Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1663
Data publikacji:
2014-04-15 15:33:16
Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg na zadanie pod nazwą: Przebudowa drogi w Kozubowie (za młynem) dz. Nr 335 obr. 15 od km 0+600 do km 0+880, dł. 280 mb
Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której
Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Pińczów:
Przebudowa drogi w Kozubowie (za młynem) dz. Nr 335 obr. 15 od km 0+600 do km
0+880, dł. 280 mb
Numer ogłoszenia: 83181 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10,
28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3573871 do 75, faks 41 3572645.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Przebudowa
drogi w Kozubowie (za młynem) dz. Nr 335 obr. 15 od km 0+600 do km 0+880, dł.
280 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa
drogi na działce oznaczonej nr ewid. gruntów 335 w obrębie ewidencyjnym 15
obszar wiejski Pińczów (Kozubów). Inwestycja realizowana jest w ramach zadania
p.n.: Przebudowa drogi w Kozubowie (za młynem) dz. Nr 335 obr. 15 od km 0+600
do km 0+880, dł. 280 mb Zakres zamierzenia obejmuje przebudowę drogi na odcinku
o długości 280,00 m poprzez: - ścinanie poboczy o gr. 10,0 cm sposobem
mechanicznym wraz z załadowaniem na samochód samowyładowczy i odwiezienie na
odległość do 1,00 km i skropienie poboczy środkiem chwastobójczym; - ręczne
czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum); - wykorzystanie
istniejącej podbudowy z tłucznia kamiennego (wyrównanie kruszywem kamiennym -
średnia grubości warstwy po zagęszczeniu 15,0 cm o szerokości 4,10 m wraz z
nadaniem spadków poprzecznych); - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -
bitumicznych o szerokości 3,60 m warstwa wiążąca i gr. 4,0 cm i warstwa
ścieralna o szer. 3,50 m i 3,00 cm grubości plus rozjazd; -wykonanie
obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o szerokości 0,5m;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 10.07.2014.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami do
pełnienia funkcji: kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ograniczonym
zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy: 1.W przypadku
modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych
zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o
kosztorys ofertowy. 2. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.:
2.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski
żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku,
uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych 2.2. błędy w dokumentacji mające
wpływ na realizację robót; 2.3. wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
2.4.konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji
technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 3.Zmiana
postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi
okolicznościami; 3.1.Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub
lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub
urządzenia oferowanego. 3.2.Przyjęcie nowszej technologii wykonania
zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót
lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 4. W przypadku wystąpienia
okoliczności o których mowa w § 2 wzoru umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce:
kancelaria Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości
lub części zamówienia: nie
Zatwierdzam:
mgr inż. Marek Zatorski
Z-ca BURMISTRZA
………........................................
podpis
kierownika jednostki
Załączone pliki |
zal 1a (Zal.1a-Opis-techniczny-Kozubow.doc - 37.888 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:36:23 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 1b (Zal.1b-mapa-Kozubow.pdf - 988.452 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:36:57 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 2 (Zal.2-Przedmiar_Kosztorys_nakladczy-Kozubow.pdf - 113.678 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:37:16 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 3 (Zal.3-STWiOR-Kozubow.doc - 7192.576 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:40:53 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 4 (Zal.4-formularz_ofertowy-droga_Kozubow.doc - 42.496 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:42:21 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.24_ust.1-droga_Kozubow.doc - 31.744 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:42:39 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 6 (Zal.6-oswiadczenie_z_art.22_ust.1-droga_Kozubow.doc - 30.72 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:42:55 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 7 (Zal.7-grupa kapitalowa-droga_Kozubow.doc - 29.184 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:43:38 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 8 (Zal.8-uprawnienia-droga_Kozubow.doc - 40.448 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:44:19 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 9 (Zal.9-wzor_umowy-droga_Kozubow.doc - 95.232 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:44:36 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 10 (Zal.10-zobowiazanie-droga_Kozubow.doc - 32.256 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:44:53 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
SIWZ (SIWZ_Kozubow.doc - 161.28 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-16 07:41:08 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Odpowiedzi na pytania (Odpowiedzi na pytania do SIWZ-Kozubow.doc - 29.696 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-24 13:17:43 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2014-04-15 16:25:15
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu