Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pinczów

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 2600

Data publikacji:
2018-08-02 13:02:25

Przedmiot: Burmistrz Miasta i Gminy Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie p.n.:„Budowa parkingu oraz wymiana chodnika przy ul. Sikorskiego w Pińczowie” - w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2018.

Treść przetargu:

Zaproszenie

do złożenia oferty cenowej 

                Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania p.n. „Budowa parkingu oraz wymiana chodnika przy ul. Sikorskiego w Pińczowie”  -  w ramach budżetu obywatelskiego na rok 2018.

1.         Opis przedmiotu zamówienia:

 

1) wymiana nawierzchni chodnika na odcinku ul Sikorskiego od skrzyżowania z ul. Góreckiego do bloku nr 18 w kierunku skrzyżowania z ul. Grodziskową, polegająca na rozbiórce istniejącej nawierzchni z betonowych płyt chodnikowych 50x50x7cm oraz krawężników i obrzeży, wyrównaniu istniejącej podbudowy, ułożeniu nowej nawierzchni szerokości 2,0m, z kostki brukowej kolor czerwony, grubość 6 cm i nowych betonowych krawężników o wym. 15x30cm i obrzeży o wym. 6x20cm, w kolorze szarym, z zachowaniem istniejącej geometrii ciągów komunikacyjnych;

 

2)  wykonanie dwóch zatok postojowych dł. 21 m , szer. 3,2 m i dł. 23m i szer. 3,2m do parkowania pojazdów osobowych równolegle do jezdni (nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, kolor szary, gr. 8 cm) oraz wyodrębnienie zatoki postojowej dla busów.

  

3.         Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna (załącznik 1a), w tym przedmiar robót (załącznik nr 1b) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2) 

2.      Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.

1)      Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 15.10.2018r.

2)      Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 36 miesięcy. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.

3.         Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

4.         Opis sposobu przygotowania oferty:

1)      Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. Do oferty załączyć kosztorys ofertowy.

2)      Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów;

3)      Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;

4)      Wszelkie naniesienie poprawki, korekty błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce) ofertę;

5)      Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT ;

6)      Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert;

7)      Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:

§  nazwę i adres wykonawcy;

§  adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów;

§  opis: OFERTA na realizację zadania: „Budowa parkingu oraz wymiana chodnika przy ul. Sikorskiego w Pińczowie” - otwarcie ofert 08.08.2018r., o godz. 1015.

8)      W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert;

5.          Opis sposobu obliczenia ceny:

1)      zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem oceny warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania , oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zadania.

2)      Podana cena oferty musu zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające zarówno z przedmiaru robót, jak również w nim nie ujętych a bez których nie można zrealizować , odebrać i przekazać do użytkowania przedmiotu zamówienia, wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych ternu budowy, uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót i doprowadzenia terenów przyległych do stanu pierwotnego , itp.

6.         Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę proszę złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, pok. nr 29, w terminie do dnia 08.08.2018r., do godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.08.2018r., o godz. 1015 w świetlicy Urzędu Miejskiego.

 

7.         Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:

1)      Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:

 

Nr kryt.

Opis kryteriów oceny

Znaczenie

1

Cena brutto

80%

2

Okres udzielonej rękojmi

20%

 

2)      Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących wzorów:

 

 

l.p.

 

Kryterium

Znaczenie

procentowe

kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta

za dane kryterium

1

Cena brutto

Liczba punktów = Cn/Cb  x 80

gdzie:

 - Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych

 - Cb – cena oferty badanej

 - 80 wskaźnik stały

80 %

80 pkt

2

Okres udzielonej rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia

Za udzielenie rękojmi  na okres:

  • 36 miesięcy, wykonawca otrzyma – 0 pkt.
  • 48 miesięcy, wykonawca otrzyma – 10 pkt
  • 60 miesiące, wykonawca otrzyma – 20 pkt

20%

20     kt

 

 

8.         Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:

1)      Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.

2)      Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.

 

9.         Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:

Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130

Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydziale Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Pińczowie,  , tel. 41 23 45 136

 

10.     Pozostałe informacje:

1)      Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania.

2)      Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.

3)      Zamawiający dopuszcza rozszerzenie zakresu zadania do 20% wartości umowy.

4)      proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjna dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia ofertowego

  Zał.1:

1.      Dokumentacja techniczna  - zał. 1a

2.      Przedmiar robót i kosztorys ofertowy – zał. 1b

3.      Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. 2;

4.      Formularz ofertowy – zał. 3;

5.      Wzór umowy – zał. 4;

6.      Klauzula informacyjna – zał. 5

 

 

Pińczów, 02.08.2018r.                                                                        

Załączone pliki
Zal_1a_dok_techniczna_Sikorskiego.pdfzal 1 (Zal_1a_dok_techniczna_Sikorskiego.pdf - 1704.021 KB)
Data publikacji: 2018-08-02 13:03:26 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal_1b_przedmiar_Sikorskiego.pdfzal 1b (Zal_1b_przedmiar_Sikorskiego.pdf - 77.564 KB)
Data publikacji: 2018-08-02 13:03:38 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal.2_STWiOR_chodnik_Sikorskiego.pdfzal 2 (Zal.2_STWiOR_chodnik_Sikorskiego.pdf - 857.891 KB)
Data publikacji: 2018-08-02 13:03:57 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal_3_formularz_oferty_Sikorskiego.doczal 3 (Zal_3_formularz_oferty_Sikorskiego.doc - 83.456 KB)
Data publikacji: 2018-08-02 13:04:08 Redaktor: Przemysław Fatyga
Zal_4_-_wzor_umowy-chodnik_Sikorskiego.doczal 4 (Zal_4_-_wzor_umowy-chodnik_Sikorskiego.doc - 93.696 KB)
Data publikacji: 2018-08-02 13:04:17 Redaktor: Przemysław Fatyga
zal_5_klauzula_informacyjna_S.docxzal 5 (zal_5_klauzula_informacyjna_S.docx - 22.362 KB)
Data publikacji: 2018-08-02 13:04:27 Redaktor: Przemysław Fatyga
zaproszenie_sikorskiego_.pdfzaproszenie (zaproszenie_sikorskiego_.pdf - 858.757 KB)
Data publikacji: 2018-08-02 13:06:04 Redaktor: Przemysław Fatyga

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 288
Wprowadził do systemu: Przemysław Fatyga, data: 2018-08-02 13:02:25
Opublikował: Grzegorz Wojciechowski, data publikacji: 2018-08-02 13:08:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu