Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 1665
Data publikacji:
2014-04-15 15:44:07
Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów ogłasza przetarg na zadanie pod nazwą: Przebudowa drogi Młodzawy Duże - Piaski nr 365081T od km 0+460 do 1+010, dł. 550 mb
Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Pińczów:
Przebudowa drogi Młodzawy Duże - Piaski nr 365081T od km 0+460 do 1+010, dł.
550 mb
Numer ogłoszenia: 83209 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400
Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3573871 do 75, faks 41 3572645.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa
drogi Młodzawy Duże - Piaski nr 365081T od km 0+460 do 1+010, dł. 550 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi nr 365081T Młodzawy
Duże - Piaski na działce oznaczonej nr ewid. gruntów 410 w obrębie ewidencyjnym
20 obszar wiejski Pińczów (Młodzawy Duże). Inwestycja realizowana jest w ramach
zadania p.n.: Przebudowa drogi Młodzawy Duże - Piaski nr 365081T od km 0+460 do
1+010, dł. 550 mb Zakres zamierzenia obejmuje przebudowę drogi na odcinku o długości
562,00 m poprzez: - ścinanie poboczy o gr. 10,0 cm sposobem mechanicznym wraz z
załadowaniem na samochód samowyładowczy i odwiezienie na odległość do 1,00 km i
skropienie poboczy środkiem chwastobójczym; - wykorzystanie istniejącej
podbudowy z tłucznia kamiennego (wyrównanie kruszywem kamiennym - średnia
grubości warstwy po zagęszczeniu 5,0 cm o szerokości 4,80 m wraz z nadaniem
spadków poprzecznych); - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno -
bitumicznych o szerokości 3,90 m warstwa wiążąca i gr. 4,0 cm - i warstwa
ścieralna o szer. 3,80 m i 3,00 cm grubości; - regulacja pionowa studzienek
zaworów wodociągowych; - wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa kamiennego o
szerokości 0,5m o śr. grubości 7,00 cm; - wysypanie istniejących zjazdów indywidualnych
kruszywem z zagęszczeniem mechanicznym w celu wyrównania ich poziomu do nowo
wykonanej nawierzchni średnia grubość po zagęszczeniu 7,00 cm..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0,
45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
10.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
- III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
- III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami do
pełnienia funkcji: kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w
ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie postawił szczegółowych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący
się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów
należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym,
że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy: 1.W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w
związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie
umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy. 2. Zmiana terminu
przewidzianego na zakończenie robót, tj.: 2.1. Zmiany spowodowane warunkami
atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne
odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót
budowlanych 2.2. błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; 2.3.
wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2.4.konieczność usunięcia błędów lub
wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót; 3.Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych,
spowodowanych następującymi okolicznościami; 3.1.Zmiana materiałów lub urządzeń
o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku
wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego. 3.2.Przyjęcie nowszej
technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu
kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 4. W
przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 2 wzoru umowy - załącznik
nr 9 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminy.com.pl/pinczow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Urzędu
Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zatwierdzam:
mgr inż. Marek Zatorski
Z-ca BURMISTRZA
………........................................
podpis
kierownika jednostki
Załączone pliki |
SIWZ (SIWZ_Mlodzawy-Piaski.doc - 161.792 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:54:00 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 1a (Zal.1a-Opis_techniczny-Mlodzawy-Piaski.doc - 39.936 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:54:32 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 1b (Zal.1b-mapa-Mlodzawy-Piaski.pdf - 872.517 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:55:10 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 2 (Zal.2-Przedmiar_Kosztorys_nakladczy-Mlodzawy-Piaski.pdf - 113.898 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:57:43 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 10 (Zal.10-zobowiazanie-droga_Mlodzawy-Piaski.doc - 31.744 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:59:14 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 9 (Zal.9-wzor_umowy-droga_Mlodzawy-Piaski.doc - 97.792 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:59:34 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 8 (Zal.8-uprawnienia-droga_Mlodzawy-Piaski.doc - 40.448 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 15:59:55 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 3 (Zal.3-STWiOR-Mlodzawy-Piaski.doc - 7220.224 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 16:00:03 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 7 (Zal.7-grupa kapitalowa-droga_Mlodzawy-Piaski.doc - 29.184 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 16:00:11 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 4 (Zal.4-formularz_ofertowy-droga_Mlodzawy-Piaski.doc - 41.984 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 16:00:36 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 6 (Zal.6-oswiadczenie_z_art.22_ust.1-droga_Mlodzawy-Piaski.doc - 30.208 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 16:00:48 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
zal 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.24_ust.1-droga_Mlodzawy-Piaski.doc - 31.232 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-15 16:01:02 Redaktor: Bartłomiej Piasecki | |
Odpowiedzi na pytania (Odpowiedzi na pytania do SIWZ-Mlodzawy-Piaski.doc - 29.696 KB) | |
Data publikacji: 2014-04-24 13:16:24 Redaktor: Bartłomiej Piasecki |
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2014-04-15 16:25:48
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu