Wersja do druku

Zamawiający:

Urząd Miejski w Pińczowie

Adres:
ul. 3-go Maja 10
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 0413573871-74, fax. 0413572645
E-mail:sekretariat@pinczow.com.pl
Strona www: www.pinczow.com.pl

Numer ID: 1205

Data publikacji:
2011-11-14 13:14:02

Przedmiot: OGŁASZA przetarg nieograniczony na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych p.n.: „Mieszkania socjalne”

Treść przetargu:

 

Gmina Pińczów

28-400 Pińczów, ul. 3-Maja 10, tel. 04135-738-71, fax: 04135-726-45,

 

OGŁASZA

przetarg nieograniczony

na realizację zamówienia o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych p.n.:

 

Mieszkania socjalne”

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.11.2011r.

 

1.      Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym.

 

2.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.pinczow.com.pl

 

3.      Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:

Wspólny słownik zamówień CPV – 45.21.13.40-4     roboty budowlane w zakresie budownictwa                                                                          wielorodzinnego

 

3.1.  Przedmiotem zamówienia obejmuje:

        1) budowę zespołu czterech budynków wielorodzinnych w zabudowie szeregowej dwu i jedno - kondygnacyjnych z dachem dwuspadowym, przeznaczonych na mieszkania socjalne - oznaczonych na projekcie zagospodarowania terenu literami:

            - A - pow. użytkowa: 256,66 m2, kubatura: 679,66m3 ;

            - B - pow. użytkowa: 108,59 m2, kubatura: 293,19 m3,

            - C - pow. użytkowa: 108,59 m2, kubatura: 293,19 m3,

            - D - pow. użytkowa: 108,84 m2, kubatura: 294,96m3;

        2) wykonanie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o.;

        4) wykonanie zewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych;

        5) budowę dwudziestu komórek lokatorskich przeznaczonych na skład opału;

        6) budowę dojść, dojazdów, miejsc parkingowych, schodów terenowych;

        7) zagospodarowanie terenu.

3.2.   Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projektach wykonawczych (zał. nr 1), przedmiarach robót (zał. nr 2) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 3). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ.

UWAGA: Załączone do dokumentacji przedmiary robót nie stanowią elementu dokumentacji projektowej mają charakter orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień.

 

4.       Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

5.       Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych;

 

6.       Termin wykonania zamówienia:

   Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie od dnia podpisania umowy do  30.06.2013 r.

 

7.       Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące:

7.1.1.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

7.1.2.     posiadania wiedzy i doświadczenia;

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej o kubaturze minimum 600 m3 każdy, wyposażonych w instalacje wewnętrzne,

7.1.3.     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami do pełnienia funkcji:

kierownika budowy – min. 5 lat doświadczenia zawodowego liczone od uzyskania uprawnień, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi,

kierownika robót instalacji sanitarnych posiadającego uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych cieplnych i wentylacyjnych;

kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych;

kierownika robót drogowych posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej

Osoby te musza posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego.

7.1.4.     sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:

1) dysponuje kwotą w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. na wykonanie przedmiotowego zamówienia – środki finansowe lub/i zdolność kredytową;

2) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł., słownie: pięćset tysięcy złotych;

Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

7.2.  Wykonawca składając ofertę nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowania na podst. art. 24 ust.1 ustawy pzp;

7.3.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

7.4.  W przypadku, o którym mowa w ppkt. 5.3., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.  Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ppkt.5.3.

7.6.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

 

 

 

8.       Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

8.1.            Oświadczenia:

 

8.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zał. nr 5 do SIWZ

8.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania z art. 22 ust. 1 - zał. nr 6 do SIWZ

8.2.   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia

        wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć

        następujące dokumenty:

 

8.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

8.2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

8.2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

8.2.4. Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

8.2.5. Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.3.  W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1

       ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany przez Zamawiającego,

       należy złożyć następujące dokumenty:

8.3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zgodnie z postawionym warunkiem – zał. nr 7 do SIWZ

8.3.2. Wykaz i dokumenty uprawnień budowlanych osób wymienionych w postawionym warunku o dysponowaniu osobami wraz z aktualnym zaświadczeniem dla tych osób o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zał. nr 8 do SIWZ

8.3.3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości wymaganej w postawionym warunku w pkt. 7.1.4.1).

8.3.5. Opłaconą polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości wymaganej w postawionym warunku w pkt. 7.1.4.2).

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowych korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.4.   W przypadku robót budowlanych wykonanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt. 8.3.1. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę, tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w postępowaniu.

8.5.   Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z wykazem materiałów lub szczegółowej

8.6.   W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymagane w pkt. 8.2.1. – 8.2.5. oraz 8.1.1 winny być złożone przez każdego wykonawcę, oświadczenia określone w pkt. 8.1.2 winno być złożone wspólnie przez wykonawców.

8.7.   Wszystkie dokumenty składane wraz z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika.

8.8.   Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia.

8.9.   Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

8.10.          Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym (każdy dokument) przez wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.

 

9.       Informacja na temat wadium

Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych);

 

10.   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena (cena – 100%)

 

11.   Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Pińczowie, ul. 3 Maja 10, pokój nr 29, w terminie do 30.11.2011 r., do godziny 1300.

 

12.   Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w świetlicy Urzędu Miejskiego, dnia 30.11.2011 r. o godz. 1315.

 

13.   Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni; bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

14.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

15.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

16.   Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej..

 

17.   Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt 6.,
stanowiącego nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

Z                                                                                                                    

                                                                                                                      Z up. BURMISTRZA                                                                                                                            mgr inż. Marek Zatorski

                                                                                                                       Z-ca BURMISTRZA

.....................................

                podpis kierownika jednostki

Pińczów, 14.11.2011 r.

 

Załączone pliki
specyfikacja-istotnych-warunkow_zamowienia_m.socjalne.docspecyfikacja (specyfikacja-istotnych-warunkow_zamowienia_m.socjalne.doc - 121.344 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:15:28 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: specyfikacja
Zal.9-wzor_umowy-m.socjalne.doczałącznik 9 (Zal.9-wzor_umowy-m.socjalne.doc - 107.52 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:16:42 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 9
Zal.8-do_SIWZ-upraw.-m_socj.doczałącznik 8 (Zal.8-do_SIWZ-upraw.-m_socj.doc - 36.352 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:17:43 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 8
Zal.7-do_SIWZ-dos_m_socj.doczałącznik 7 (Zal.7-do_SIWZ-dos_m_socj.doc - 35.328 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:18:46 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 7
Zal.6-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_m_socj.doczałącznik 6 (Zal.6-oswiadczenie_z_art.22_ust.1_m_socj.doc - 32.256 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:19:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 6
Zal.5-oswiadczenie_z_art.24_ust.1_m_socj.doczałącznik 5 (Zal.5-oswiadczenie_z_art.24_ust.1_m_socj.doc - 31.744 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:20:49 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 5
Zal.4_formularz_m_socj.doczałącznik 4 (Zal.4_formularz_m_socj.doc - 41.472 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:21:51 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 4
Zal.3-Specyfikacje-techniczne.zipzałącznik 3 (Zal.3-Specyfikacje-techniczne.zip - 2058.541 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:24:35 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 3
Zal.2-Przedmiar-robot.zipzałącznik 2 (Zal.2-Przedmiar-robot.zip - 665.782 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:25:58 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 2
Zal.1-Zagospodarowanie.zipzałącznik 1 (Zal.1-Zagospodarowanie.zip - 4999.022 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:29:12 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
Zal.1-Mieszkania-Socjalne-branza-elektryczna.zipzałącznik 1 (Zal.1-Mieszkania-Socjalne-branza-elektryczna.zip - 2203.345 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:31:03 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
Zal.1-Mieszkania-socjale-branza-instalacyjna.zipzałącznik 1 (Zal.1-Mieszkania-socjale-branza-instalacyjna.zip - 1477.868 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:32:45 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
Zal.1-Mala-architektura.zipzałącznik 1 (Zal.1-Mala-architektura.zip - 1278.305 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:34:33 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
Zal.1-Konstrukcja-2.zipzałącznik 1 (Zal.1-Konstrukcja-2.zip - 3432.929 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:37:53 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
Zal.1-Konstrukcja-1.zipzałącznik 1 (Zal.1-Konstrukcja-1.zip - 4578.198 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:40:25 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
ZAl.1-Architektura.zipzałącznik 1 (ZAl.1-Architektura.zip - 4152.205 KB)
Data publikacji: 2011-11-14 13:42:29 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: załącznik 1
odpowiedz na zap. do SIWZ -uczestnicy.docodpowiedzi do pytań (odpowiedz na zap. do SIWZ -uczestnicy.doc - 53.248 KB)
Data publikacji: 2011-11-23 14:56:47 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi do pytań
dokum geotech Pinczow- mieszk.pdfodpowiedzi do pytań -załącznik 1 (dokum geotech Pinczow- mieszk.pdf - 1016.843 KB)
Data publikacji: 2011-11-23 14:59:13 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi do pytań -załącznik 1
Kom._lokatorskie przedmiar.pdfodpowiedzi do pytań -załącznik 2 (Kom._lokatorskie przedmiar.pdf - 51.832 KB)
Data publikacji: 2011-11-23 14:59:55 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi do pytań -załącznik 1
PZT Socjalne- Pinczow 1_250.pdfodpowiedzi do pytań -załącznik 3 (PZT Socjalne- Pinczow 1_250.pdf - 2584.005 KB)
Data publikacji: 2011-11-23 15:01:21 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi do pytań -załącznik 3
PZT Socjalne- Pinczow 1_500.pdfodpowiedzi do pytań -załącznik 4 (PZT Socjalne- Pinczow 1_500.pdf - 3195.14 KB)
Data publikacji: 2011-11-23 15:03:06 Redaktor: Zbigniew Kaczmarczyk
Opis: odpowiedzi do pytań -załącznik 4

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1234
Wprowadził do systemu: Zbigniew Kaczmarczyk, data: 2011-11-14 13:14:02
Opublikował: Jan Szarawara, data publikacji: 2011-11-14 14:27:55
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu