Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php
Ogłoszenie nr 77739 - 2017 z dnia
2017-05-02 r.
Pińczów: Budowa wodociągu i kanalizacji w ulicy Słonecznej w Pińczowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze
środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej
oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje
społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów, krajowy numer
identyfikacyjny 29100984000000, ul. ul. 3 Maja 10, 28400
Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3573871 do 75, e-mail
sekretariat@pinczow.com.pl, faks 413 572 645.
Adres strony internetowej (URL): www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania,
czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej
informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Pińczów, ul. Maja 10, 28-400 Pińczów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa
wodociągu i kanalizacji w ulicy Słonecznej w Pińczowie
Numer referencyjny: IPP.271.18.2016-2017.IV
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -
określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa wodociągu i kanalizacji
sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w ulicy Słonecznej w Pińczowie,
która obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej rozdzielczej o długości 456,10 m
z Ø 110 PE w tym: wykopowo - 404,80 mb, przewiertem - 51,30 mb, przyłącza
wodociągowe - Ø 50 PE w ilości 27szt. o łącznej długości - 159,30 mb;
hydranty p.poż. nadziemne D80 - 4 szt.; oraz montaż rur osłonowych stalowych
i dwudzielnych z PEHD. 2) budowę sieci kanalizacyjnej sanitarnej o długości
396,60 m z Ø 200 PVC w tym: wykopowo - 382,00 mb; przewiertem - 14,60 mb,
przyłącza kanalizacyjne grawitacyjne Ø 160 PVC w ilości 13szt. o łącznej
długości - 146,40 mb, studnie Ø 1000 PE - 16szt., oraz montaż rur osłonowych
3) prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i
zabezpieczenie placu budowy. b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do
stanu pierwotnego. c) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji
zamówienia wraz z trzema egz. inwentaryzacji powykonawczej oraz wniesieniem
inwentaryzacji do zasobów. d) plan organizacji ruchu drogami publicznymi
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:45232400-6, 45232452-5, 45112210-0, 45112330-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134
ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje jednokrotne udzielenia
zamówień powtarzających w przypadku pozyskania środków finansowych na ten cel
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony
dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 14/07/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć:oświadczenie zgodnie z
założeniami w pkt. 9.3 SIWZ. Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną określoną przez zamawiającego - to jest wykonywaniem robót
budowlanych na kwotę nie mniejszą niż – 200 000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
n/w osobami: • Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów; oraz • minimum 3 osoby zatrudnione przez cały okres
realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy
bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami instalacyjnymi (pracownicy
fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Do oferty w stosunku do
kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana
osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu
zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z
art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.) przynależność do
właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do
posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie
jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca
złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na
potwierdzenie następujące dokumenty; a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; b) zaświadczenia
właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo
innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w
sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o
których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie zalega z
opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c)
Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w pkt. b)
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby,
których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie,
odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym -
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt c) stosuje się
odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Na
potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek
za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: •
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne wydane na podstawie
wcześniejszych przepisów; oraz • minimum 3 osoby zatrudnione przez cały okres
realizacji inwestycji w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, którzy
bezpośrednio będą związani z wykonywanymi robotami instalacyjnymi (pracownicy
fizyczni oraz operatorzy używanego sprzętu). Do oferty w stosunku do
kierownika budowy należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana
osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu
zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z
art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008 r. ze zm.)
przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od
obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej
lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)
gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w
budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z
postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której
udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z
art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy,
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych) należy wnieść przed
upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych
lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni
do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena brutto
|
60
|
Okres udzielonej rękojmi
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1
ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 17/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
|