Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Pińczowie

Adres:
ul. Złota 7
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041)3572444, fax. (041)3573376
E-mail:zeasippinczow@neostrada.pl
Strona www:

Numer ID: 921

Data publikacji:
2009-08-21 07:58:22

Przedmiot: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ZADANIE p.n.:
” Remont 6 łazienek z wymianą glazury w Zespole Szkół w Pińczowie ul. 7 Źródeł 7 ”

Treść przetargu:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Pińczowie

28-400 Pińczów, ul. Złota 7, tel. 04135-724-44, fax: 04135-724-44,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

NA ZADANIE p.n.:

       ” Remont   6  łazienek  z  wymianą  glazury  w  Zespole  Szkół  w Pińczowie  ul.  7  Źródeł 7

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

 

1)       Przedmiotem zamówienia jest remont  6 łazienek z wymianą glazury  w Zespole Szkół w Pińczowie ul. 7 Źródeł 7 .

2)      Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

4.      Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.      Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie :

15.XI . 2009r.

6.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.).

 

7.      Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie
z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 2 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

3)      Dokumenty, o których mowa w pkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

8.      Informacja na temat wadium

Dostawca  przystępujący  do  przetargu  zobowiązany  jest  do wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł w terminie do  10.09.2009 r.  do godz. 9 00.  Zamawiający  przyjmuje  wadium w pieniądzu  . Wadium wpłaca   się  do  kasy  ZEASziP  w  Pińczowie  lub

      na konto BSK O/Pińczów  nr konta 8210501429 - 1000000500367271 .

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół i Przedszkoli w Pińczowie , ul. Złota 7, pokój nr 2 w terminie do 10.IX 2009r do godz. 9:00

 

11.  Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, dnia 10. IX.2009r godz. 9:10

12.  Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert Określonego w SIWZ

 

13.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

 

Załączone pliki
Umowa_do_remontu_lazienek.doc (Umowa_do_remontu_lazienek.doc - 44.032 KB)
Data publikacji: 2009-08-21 08:00:44 Redaktor: Teresa Gręda
Zalacznik_Nr_4_do_SWIZOswiadczenie.doc (Zalacznik_Nr_4_do_SWIZOswiadczenie.doc - 25.6 KB)
Data publikacji: 2009-08-21 08:01:11 Redaktor: Teresa Gręda
Zlacznik_nr_3_do_SIWZremont_lazienek.doc (Zlacznik_nr_3_do_SIWZremont_lazienek.doc - 27.648 KB)
Data publikacji: 2009-08-21 08:01:31 Redaktor: Teresa Gręda
SPECYFIKACJA_ZESPOL_SZKOL.doc (SPECYFIKACJA_ZESPOL_SZKOL.doc - 75.776 KB)
Data publikacji: 2009-08-24 09:08:29 Redaktor: Teresa Gręda
Kosztorys nakladczy_Remont_6_lazienek.pdf (Kosztorys nakladczy_Remont_6_lazienek.pdf - 197.014 KB)
Data publikacji: 2009-09-09 10:20:46 Redaktor: Teresa Gręda

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 622
Wprowadził do systemu: Teresa Gręda, data: 2009-08-21 07:58:22
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2009-08-24 07:08:29
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu