Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 842

Data publikacji:
2009-04-24 14:14:05

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.: „PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ UL. 3 MAJA W PIŃCZOWIE”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie p.n.:

 

PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WZDŁUŻ UL. 3 MAJA

W PIŃCZOWIE

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.04.2009r.

 

1.       Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

2.       Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45316110-9       Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

 

1)       Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia wzdłuż ulicy 3 Maja w Pińczowie obejmująca częściowy demontaż istniejącej linii oświetleniowej oraz budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego przy ul. 3 Maja w Pińczowie z montażem 17 słupów oświetleniowych.

 

2)       Zadanie realizowane będzie w korelacji z budową kablowej linii energetycznej n.n wraz z przebudową napowietrznej linii energetycznej n.n. wzdłuż ulicy 3 Maja, wykonywanej przez PGE Zakłady Energetyczne Okręgu Radomsko – Kieleckiego Dystrybucja Sp. z o.o., stąd Wykonawca udostępni Firmie wyłonionej przez PGE ZEORK Dystrybucja Sp. z o.o. wykopu, celem ułożenia przez Zakłady kabla energetycznego na wspólnej trasie.

 

3)       Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy (załączniki 1a-b do SIWZ), przedmiar robót (załącznik 2a i 2b do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 3 do SIWZ),

4)       Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

3.       Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.       Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.       Termin wykonania zamówienia:

1).     Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 14.08.2009r.

2).     Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 1 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:

a).    wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;

b).    działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób terminowy.

 

6.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli:

·         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

·         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·         nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.       Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia:

1).   aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2).   aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia:

§    dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy);

§    uprawnień „SEP” przynajmniej jednej z osób będących wykonywać zamówienie;

§    pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania z powyższego.

3)      Dokumenty, o których mowa w ppkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4).     Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

8.       Informacja na temat wadium

Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 5 000 zł. (pięć tysięcy).

 

9.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.   Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 18.05.2009r., do godziny 1000.

 

11.   Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 18.05.2009r. o godz. 1015.

 

12.   Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

 

16.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.

                                                                                                                       Z up. BURMISTRZA

 

                                                                                                             mgr inż. Włodzimierz Badurak

                                                                                                                        BURMISTRZ

.....................................

                podpis kierownika jednostki

Pińczów, 24.04.2009r.

Załączone pliki
Zal.1a_projekt_budowlano_wykonawczy_oswietlenia.doczałąćznik 1a (Zal.1a_projekt_budowlano_wykonawczy_oswietlenia.doc - 32.768 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:47:28 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 1a
Zal.1b_projekt_budowlano_wykonawczy_oswietlenia.doczałąćznik 1b (Zal.1b_projekt_budowlano_wykonawczy_oswietlenia.doc - 139.776 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:48:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 1b
Zal.2a_Kosztorys_nakladczy-Przebudowa_oswietlenia_w_ulicy_3_Maja_w_Pinczowie.athzałąćznik 2a (Zal.2a_Kosztorys_nakladczy-Przebudowa_oswietlenia_w_ulicy_3_Maja_w_Pinczowie.ath - 23.091 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:49:06 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 2a
Zal.2b_Kosztorys_ nakladczy-Przebudowa_oswietlenia_ulicznego_w_Pinczowie_ulica_3_Maja.athzałąćznik 2b (Zal.2b_Kosztorys_ nakladczy-Przebudowa_oswietlenia_ulicznego_w_Pinczowie_ulica_3_Maja.ath - 7.258 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:49:51 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 2b
Zal.3_SPECYFIKACJE_TECH.- WYK.- KABL. LINIA OSW.-UL.3-MAJA.doczałąćznik 3 (Zal.3_SPECYFIKACJE_TECH.- WYK.- KABL. LINIA OSW.-UL.3-MAJA.doc - 323.072 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:50:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 3
Zal.4_formularz_ofertowy_oswietlenie.doczałąćznik 4 (Zal.4_formularz_ofertowy_oswietlenie.doc - 38.912 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:51:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 4
Zal.5_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_oswietlenie.doczałąćznik 5 (Zal.5_oswiadczenie_z_art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_oswietlenie.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:52:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 5
Zal.6-wzor_umowy-oswietlenie.doczałąćznik 6 (Zal.6-wzor_umowy-oswietlenie.doc - 80.896 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 14:52:59 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załąćznik 6
SIWZ-oswietlenie_3_maja.docspecyfikacja (SIWZ-oswietlenie_3_maja.doc - 130.56 KB)
Data publikacji: 2009-04-24 15:19:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 780
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2009-04-24 14:14:05
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2009-04-24 15:05:57
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu