541.824 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:13:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3e | |
załącznik 3f (Zal.3f_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.doc - 6788.608 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:15:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3f | |
załącznik 3g (Zal.3g_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.rtf - 175.421 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:16:37 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3g | |
załącznik 3h (Zal.3h_Szczegolowe-specyfikacje-techniczne.doc - 3252.736 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:18:15 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 3h | |
załącznik 4 (Zal.4-formularz-ofertowy_Pasrurka.doc - 35.84 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:19:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 4 | |
załącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2-Pasturka.doc - 26.624 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:19:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 5 | |
załącznik 6 (Zal.6_wzor_umowy_Pasturka.doc - 68.608 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-07 12:20:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: załącznik 6 | |
zmiana tresci specyfikacji (zmiana-tresci-specyfikacji.doc - 22.528 KB) | |
Data publikacji: 2009-04-16 09:13:57 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk | |
Opis: zmiana tresci specyfikacji |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2009-04-07 15:17:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu