Wersja do druku

Zamawiający:

Gmina Pinczów

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 412345100, fax. 412345101
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 4074

Data publikacji:
2023-06-21 15:28:00

Przedmiot: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na roboty budowlane w ramach zadania p.n.: „Budowa altany” – fundusz sołecki w miejscowości Pasturka na rok 2023.

Treść przetargu:

ID.271.43.2023 Pińczów, 21.06.2023 r.

                                                          Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

             Gmina Pińczów zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty rekreacyjnej - drewnianej w ramach zadania p.n.: „Budowa altany” ze środków Funduszu Sołeckiego na 2023r. dla m. Pasturka.

 1.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie jednokondygnacyjnej wiaty drewnianej do celów rekreacyjno – wypoczynkowych na działce o nr ewid 220/5 w miejscowości Pasturka.

Parametry:

·         wymiary:  5,00x4,00m oraz  wys. 3,10 m,

  • ściany: ażurowe z trzech stron w tym jedna do pełnej wysokości, pozostałe dwie do 1,00m.

·         Dach: czterospadowy, okap wysunięty poza podstawę 50 cm.

  • słupy konstrukcyjne wykonane z krawędziaków 14x14, krokwie 7x14, belki 14x14 (dwukrotna impregnacja elementów Drewnochronem).
  • fundamenty betonowe (prefabrykat) 30x30x80 cm z zabetonowanymi kotwami w kształcie litery Y. Fundamenty będą „punktowe” pod słupami a ich lokalizacja nie będzie kolidować z uzbrojeniem podziemnym.
  • teren pod wiatą  utwardzony  kostką betonową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – kolor szary,  obrzeża gr 6 cm

Materiał:

·          belki o wym. 14x14 cm,

·          krokwie o wym.14x7 cm,

·          deski pod gont o wym.:  gr.1,8 - 2 cm, szer. 12-16cm na  „pióro-wpust”,

·          deski na żaluzje o wym.: gr. 2,8 - 3cm, szer. 10 - 12 cm, długość dostosowana do wymiarów obiektu,

·         kotwy pod słupy związane z fundamentem  i skręcane śrubami ze słupem,

·         gont bitumiczny koloru brązowego lub zielonego – wzór plaster miodu - z gąsiorami,

·         papa podkładowa,

·         -

Drewno:

·         sosna lub świerk, heblowane  oraz szlifowane,

·         ranty słupów oraz krokwi zaokrąglone lub sfazowane pod katem 45 o (uzgodnić z Zamawiającym),

·         deski podbitkowe na „pióro-wpust” impregnowane z obydwu stron,

·         impregnat: podkładowy gruntujący np. 3V3 do drewna konstrukcyjnego, nawierzchniowo – np. Lazura impregnująca 3w1 Remmers Hk (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym),

 

Uwaga: wiata montowana będzie na działce gdzie znajdują się elementy placu zabaw i siłowni zewnętrznej, przy wytyczaniu lokalizacji obiektu należy zwrócić szczególną uwagę aby nie nachodziła na strefy bezpieczeństwa istniejących urządzeń.

 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi.

1)   Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się do dnia 31.08.2023 r.

2)   Wymagany termin rękojmi na wykonane roboty budowlane – 36 miesięcy. Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego.

3.   Tryb udzielenia zamówienia:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie ZARZĄDZENIA nr 6/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów z dnia 11 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość jest niższa od kwoty 130 tys. złotych w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.

4.   Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które spełniają warunki:

-     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

5.   Opis sposobu przygotowania oferty:

1)   Ofertę należy przygotować w formie pisemnej na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.

2)   Oferta musi być przygotowana w języku polskim, przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów;

3)   Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy;

4)   Wszelkie naniesienie poprawki, korekty błędów, skreślenia w tekście oferty muszą być podpisane przez osobę(y) podpisującą(ce) ofertę;

5)   Cena w ofercie musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT ;

6)   Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl;

7)    Na kopercie oferty należy zamieścić następujące informacje:

-     nazwę i adres wykonawcy;

-     adres Zamawiającego: GMINA PIŃCZÓW, ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów;

oraz opis na kopercie lub w temacie e-maila: OFERTA na realizację zadania: „Budowa altanyw Pasturce  - otwarcie ofert 27.06.2023r., o godz. 1130.

8)    W przypadku braku w/w informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert;

6.   Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1)   Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu planowanego zadania celem sprawdzenia warunków związanych  z wykonaniem prac  będących przedmiotem zapytania, oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do  sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.

2)   Podana cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia w tym wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych terenu budowy, uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót i doprowadzenia terenów przyległych do stanu pierwotnego, itp.

7.   Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty

8.   Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę proszę złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, lub przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pinczow.com.pl w terminie do dnia 27.06.2023r., do godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.06.2023r., o godz. 1130 w Urzędzie Miejskim w Pińczowie.

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po w/w terminie zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.

Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem ich dostarczenia pod adres i w terminie w wyżej wymienionym terminie.

9.   Opis kryteriów wyboru oferty i ich znaczenie:

1)   Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:

 

Nr kryt.

Opis kryteriów oceny

Znaczenie

1

Cena brutto

100%

 

10.    Wybór oferty oraz informacje o terminie i miejscu podpisania umowy:

1)   Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów wg. kryteriów wyboru oferty i będzie odpowiadać zasadom niniejszego zapytania.

2)   Informacje o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wybranemu Wykonawcy telefonicznie.

11.    Osoby do porozumiewania się w sprawie zamówienia:

Piotr Winiarski – Naczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury Drogowej Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-130

Bernarda Bugaj – Inspektor w Wydz. Inwestycji i Infrastruktury Drogowej Urzędu Miejskiego w Pińczowie, tel. 41 23-45-132

12.    Pozostałe informacje:

1)   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postepowania.

2)   Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie bez podania przyczyny.

3)   Zamawiający dopuszcza rozszerzenie zakresu zadania do 20% wartości umowy.

4)   Proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych – patrz załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia ofertowego.

 

Z up. BURMISTRZA

mgr inż. Beata Kita

ZASTĘPCA BURMISTRZA

 


Załączniki:

1.      dok. techniczna – zał. 1

2.      formularz ofertowy – zał. 2;

3.      wzór umowy – zał. 3;

4.      klauzula informacyjna – zał. 4;

Załączone pliki
zal.1_dok_techniczna.pdfzal.1 (zal.1_dok_techniczna.pdf - 1610.337 KB)
Data publikacji: 2023-06-21 15:28:32 Redaktor: Bernarda Bugaj
Zal.2_formularz_ofertowy_Pasturka_Wiata.doczal.2 (Zal.2_formularz_ofertowy_Pasturka_Wiata.doc - 38.912 KB)
Data publikacji: 2023-06-21 15:28:42 Redaktor: Bernarda Bugaj
zal_3_wzor_umowy_Pasturka_wiata.doczal.3 (zal_3_wzor_umowy_Pasturka_wiata.doc - 73.728 KB)
Data publikacji: 2023-06-21 15:28:54 Redaktor: Bernarda Bugaj
zal_4_klauzula_informacyjna_Pasturka_wiata_II.docxzal.4 (zal_4_klauzula_informacyjna_Pasturka_wiata_II.docx - 22.961 KB)
Data publikacji: 2023-06-21 15:29:22 Redaktor: Bernarda Bugaj
zest_ofert_Pasturka_alt.pdfZbiorcze zestawienie ofert (zest_ofert_Pasturka_alt.pdf - 306.616 KB)
Data publikacji: 2023-06-30 13:05:57 Redaktor: Bernarda Bugaj

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 98
Wprowadził do systemu: Bernarda Bugaj, data: 2023-06-21 15:28:00
Opublikował: Przemysław Fatyga, data publikacji: 2023-06-21 15:41:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu