Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 200

Data publikacji:
2006-07-25 10:33:54

Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO na zadanie pn.: „ZAKUP SAMOCHODU dla Straży Miejskiej”.

Treść przetargu:

Numer sprawy : OOI. 341/2/18/06                                                                                                  24.07.2006.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów

 

OGŁASZA

 

 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO na zadanie pn.: „ZAKUP SAMOCHODU dla Straży Miejskiej”.

1.       Zamawiający: Gmina Pińczów z siedzibą w Pińczowie, ul. 3-go Maja 10, 28-400 Pińczów

      tel: (0-41) 357 38 71, fax: (0-41) 357 26 45.

2.      Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Urzędu: http://www.pinczow.com.pl/ lub można ją odebrać  w siedzibie Zamawiającego – pokój 26.

3.      Przedmiot zamówienia: Zakup samochodu terenowego dla Urzędu Miejskiego w Pińczowie.

4.      Termin wykonania zadania: od  dnia podpisania umowy –do 30 sierpnia 2006 roku.

5.      Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

6.      Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

7.      Warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu:

1)       jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

2)       posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

3)       dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym
i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia,

4)       znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5)       nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 i 24 ustawy  Prawo zamówień publicznych,

6)       przedłoży wymagane dokumenty:

a)       Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.

b)       Oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z art. 22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ;

c)       Oryginał lub kserokopia poświadczona przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć wpis do ewidencji działalności każdego z udziałowców oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

d)       Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek  na ubezpieczenia, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.      Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

9.      Kryteria oceny ofert: Cena-100%.

10.   Uprawnieni do kontaktów z Oferentami są:

1)       mgr inż. Stanisława Kwiecińska    - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Obsługi Interesanta    

2)       inż. Witold Bartosik – Komendant Straży Miejskiej

Kontakt z w/w przedstawicielami Zamawiającego odbywać się będzie w godz. 800 – 1400 od   poniedziałku do piątku  pod numerami : tel: (0-41) 357 38 71, fax: (0-41) 357 26 45

11.     Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1)      Ofertę należy złożyć w  Urzędzie Miejskim w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów – w Kancelarii  pokój nr 29 w terminie do dnia 09.08.2006 roku do godz. 900

2)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.08.2006 roku o godz. 915 w Świetlicy Urzędu).

12.   Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert.

Załączone pliki
OSWIADCZENIE_do_zamowien_publ_uprawn_poprawiuone.docOświadczenie (OSWIADCZENIE_do_zamowien_publ_uprawn_poprawiuone.doc - 29.696 KB)
Data publikacji: 2006-07-25 10:38:05 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Oświadczenie
Umowa_kupna_samochodu_1.docUmowa kupna (Umowa_kupna_samochodu_1.doc - 30.208 KB)
Data publikacji: 2006-07-25 10:38:44 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Umowa
SIWZ-sam-UM-prz.nieogr..pdfSpecyfikacja Przetargowa (SIWZ-sam-UM-prz.nieogr..pdf - 61.34 KB)
Data publikacji: 2006-07-26 15:30:19 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Specyfikacja Przetargowa
FORMULARZ-OFERTOWY-zakup_samoch.docFormularz ofertowy (FORMULARZ-OFERTOWY-zakup_samoch.doc - 32.256 KB)
Data publikacji: 2006-07-26 15:32:26 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Opis: Formularz ofertowy

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 790
Wprowadził do systemu: Hubert Powałkiewicz, data: 2006-07-25 10:33:54
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2006-07-25 12:33:25
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu