Zamawiający:
Urząd Miejski w Pińczowie
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 221
Data publikacji:
2006-09-12 17:02:08
Przedmiot:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA:
„Modernizacja dróg gminnych w m. Pasturka etap I”
Treść przetargu:
Gmina Pińczów
28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA:
„Modernizacja dróg gminnych w m. Pasturka etap I”
· Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.
Adres strony internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami www.pinczow.com.pl
Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: mgr inż. Ryszard Barna, inż. Piotr Winiarski - pracownicy Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej (godz. urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek: 730 -1530, wtorek: 730 -1700, piątek: 730 -1400 ) tel. (0-41) 357-38-71 do 75 wew. 49 i 30.
· Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dróg gminnych w miejscowości Pasturka, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45233140-2 roboty drogowe
45233220-7 roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Przebudowa drogi oznaczonej nr ewid. gruntów 248
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 59,83 m³
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50kg/m2 z wbudowaniem mechanicznym – 29,915 t
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) – 598,30 m²
2) Przebudowa dróg oznaczonych w ewidencji gruntów nr ewid. 276, 278
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 132,20 m³
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50kg/m2
z wbudowaniem mechanicznym – 66,10 t
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) – 1322,00 m²
- wykonanie poboczy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 4,50 m³
Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
· Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;
· Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 22.11.2006r.
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177
z późn. zmianami).
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt.2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 2.
5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 1 do SIWZ;
2. Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:
2.1. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie prawi obowiązków majątkowych;
2.2. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem OC;
3. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone
w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy;
4. Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy;
5. Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
· Informacja na temat wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.
· Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)
· Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 21.09.2006r, do godziny 1000
· Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 21.09.2006r.
o godz.1015
· Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Pińczów, 11.09.2006r.ńczów
Załączone pliki |
Załącznik Nr 1 (Zalnr1-Pasturka.doc - 31.232 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 08:55:24 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 2 (Zalnr2-Pasturka.doc - 45.568 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 08:55:51 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 3 (Zalnr3-Pasturka.doc - 33.28 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 09:02:36 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 3a (Zalnr3a-Pasturka.doc - 34.816 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 09:03:04 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 3b (Zalnr3b-Pasturka.jpg - 748.493 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 09:06:00 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załšcznik Nr 3c (Zalnr3c-Pasturka.jpg - 811.263 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 09:07:56 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Załącznik Nr 4 (Zalnr4-umowap.doc - 61.952 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 09:10:10 Redaktor: Hubert Powałkiewicz | |
Specyfikacja Przetargowa (SIWZ-pasturka.pdf - 65.581 KB) | |
Data publikacji: 2006-09-13 13:39:31 Redaktor: Hubert Powałkiewicz |
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2006-09-13 12:46:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu