Wersja do druku

Zamawiający:

Wodociągi Pińczowskie Spólka z o.o. w Pińczowie

Adres:

28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. tel. (041) 3572033, fax. fax. (041) 3575546
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 1840

Data publikacji:
2015-02-09 09:20:25

Przedmiot: Spółka Wodociągi Pińczowskie ogłasza przetarg nieograniczony na: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Pińczowie.

Treść przetargu:

Pińczów: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Pińczowie.
Numer ogłoszenia: 27910 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Pińczowskie Sp. z o.o. , ul. Batalionów Chłopskich 160, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3575546, faks 041 3573521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wodociagip@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Pińczowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I. Przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wykonanie informacji o planowanym przedsięwzięciu opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, jeżeli będzie konieczny ETAP II. Przygotowanie materiałów i danych wyjściowych do projektowania i uzyskania Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (wypis z planu zagospodarowania) Wykonawca wykona bądź opracuje uaktualnienie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych, wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie działki dla potrzeb posadowienia obiektów i zachowania stosunków wodnych, - inwestor posiada wstępne rozpoznanie warunków gruntowo - wodnych w rejonie planowanej inwestycji, które będzie udostępnione oferentom - udostępnione na miejscu do wglądu. warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektów do istniejących sieci oraz dróg samochodowych, inwentaryzację obiektów istniejących na działce a przeznaczonych do wykorzystania, rozbiórki lub przełożenia. ETAP III. Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych dla uzyskania Decyzji o pozwoleniu na budowę, przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. a w szczególności Projekt architektoniczno-budowlany wraz z detalami architektonicznymi, Projekt zagospodarowania terenu oczyszczalni ścieków, Projekt konstrukcyjny wraz z obliczeniami statystycznymi i badaniem geologicznym gruntu, oraz rysunkami warsztatowymi i zestawianiem materiałów Projekt technologiczny wraz z rysunkami warsztatowymi i zestawianiem materiałów Projekt - branża elektryczna Projekt automatyki i sterowania Projekt drogowy (drogi, parkingi, place, chodniki) Zbiór uzyskanych opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń oraz innych dokumentów technicznych związanych z inwestycją, Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Instrukcja obsługi i eksploatacji oczyszczalni ścieków Świadectwo energetyczne, Opracowanie Zbiorczego Zestawienia Kosztów (ZZK) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w poszczególnych rodzajach robót, obejmujących wszystkie roboty, Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) Złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę. Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę . UWAGA ! Dokumentację w wersji papierowej należy wykonać według zestawienia: Projekty budowlano-wykonawcze - 6 egz. (w tym 4 egz. dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę) Przedmiary robót - 4 egz. Kosztorysy inwestorskie -3 egz. ZZK - 3 egz. STWiOR - 2 egz. Dokumentację ww. projektów należy wykonać również w wersji elektronicznej na CD/DVD umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji z tym że kosztorysy inwestorskie i ZZK na osobnym nośniku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwa wielobranżowe projekty rozbudowy oczyszczalni ścieków, o przepustowości Qdśr większe od 2500 m3/d odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (za doświadczenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna wykonane projekty oczyszczalni ścieków z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymaga się dodatkowo aby jeden z projektów był zrealizowany i jakość projektu potwierdzona pozytywnymi badaniami ścieków oczyszczonych. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w przedmiocie zamówienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane b) Aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa dla osób posiadających uprawnienia wymienione w punkcie a c) Aktualne członkostwo Izby Architektów RP Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Bilans ilości i jakości dopływających ścieków - 5
  • 3 - Optymalne wykorzystanie budowli, obiektów, urządzeń mechanicznych i elektrycznych, uzbrojenia istniejącej oczyszczalni - 20
  • 4 - Optymalne wykorzystanie terenu - 10
  • 5 - Wartość kosztorysowa inwestycji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, b) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, w związku z nadzwyczajnymi okolicznościami powodującymi ograniczenie środków finansowych, c) uwarunkowań formalno- prawnych , w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do specyfikacji technicznej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, d) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie, e) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: 1) następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, 1) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Pińczowskie Sp. z o.o. ul. Batalionów Chłopskich 160 28-400 Pińczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wodociągi Pińczowskie Sp. z o.o. ul. Batalionów Chłopskich 160 28-400 Pińczów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Funduszu Spójności Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 

Załączone pliki
SIWZ_oczyszczalnia.docx (SIWZ_oczyszczalnia.docx - 241.852 KB)
Data publikacji: 2015-02-09 09:26:30 Redaktor: Zdzisław Chrobot
SIWZ_oczyszczalnia.pdf (SIWZ_oczyszczalnia.pdf - 1246.769 KB)
Data publikacji: 2015-02-09 09:26:49 Redaktor: Zdzisław Chrobot
Zal11.Jakosc_ilosc.pdf (Zal11.Jakosc_ilosc.pdf - 449.289 KB)
Data publikacji: 2015-02-09 09:27:00 Redaktor: Zdzisław Chrobot
Zal11.Jakosc_ilosc.xlsx (Zal11.Jakosc_ilosc.xlsx - 74.402 KB)
Data publikacji: 2015-02-09 09:27:14 Redaktor: Zdzisław Chrobot
Pytania_i_odpowiedzi_oczyszczalnia.pdf (Pytania_i_odpowiedzi_oczyszczalnia.pdf - 205.34 KB)
Data publikacji: 2015-02-13 08:38:29 Redaktor: Zdzisław Chrobot
Pytania2_odpowiedzi2.pdf (Pytania2_odpowiedzi2.pdf - 213.345 KB)
Data publikacji: 2015-02-16 09:31:22 Redaktor: Zdzisław Chrobot
Pozwolenie_wodnoprawne.pdf (Pozwolenie_wodnoprawne.pdf - 623.858 KB)
Data publikacji: 2015-02-16 09:31:39 Redaktor: Zdzisław Chrobot
ZMIANY_W_SIWZ.pdf (ZMIANY_W_SIWZ.pdf - 679.04 KB)
Data publikacji: 2015-02-18 08:57:08 Redaktor: Zdzisław Chrobot
ZMIANA_OGLOSZENIA.pdf (ZMIANA_OGLOSZENIA.pdf - 264.799 KB)
Data publikacji: 2015-02-18 08:58:11 Redaktor: Zdzisław Chrobot
SIWZ_zmienione_tekst_jednolityy.docx (SIWZ_zmienione_tekst_jednolityy.docx - 188.7 KB)
Data publikacji: 2015-02-18 09:07:46 Redaktor: Zdzisław Chrobot
II_ZMIANA_OGLOSZENIA.pdf (II_ZMIANA_OGLOSZENIA.pdf - 257.029 KB)
Data publikacji: 2015-02-18 13:54:02 Redaktor: Zdzisław Chrobot
ZMIANA_II_do_SIWZ.pdf (ZMIANA_II_do_SIWZ.pdf - 384.011 KB)
Data publikacji: 2015-02-18 13:55:31 Redaktor: Zdzisław Chrobot
SIWZ_zmiana_II_tekst_jednolityy.docx (SIWZ_zmiana_II_tekst_jednolityy.docx - 188.534 KB)
Data publikacji: 2015-02-18 14:06:07 Redaktor: Zdzisław Chrobot
Pytania_i_odpowiedzi3.pdf (Pytania_i_odpowiedzi3.pdf - 400.403 KB)
Data publikacji: 2015-02-23 09:56:38 Redaktor: Zdzisław Chrobot

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1084
Wprowadził do systemu: Zdzisław Chrobot, data: 2015-02-09 09:20:25
Opublikował: Marcin Kozłowski, data publikacji: 2015-02-09 09:39:33
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu