Zamawiający:
Gmina Pinczów
Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl
Numer ID: 4074
Data publikacji:
2023-06-21 15:28:00
Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na roboty budowlane w ramach zadania p.n.: „Budowa altany” – fundusz sołecki w miejscowości Pasturka na rok 2023.
Treść przetargu:
ID.271.43.2023
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty rekreacyjnej - drewnianej w ramach zadania p.n.: „Budowa altany” ze środków Funduszu Sołeckiego na 2023r. dla m. Pasturka.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie jednokondygnacyjnej wiaty drewnianej do celów
rekreacyjno – wypoczynkowych na działce o nr ewid 220/5 w miejscowości Pasturka.
Parametry:
·
wymiary:
5,00x4,00m oraz wys. 3,10 m,
- ściany: ażurowe z trzech stron w tym jedna
do pełnej wysokości, pozostałe dwie do 1,00m.
·
Dach: czterospadowy, okap wysunięty poza
podstawę 50 cm.
- słupy konstrukcyjne wykonane z krawędziaków 14x14, krokwie
7x14, belki 14x14 (dwukrotna impregnacja elementów Drewnochronem).
- fundamenty betonowe (prefabrykat) 30x30x80 cm z
zabetonowanymi kotwami w kształcie litery Y. Fundamenty będą „punktowe”
pod słupami a ich lokalizacja nie będzie kolidować z uzbrojeniem
podziemnym.
- teren pod wiatą utwardzony kostką betonową gr. 6 cm na podsypce
cementowo-piaskowej – kolor szary,
obrzeża gr 6 cm
Materiał:
·
belki o wym.
14x14 cm,
·
krokwie o
wym.14x7 cm,
·
deski pod
gont o wym.: gr.1,8 - 2 cm, szer.
12-16cm na „pióro-wpust”,
·
deski na
żaluzje o wym.: gr. 2,8 - 3cm, szer. 10 - 12 cm, długość dostosowana do
wymiarów obiektu,
·
kotwy pod słupy związane z fundamentem i skręcane śrubami ze słupem,
·
gont bitumiczny koloru brązowego lub zielonego –
wzór plaster miodu - z gąsiorami,
·
papa podkładowa,
·
-
Drewno:
·
sosna lub świerk, heblowane oraz szlifowane,
·
ranty słupów oraz krokwi zaokrąglone lub
sfazowane pod katem 45 o (uzgodnić z Zamawiającym),
·
deski podbitkowe na „pióro-wpust” impregnowane z
obydwu stron,
·
impregnat: podkładowy gruntujący np. 3V3 do
drewna konstrukcyjnego, nawierzchniowo – np. Lazura impregnująca 3w1 Remmers Hk
(kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),
Uwaga: wiata montowana będzie na działce
gdzie znajdują się elementy placu zabaw i siłowni zewnętrznej, przy wytyczaniu lokalizacji
obiektu należy zwrócić szczególną uwagę aby nie nachodziła na strefy bezpieczeństwa
istniejących urządzeń.
2. Termin
wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.
1)
Termin
wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 31.08.2023 r.
2)
Wymagany
termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – 36 miesięcy. Okres rękojmi
na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru
końcowego.
3.
Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na
podstawie ZARZĄDZENIA nr 6/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 11
stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień
publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 tys. złotych w Urzędzie
Miejskim w Pińczowie.
4. Warunki
udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty,
które spełniają warunki:
-
posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. Opis
sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować w formie
pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego
zaproszenia.
2) Oferta musi być przygotowana w języku
polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia
śladów;
3) Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty
muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń
woli w imieniu wykonawcy;
4) Wszelkie naniesienie poprawki, korekty
błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y)
podpisującą(ce) ofertę;
5)
Cena w
ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT ;
6) Ofertę należy złożyć w zamkniętej
kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej
treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert lub drogą
elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl;
7)
Na kopercie
oferty należy zamieścić następujące informacje:
-
nazwę
i adres wykonawcy;
-
adres
Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja
10, 28-400 Pińczów;
oraz opis na kopercie lub w temacie e-maila: OFERTA na realizację zadania: „Budowa altany” w Pasturce - otwarcie ofert 27.06.2023r., o godz. 1130.
8) W przypadku braku w/w informacji
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego
braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w
przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie
w trakcie sesji otwarcia ofert;
6. Opis
sposobu obliczenia ceny oferty:
1) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji
lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków
związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, oraz celem
uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do
sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
2)
Podana cena
oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia w
tym wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy,
uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót i doprowadzenia terenów
przyległych do stanu pierwotnego, itp.
7. Okres
związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty
8. Miejsce
oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę proszę złożyć w kancelarii Urzędu
Miejskiego w Pińczowie, lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl
w terminie do dnia 27.06.2023r., do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2023r., o godz. 1130
w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez
otwierania.
Oferty nadesłane pocztą będą
zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia pod adres i w
terminie w wyżej wymienionym terminie.
9. Opis
kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:
1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej
oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
Nr
kryt. |
Opis kryteriów oceny |
Znaczenie |
1 |
Cena brutto |
100% |
10.
Wybór oferty oraz informacje o terminie i
miejscu podpisania umowy:
1)
Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg.
kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.
2) Informacje o terminie i miejscu podpisania
umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.
11.
Osoby do porozumiewania się w sprawie
zamówienia:
Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału
Inwestycji i Infrastruktury Drogowej Miejskiego w Pińczowie, tel. 41
23-45-130
Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydz. Inwestycji
i Infrastruktury Drogowej Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-132
12.
Pozostałe informacje:
1)
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania.
2)
Zamawiający
może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.
3)
Zamawiający
dopuszcza rozszerzenie zakresu zadania do 20% wartości umowy.
4)
Proszę o
zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 4 do niniejszego
zaproszenia ofertowego.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Beata Kita
ZASTĘPCA BURMISTRZA
Załączniki:
1. dok. techniczna – zał. 1
2. formularz ofertowy – zał. 2;
3. wzór umowy – zał. 3;
4. klauzula informacyjna – zał. 4;
Załączone pliki |
zal.1 (zal.1_dok_techniczna.pdf - 1610.337 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:28:32 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.2 (Zal.2_formularz_ofertowy_Pasturka_Wiata.doc - 38.912 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:28:42 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.3 (zal_3_wzor_umowy_Pasturka_wiata.doc - 73.728 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:28:54 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
zal.4 (zal_4_klauzula_informacyjna_Pasturka_wiata_II.docx - 22.961 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-21 15:29:22 Redaktor: Bernarda Bugaj | |
Zbiorcze zestawienie ofert (zest_ofert_Pasturka_alt.pdf - 306.616 KB) | |
Data publikacji: 2023-06-30 13:05:57 Redaktor: Bernarda Bugaj |
Opublikował: Przemysław Fatyga, data publikacji: 2023-06-21 15:41:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu