Zamawiający:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Pińczowie
Adres:
ul. Złota 7
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. (041)3572444, fax. (041)3573376
E-mail:zeasippinczow@neostrada.pl
Strona www:
Numer ID: 921
Data publikacji:
2009-08-21 07:58:22
Przedmiot:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ZADANIE p.n.:
” Remont 6 łazienek z wymianą glazury w Zespole Szkół w Pińczowie ul. 7 Źródeł 7 ”
Treść przetargu:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Pińczowie
28-400 Pińczów, ul. Złota 7, tel. 04135-724-44, fax: 04135-724-44,
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NA ZADANIE p.n.:
” Remont 6 łazienek z wymianą glazury w Zespole Szkół w Pińczowie ul. 7 Źródeł
1. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont 6 łazienek z wymianą glazury w Zespole Szkół w Pińczowie ul. 7 Źródeł 7 .
2) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
5. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie :
15.XI . 2009r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.).
7. Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 2 do SIWZ;
2) Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
a). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
8. Informacja na temat wadium
Dostawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł w terminie do 10.09.2009 r. do godz. 9 00. Zamawiający przyjmuje wadium w pieniądzu . Wadium wpłaca się do kasy ZEASziP w Pińczowie lub
na konto BSK O/Pińczów nr konta 8210501429 - 1000000500367271 .
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół i Przedszkoli w Pińczowie , ul. Złota 7, pokój nr 2 w terminie do 10.IX 2009r do godz. 9:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, dnia 10. IX.2009r godz. 9:10
12. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert Określonego w SIWZ
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Załączone pliki |
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2009-08-24 07:08:29
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu