Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 993

Data publikacji:
2010-04-22 14:18:32

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony
na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZAWĄ ,,MOJE BOISKO - ORLIK 2012”

Treść przetargu:
Gmina Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45, OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ ,,MOJE BOISKO - ORLIK 2012” Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.04.2010r. 1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia www.pinczow.com.pl 2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Wspólny słownik zamówień (CPV): CPV 45.21.22.21-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)  podbudowa przepuszczalna  nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna; polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2  obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ)  wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki - siatki do bramek – 2 sztuki 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)  podbudowa - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ).  nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK – na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.  wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości – 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach – 2 sztuki  wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 sztuki - siatka do siatkówki – 1 sztuka 2.3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 1 do SIWZ). 2.4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 2.5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 1 do SIWZ). 2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do SIWZ) i SST (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.7. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa projekt budowlany– (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiar robót – (załącznik nr 3 do SIWZ), oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – (załącznik nr 1 do SIWZ), UWAGA: Załączony do dokumentacji przedmiar robót nie stanowi elementu dokumentacji projektowej, ma charakter orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień. 2.8. Zaleca się, aby wykonawca dokonał oględzin terenu i urządzeń, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych oraz uzyskał we własnym zakresie wszelkie istotne informacje, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia. 3. Oferty częściowe Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Oferty wariantowe Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych; 5. Termin wykonania zamówienia: Wykonanie całości przedmiotu zamówienia – do dnia 16.08.2010r. 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2) dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: • konstrukcyjno-budowlanej, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 6.2 .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 6.3 .Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 7.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych związanych z obiektami na terenach sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a. konstrukcyjno-budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 7.3 W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie 7 ppkt. 7.1 oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 7.4 Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 6. Informacja na temat wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych ). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski O/Pińczów 64 1050 1429 1000 0005 0029 2032 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miejskiego - pok. Nr 10 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%) 9. Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 06.05.2010r., do godziny 900; 10. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 06.05.2010r., o godz. 915. 11. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1. pkt 6. Z up. BURMISTRZA mgr inż. Marek Zatorski Z-ca BURMISTRZA podpis kierownika jednostki Pińczów, 22.04.2010r.

Załączone pliki
Zal.1-specyfikacja-cz.1.zipzałącznik nr 1 (Zal.1-specyfikacja-cz.1.zip - 2991.383 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:22:16 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 1
Zal.1-specyfikacja-cz.2.zipzałącznik nr 1 (Zal.1-specyfikacja-cz.2.zip - 4160.89 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:24:20 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 1
Zal.2-dok.-projekt-typowa.-cz.1.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-typowa.-cz.1.zip - 4658.411 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:26:48 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.2-dok.-projekt-typowa.-cz.2.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-typowa.-cz.2.zip - 5605.26 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:28:41 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.2-dok.-projekt-typowa.-cz.3.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-typowa.-cz.3.zip - 5960.141 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:30:50 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.1.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.1.zip - 6403.879 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:33:26 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.2.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.2.zip - 1149.822 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:34:34 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.3.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.3.zip - 5956.854 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:36:44 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.4.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.4.zip - 5553.343 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:39:10 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.5.zipzałącznik nr 2 (Zal.2-dok.-projekt-zaadoptowana-cz.5.zip - 7575.451 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:42:07 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik nr 2
Zal.3-Przedmiar_kosztorys_nakladczy.athzałącznik 3 (Zal.3-Przedmiar_kosztorys_nakladczy.ath - 197.517 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:42:40 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
Zal.3-Przedmiar_Kosztorys_nakladczy.pdfzałącznik 3 (Zal.3-Przedmiar_Kosztorys_nakladczy.pdf - 598.948 KB)
Data publikacji: 2010-04-22 14:43:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
Zmiana-tresci-ogloszenia.doczmiana treści ogłoszenia (Zmiana-tresci-ogloszenia.doc - 47.616 KB)
Data publikacji: 2010-04-23 14:02:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: zmiana treści ogłoszenia
siwz_orlik_2012.docspecyfikacja (siwz_orlik_2012.doc - 327.68 KB)
Data publikacji: 2010-04-25 21:28:17 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 800
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2010-04-22 14:18:32
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2010-04-22 14:44:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu