Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. księgowości budżetowej
URZĄD MIEJSKI W PIŃCZOWIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
Podinspektor ds. księgowości budżetowej
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie,
2) Ukończone 18 lat,
3) Niekaralność,
4) Nieposzlakowana opinia,
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
6) Wykształcenie wyższe-ekonomiczne o specjalności rachunkowość, finanse publiczne, finanse przedsiębiorstw, administracja publiczna, zarządzanie regionem, polityka gospodarcza, bankowość.
7) Odbyty staż - minimum roczne doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Biegła znajomość obsługi komputera,
2) Znajomość podstawowych zasad księgowości budżetowej,
3) Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz ustawy o pracownikach samorządowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie w systemie informatycznym analityki wydatków budżetowych i
wydatków strukturalnych.
2) Sporządzanie okresowych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3) Analizowanie na bieżąco wydatków strukturalnych w celu uniknięcia ich przekroczenia z zamierzeniami planowymi.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego (Kancelaria Urzędu – pokój Nr 29) lub przesyłać w terminie do dnia: 02 października 2008 r. godz. 9,00 na adres:
Urząd Miejski
ul. 3 Maja 10
28-400 Pińczów
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze : Podinspektor ds. księgowości budżetowej w Wydziale Finansowo –Budżetowym Urzędu Miejskiego”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane - ( w przypadku wysyłania dokumentów decyduje data i godzina ich doręczenia do Urzędu).
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Pińczowie w dniu 02.10.2008 r
do godz. 14.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Pińczowie przy ul. 3 Maja 10, pok. 24 oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gminy.com.pl/pinczow/. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (041) 357 38 71 w 24.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.gminy.com.pl/pinczow/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego ul. 3 Maja 10 w terminie 14 dni od
zatrudnienia pracownika lub zakończenia procedury naboru.
Burmistrz Miasta i Gminy
Mgr inż. Włodzimierz Badurak
Wprowadził(a) do systemu: Grzegorz Wojciechowski, data: 2008-09-19 12:14:17
Opublikował(a): Jan Szarawara, data publikacji: 2008-09-19 14:51:18
Ostatnia zmiana: Grzegorz Wojciechowski, data: 2008-09-19 12:14:17
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony