Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 790

Data publikacji:
2009-01-27 14:58:59

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: „PRZEBUDOWA TARGOWICY MIEJSKIEJ PRZY UL. REPUBLIKI PIŃCZOWSKIEJ W PIŃCZOWIE”

Treść przetargu:

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych:

 

„PRZEBUDOWA TARGOWICY MIEJSKIEJ PRZY UL. REPUBLIKI PIŃCZOWSKIEJ W PIŃCZOWIE”

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.01.2009r.

 

1.       Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

2.       Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień (CPV):

45233000-9       roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania

nawierzchni autostrad, dróg

45111000-8       roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45213141-3       roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych

45300000-0       roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5       roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych

                        i linii energetycznych

 

1)       Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zagospodarowanie terenów istniejącego placu targowicy miejskiej przy ul. Republiki Pińczowskiej w Pińczowie.

2)       Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:

·         budowę budynku socjalnego w miejscu istniejącego obiektu portierni,

·         przebudowę targowiska w zakresie obejmującym wykonanie nowego układu nawierzchni placu targowego,

·         budowę parkingu,

·         wykonanie ciągów pieszo – jezdnych,

·         budowę wiat zadaszeniowych nad częścią handlową,

·         wykonanie oświetlenia terenu,

·         budowę elementów małej architektury,

·         wykonanie odwodnienia całego terenu,

·         wymianę istniejącego ogrodzenia.

 

W zakres zamówienia wchodzi także obsługa geodezyjna - wytyczenie obiektu i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 3 egz.;

 

3)       Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt wykonawczy (załączniki 1a-i do SIWZ), przedmiar robót (załącznik 2a-h do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 3a-g do SIWZ),

4)       Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz
właściwego wykonania zamówienia.

 

 

3.       Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

4.       Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

5.       Termin wykonania zamówienia:

1).     Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – do dnia 31.07.2010r.

2).     Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 1 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:

a).    Wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;

b).    Działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób terminowy.

 

6.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1)      Uczestnikiem postępowania mogą być Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.), czyli:

·         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

·         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

·         znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

·         nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

2)      Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

3)      W przypadku, o którym mowa w ppkt. 2) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4)      Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt. 2).

5)      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 7. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

7.       Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

 

1)      Wykonawca składający ofertę winien załączyć do niej, stosownie do art. 44 ustawy Pzp, oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.24 ust.1 i ust.2 pkt.1) zał. nr 5 do SIWZ;

2)      Na potwierdzenie spełniania warunków wynikających ze złożonego oświadczenia należy dołączyć następujące dokumenty:

a).    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda załączenia:

1).   aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2).   aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega  z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;

b).    W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia:

§ dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane (branża drogowa, budowlana, sanitarna, elektryczna) oraz zaświadczeń o przynależności tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;

§ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku korzystania z powyższego.

c).     W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

3)      Dokumenty, o których mowa w ppkt.2. winny być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

4).     Wykonawcy występujący wspólnie załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy.

 

8.       Informacja na temat wadium

Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

9.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

10.   Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój
nr 29, w terminie do 17.02.2009r., do godziny 1000.

 

11.   Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 17.02.2009r. o godz. 1015.

 

12.   Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

14.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

15.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

 

16.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.

                                                                                                                       Z up. BURMISTRZA

 

                                                                                                                    mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                                                       Z-ca BURMISTRZA

.....................................

                podpis kierownika jednostki

Pińczów, 27.01.2009r.

Załączone pliki
Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia-TARGOWICA.docspecyfikacja (Specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia-TARGOWICA.doc - 111.616 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 14:59:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Zal.1a-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.1.pdfzałącznik 1a (Zal.1a-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.1.pdf - 1254.269 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:00:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1a
Zal.1b-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.2.pdfzałącznik 1b (Zal.1b-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.2.pdf - 3505.926 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:02:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1b
Zal.1c-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.3.pdfzałącznik 1c (Zal.1c-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.3.pdf - 5047.903 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:04:15 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1c
Zal.1d-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.4.pdfzałącznik 1d (Zal.1d-projekt_wykonawczy-TOM_I_cz.4.pdf - 3242.55 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:05:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1d
Zal.1e-projekt_wykonawczy-TOM_II.pdfzałącznik 1e (Zal.1e-projekt_wykonawczy-TOM_II.pdf - 3860.131 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:07:32 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1e
Zal.1f-projek_wykonawczyt-TOM_III.pdfzałącznik 1f (Zal.1f-projek_wykonawczyt-TOM_III.pdf - 4361.997 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:09:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1f
Zal.1g-projekt_wykonawczy-TOM_IV.pdfzałącznik 1g (Zal.1g-projekt_wykonawczy-TOM_IV.pdf - 1253.857 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:10:17 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1g
Zal.1h-projekt_wykonawczy-TOM_V.pdfzałącznik 1h (Zal.1h-projekt_wykonawczy-TOM_V.pdf - 807.108 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:11:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1h
Zal.1i-projekt_wykonawczy-TOM_VI.pdfzałącznik 1i (Zal.1i-projekt_wykonawczy-TOM_VI.pdf - 3317.348 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:12:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1i
Zal.2a-przedmiar_robot-branza_drogowa.pdfzałącznik 2a (Zal.2a-przedmiar_robot-branza_drogowa.pdf - 40.37 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:13:36 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2a
Zal.2b-przedmiar_robot-branza_budowlana-budynek_socjalny.pdfzałącznik 2b (Zal.2b-przedmiar_robot-branza_budowlana-budynek_socjalny.pdf - 206.317 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:15:06 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2b
Zal.2c-przedmiar_robot-branza_budowlana-elementy_malej_architektury.pdfzałącznik 2c (Zal.2c-przedmiar_robot-branza_budowlana-elementy_malej_architektury.pdf - 167.877 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:16:17 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2c
Zal.2d-przedmiar_robot-branza_budowlana-wiata_handlowa.pdfzałącznik 2d (Zal.2d-przedmiar_robot-branza_budowlana-wiata_handlowa.pdf - 166.674 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:17:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2d
Zal.2e-przedmiar_robot-branza_sanitarna-przylacze_wodociagowe.pdfzałącznik 2e (Zal.2e-przedmiar_robot-branza_sanitarna-przylacze_wodociagowe.pdf - 40.123 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:18:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2e
Zal.2f-przedmiar_robot-branza_sanitarna-instalacja_wod-kan.pdfzałącznik 2f (Zal.2f-przedmiar_robot-branza_sanitarna-instalacja_wod-kan.pdf - 40.058 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:19:00 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2f
Zal.2g-przedmiar_robot-branza_sanitarna-kanalizacja_deszczowa.pdfzałącznik 2g (Zal.2g-przedmiar_robot-branza_sanitarna-kanalizacja_deszczowa.pdf - 23.804 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:19:39 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2g
Zal.2h-przedmiar_robot-branza_elektryczna-instalacje_elektryczne_i_odgromowe.pdfzałącznik 2h (Zal.2h-przedmiar_robot-branza_elektryczna-instalacje_elektryczne_i_odgromowe.pdf - 199.935 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:20:19 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2h
Zal.3a-SST-roboty_drogowe.pdfzałącznik 3a (Zal.3a-SST-roboty_drogowe.pdf - 789.235 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:21:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3a
Zal.3b-SST- bud.socjalny_i_obiekty_malej_architektury.pdfzałącznik 3b (Zal.3b-SST- bud.socjalny_i_obiekty_malej_architektury.pdf - 413.991 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:22:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3b
Zal.3c-SST-wiaty_handlowe.pdfzałącznik 3c (Zal.3c-SST-wiaty_handlowe.pdf - 357.214 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:23:35 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3c
Zal.3d-SST-wodociag.pdfzałącznik 3d (Zal.3d-SST-wodociag.pdf - 394.761 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:24:18 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3d
Zal.3e-SST-kanalizacja_deszczowa.pdfzałącznik 3e (Zal.3e-SST-kanalizacja_deszczowa.pdf - 362.204 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:25:01 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3e
Zal.3f-SST-instalacje_wod-kan.pdfzałącznik 3f (Zal.3f-SST-instalacje_wod-kan.pdf - 143.717 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:25:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3f
Zal.3g-SST-instalacje_elektryczne_i_odgromowe.pdfzałącznik 3g (Zal.3g-SST-instalacje_elektryczne_i_odgromowe.pdf - 100.998 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:26:23 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3g
Zal.4-formularz_ofertowy- TARGOWICA.doczałącznik 4 (Zal.4-formularz_ofertowy- TARGOWICA.doc - 39.936 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:27:02 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_pkt.1-TARGOWICA.doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z-art.22_ust.1_i_art.24_ust.1_i_2_pkt.1-TARGOWICA.doc - 29.184 KB)
Data publikacji: 2009-01-27 15:27:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
Zal.6-wzor_umowy-TARGOWICA.doczałącznik 6 (Zal.6-wzor_umowy-TARGOWICA.doc - 78.848 KB)
Data publikacji: 2009-01-28 08:58:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6
odpowiedz_na_ zapytanie-Targowica.docodpowiedź na zapytanie (odpowiedz_na_ zapytanie-Targowica.doc - 91.136 KB)
Data publikacji: 2009-02-10 14:38:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedź na zapytanie
odpowiedz_na_zapytanie-targowica-2.docodpowiedź na zapytanie 2 (odpowiedz_na_zapytanie-targowica-2.doc - 35.84 KB)
Data publikacji: 2009-02-12 15:01:51 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedź na zapytanie 2

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1118
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2009-01-27 14:58:59
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2009-01-27 15:33:01
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu