Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. (041) 3573871-74, fax. (041) 3572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 221

Data publikacji:
2006-09-12 17:02:08

Przedmiot: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA:

„Modernizacja dróg gminnych w m. Pasturka etap I”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA:

 

„Modernizacja dróg gminnych w m. Pasturka etap I”

 

·           Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 3 lub za zaliczeniem pocztowym.

Adres strony internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami www.pinczow.com.pl

Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: mgr inż. Ryszard Barna, inż. Piotr Winiarski - pracownicy Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej (godz. urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek: 730  -1530, wtorek: 730  -1700, piątek: 730  -1400 ) tel. (0-41) 357-38-71 do 75 wew. 49 i 30.

 

·           Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji dróg gminnych w miejscowości Pasturka, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45233140-2  roboty drogowe

  45233220-7 roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1)       Przebudowa drogi oznaczonej nr ewid. gruntów 248

-        wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 59,83 m³

-        wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50kg/m2 z wbudowaniem mechanicznym – 29,915 t

-        nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) – 598,30 m²

2)      Przebudowa dróg oznaczonych w ewidencji gruntów nr ewid. 276, 278

-        wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 132,20 m³

-         wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 50kg/m2
z wbudowaniem mechanicznym – 66,10 t

-        nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) – 1322,00 m²

-        wykonanie poboczy kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym – średnia grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 4,50 m³

Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

·           Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

·           Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 22.11.2006r.

 

 

 

·         Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.       Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177
z późn. zmianami).

2.       Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3.       W przypadku, o którym mowa w pkt.2., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. spółek cywilnych, konsorcjum itp.).

4.       Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 2.

5.       Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.       Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 pkt.1-10, ust.2 pkt.1-4) – zał. nr 1 do SIWZ;

2.       Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

2.1.    aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten ma stwierdzać aktualny stan prawny Wykonawcy, zakres jego działalności potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w zakresie prawi obowiązków majątkowych;

2.2.    uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem OC;

3.       W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone
w niniejszych warunkach składają wszyscy wykonawcy;

4.       Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy;

5.       Dokumenty, o których mowa powyżej winny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

·         Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

·         Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

·         Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 21.09.2006r, do godziny 1000

 

·         Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 21.09.2006r.
o godz.1015

 

·         Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

Pińczów, 11.09.2006r.ńczów

Załączone pliki
Zalnr1-Pasturka.docZałącznik Nr 1 (Zalnr1-Pasturka.doc - 31.232 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 08:55:24 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zalnr2-Pasturka.docZałącznik Nr 2 (Zalnr2-Pasturka.doc - 45.568 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 08:55:51 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zalnr3-Pasturka.docZałącznik Nr 3 (Zalnr3-Pasturka.doc - 33.28 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 09:02:36 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zalnr3a-Pasturka.docZałącznik Nr 3a (Zalnr3a-Pasturka.doc - 34.816 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 09:03:04 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zalnr3b-Pasturka.jpgZałącznik Nr 3b (Zalnr3b-Pasturka.jpg - 748.493 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 09:06:00 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zalnr3c-Pasturka.jpgZałšcznik Nr 3c (Zalnr3c-Pasturka.jpg - 811.263 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 09:07:56 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
Zalnr4-umowap.docZałącznik Nr 4 (Zalnr4-umowap.doc - 61.952 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 09:10:10 Redaktor: Hubert Powałkiewicz
SIWZ-pasturka.pdfSpecyfikacja Przetargowa (SIWZ-pasturka.pdf - 65.581 KB)
Data publikacji: 2006-09-13 13:39:31 Redaktor: Hubert Powałkiewicz

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 743
Wprowadził do systemu: Hubert Powałkiewicz, data: 2006-09-12 17:02:08
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2006-09-13 12:46:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu